Det har du rett i Av erfaring så faller det av noen underveis også.Ja, jo fler jo bedre e 52 stk påmeldt
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det har du rett i Av erfaring så faller det av noen underveis også.Ja, jo fler jo bedre e 52 stk påmeldt
Går det an å qoute disse slik at de får opp varsel? Sikkert avglemtKan jo nevne hvem eg mangler fra tilfelle det e noen som har falt bort eller tror de har levert, men ikke har det alikevel de som mangler er:
Ccmil
Vårbaby13
Tuppelura92
Giraffe
LMO13
Safrania
Arendalsmamma
*RoM*
lykkeT
lalita (hvis ho sku være med)?
Motherhood90
Oldtidsegypter
MaiSeptAugSkatt
Aprilsnar2014
Allimac86
Osis87
Mary79
CarinaF
Trollet O
Litchi
Birdi
Sannheten
Caramella
Går det an å qoute disse slik at de får opp varsel? Sikkert avglemt
Er med!!!
Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
Hvor skal man skrive vekt og bmi?
Supert at du minner på alle, kanskje noen flere som får det med segDa skal alle ha fått PM av meg.. og en har eg quota her håper folk legger inn så fort som mulig no.. så får eg begynne å legge inn lagene neste uke
Jeg har ikkje glemt det. Bare utsatt det for å prøve å gå ned litt ekstra. heehheh. Skriver den på i løpet av Fredag. Veiedag.
Hehe, auto korrekt på gang der ja...Hehehe. Kunne godt tatt mot en BMW og eg
Denne gangen skal jeg ikke ryke på ikke levert vekt!!!
Februar-14 mamma <3
Alltids lov å håpeDen e god. Håper ingen gjør det. Kanskje litt mye å håpe på men gjør det no for det
Bra jobba av deg Godt at noen tar ansvar og ordner oppMangler fortsatt av 8 stk. Et par trakk seg. Føler eg har gjort det eg kan no for å minne folk på det. Har sendt 2 PM. Og lagt ut påminning på generelt. Så da får det stå til. Tenker kanskje at de som ikke svarer ikke er så gira lenger. Men vi blir uansett veldig mangen i krigen. Og det skal bli kjekt å bli bedre kjent med alle sammen tilsammen 41 stk er har levert tall og da e super bra!
Bra jobba av deg Godt at noen tar ansvar og ordner opp