AFA
Elsker forumet
Uff. Jeg blir så lei meg på dine vegne. Å bli behandlet så uprofft i en så sårbar situasjon. Jeg synes virkelig de skulle fulgt det bedre opp når du visste dette på forhånd. Men man velger vel å tro på de som skal "kunne det". Får virkelig håpe du får bedre oppfølging neste gang. Ingen skal le vekk noe så alvorlig. :-/
Argh. Blir så irritert på leger og annet helsepersonell som ikke klarer å lytte til pasientene sine.
Beklager viss du føler jeg er negativ nå, men har opplevd at flere jeg kjenner ikke blir tatt seriøst hos leger og div. Og så har pasient endt på sykehus istedenfor. Dette gjelder andre sykdommer da, men alikevel. Noen leger må skjerpe seg.
Argh. Blir så irritert på leger og annet helsepersonell som ikke klarer å lytte til pasientene sine.
Beklager viss du føler jeg er negativ nå, men har opplevd at flere jeg kjenner ikke blir tatt seriøst hos leger og div. Og så har pasient endt på sykehus istedenfor. Dette gjelder andre sykdommer da, men alikevel. Noen leger må skjerpe seg.