Ny slankekrig høsten 2014. Påmeldingsfrist 31.aug. 2014

Takk :D kjekt å høra :D :D :D


Sent from my iPhone using BV Forum
Bare hyggelig :)

Gleder meg veldig til å være i gang.
Regner ikke med at jeg blir med så lenge, for jeg fullammer, så slanker meg ikke i den forstand, men prøver å unngå å spise snop i uka + bevege meg litt! og da er det godt med motivasjon :)
 
Bare hyggelig :)

Gleder meg veldig til å være i gang.
Regner ikke med at jeg blir med så lenge, for jeg fullammer, så slanker meg ikke i den forstand, men prøver å unngå å spise snop i uka + bevege meg litt! og da er det godt med motivasjon :)

Men om so e så har vi en lur ting som heter wildcard. Der blir de som ryker ut med videre å konkurere frem til finalen. Og den som har gått ned mest prosentvis får wildcardet og er med inn i semifinalen :D så for de som vil er det bare å være med helt til finalen. Er det som er så genialt :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
  • Liker
Reactions: EJ
Men om so e så har vi en lur ting som heter wildcard. Der blir de som ryker ut med videre å konkurere frem til finalen. Og den som har gått ned mest prosentvis får wildcardet og er med inn i semifinalen :D så for de som vil er det bare å være med helt til finalen. Er det som er så genialt :D


Sent from my iPhone using BV Forum
Så bra :)
 
Må desverre trekke meg :/

Gutt 06 ❤Jente 08 ❤ Drømmer om ett lite mirakel i 2015 ❤
 
Då e da akkuratt 40 stk som har levert vekt så då kan eg tenka meg da blir 4 lag med 10 stk på kvart :) men da e fortsatt tid for andre å melda seg på :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Da er lagene ute på forumet her :D då e det bare å skravle i vei ;)
 
Jeg syns du er kjempeflink, svært imponert, for å si det mildt. Dette har du helt tydelig lagt ned mye arbeid i, og det setter jeg stor pris på =)
 
Back
Topp