Jada, mente ikke påminnelse i form av personlig melding ☺ Tenkte mer en fellesbeskjed på generell ☺
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Oki. Det kan eg prøve å huske.
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jada, mente ikke påminnelse i form av personlig melding ☺ Tenkte mer en fellesbeskjed på generell ☺
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Hmm:/ Håper de andre leverer snart ogsåMangler fortsatt vekt og bmi fra 26 stk.
Hmm:/ Håper de andre leverer snart også
Det er sant Kan jo hende noen er på ferie også, men satser på at de ser denne tråden når de er tilbake igjenDe har jo egentlig fortsatt god tid. Men bedre om folk bare gjør det med en gang så de husker det
Woop woop hvordan har det gått med dere i sommer?
Jeg er sååå klar for å komme igang med treningen igjen!
Fra appen
Jeg hadde første treningsøkta på lenge i går, og det var helt grusom!! Trodde seriøst jeg skulle dø.Rett vest halleluja!!! meget klar for litt slanking no
Sent from my iPad using BV Forum
Jeg hadde første treningsøkta på lenge i går, og det var helt grusom!! Trodde seriøst jeg skulle dø.
Så nå blir det snart hardkjør!!
Skal du ta kickstart når vi starter på slankekrigen? Jeg har lagt den i handlekurven, så må få bestilt den snart
Fra appen
Synes det har gått veldig greit Akkurat nå er jeg inne i en ikke fullt så god periode. Ble veldig hektisk her med jobb og oppstart i barnehage.Woop woop hvordan har det gått med dere i sommer?
Jeg er sååå klar for å komme igang med treningen igjen!
Fra appen