Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her!Tror eg tar meg en skikkelig runde detox må få noe av all denne dritten ut av kroppen no
Sent from my iPhone using BV Forum
Samme her!
Skal bli godt å få rensa ut!!!
Fra appen
Det gjør jeg ogsåGleder meg til å komme i gang
Det gjør jeg også
Jeg har vært ganske stabil i hele sommer, og ligger vel rundt der vi avsluttet forrige krig nå Hadde ikke forventet å gå ned så mye mer heller da ferien har sneket inn noen uvaner :/ Nå vil jeg nedover igjen og er klar for detSommaren har satt sina spor her hvertfall
Jeg har vært ganske stabil i hele sommer, og ligger vel rundt der vi avsluttet forrige krig nå Hadde ikke forventet å gå ned så mye mer heller da ferien har sneket inn noen uvaner :/ Nå vil jeg nedover igjen og er klar for det
Da er det bra ferien er over og vi skal starte på med en ny runde igjenFor å være dønn ærlig e eg så nærvøs for kg at eg ikkje har tørt å gått på vekta i det siste :/
Da er det bra ferien er over og vi skal starte på med en ny runde igjen
Har du fått vekt og BMW fra meg? Når begynner vi igjen?
Regner med det var BMI du mente herHar du fått vekt og BMW fra meg? Når begynner vi igjen?
Regner med det var BMI du mente her
Hihi, det kunne du velHehehe. Kunne godt tatt mot en BMW og eg
Det var veldig mange
Håper flere melder inn før fristen går ut
Håper de fleste fortsatt vil være med Vil jo at den skal vare en stund når vi starter oppJa. Håper virkelig det. Er jo halvparten.
Håper de fleste fortsatt vil være med Vil jo at den skal vare en stund når vi starter opp