Ny slankekrig høsten 2014. Påmeldingsfrist 31.aug. 2014

Ja, jo fler jo bedre :D e 52 stk påmeldt :)

Sent from my iPhone using BV Forum
Det har du rett i:) Av erfaring så faller det av noen underveis også.

Kan jo nevne hvem eg mangler fra tilfelle det e noen som har falt bort eller tror de har levert, men ikke har det alikevel :p de som mangler er:

Ccmil
Vårbaby13
Tuppelura92
Giraffe
LMO13
Safrania
Arendalsmamma
*RoM*
lykkeT
lalita (hvis ho sku være med)?
Motherhood90
Oldtidsegypter
MaiSeptAugSkatt
Aprilsnar2014
Allimac86
Osis87
Mary79
CarinaF
Trollet O
Litchi
Birdi
Sannheten
Caramella

Går det an å qoute disse slik at de får opp varsel? Sikkert avglemt ;)

Da skal alle ha fått PM av meg.. og en har eg quota her :) håper folk legger inn så fort som mulig no.. så får eg begynne å legge inn lagene neste uke :)

Da skal alle ha fått PM av meg.. og en har eg quota her :) håper folk legger inn så fort som mulig no.. så får eg begynne å legge inn lagene neste uke :)
Supert at du minner på alle, kanskje noen flere som får det med seg:)

Jeg har ikkje glemt det. Bare utsatt det for å prøve å gå ned litt ekstra. :-p heehheh. Skriver den på i løpet av Fredag. Veiedag. :-)

Jeg har ikkje glemt det. Bare utsatt det for å prøve å gå ned litt ekstra. :-p heehheh. Skriver den på i løpet av Fredag. Veiedag. :-)

Den e god :D

Mangler fortsatt fra 14 stk.

Denne gangen skal jeg ikke ryke på ikke levert vekt!!! :p

Februar-14 mamma <3

Denne gangen skal jeg ikke ryke på ikke levert vekt!!! :p

Februar-14 mamma <3

Den e god. Håper ingen gjør det. Kanskje litt mye å håpe på :p men gjør det no for det :p

Mangler fortsatt av 8 stk. Et par trakk seg. Føler eg har gjort det eg kan no for å minne folk på det. Har sendt 2 PM. Og lagt ut påminning på generelt. Så da får det stå til. Tenker kanskje at de som ikke svarer ikke er så gira lenger. Men vi blir uansett veldig mangen i krigen. Og det skal bli kjekt å bli bedre kjent med alle sammen :D tilsammen 41 stk er har levert tall :) og da e super bra! :D

Supert at vi er så mange som starter opp:) Gleder meg til å komme i gang igjen :D

Mangler fortsatt av 8 stk. Et par trakk seg. Føler eg har gjort det eg kan no for å minne folk på det. Har sendt 2 PM. Og lagt ut påminning på generelt. Så da får det stå til. Tenker kanskje at de som ikke svarer ikke er så gira lenger. Men vi blir uansett veldig mangen i krigen. Og det skal bli kjekt å bli bedre kjent med alle sammen :D tilsammen 41 stk er har levert tall :) og da e super bra! :D

Bra jobba av deg:) Godt at noen tar ansvar og ordner opp :D

Back
Topp