Ny slankekrig høsten 2014. Påmeldingsfrist 31.aug. 2014

Ååh! Nå gleder jeg meg til å komme igang, dette er virkelig strålende motovasjon! Må vel bare løpe og kjøpe en badevekt, nå :p Haha

Badevekt e det viktigste :D men det e virkelig supermotivasjon å være med på krigen :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Siden det er sommerferie sitter eg påmeldingsfrist til den 31. august. Så lager eg lagene klare uka etterpå :) så kan vi starte uka etter der altså krigstart blir den 12. september. :D Kommer til å lage en egen tråd no der alle som skal være med må fylle inn vekt de er nå. pluss BMI. Dette er fordi at lagene skal bli så jevne som mulig. Startvekt skal leveres den 12 september. Så dette blir altså bare ca. Noen går sikkert litt opp og noen litt ned frem til start, men det får bare våge seg :)

Link til Vekt og BMI tråden:

http://forum.babyverden.no/threads/vekt-og-bmi-slankekrigen-høsten-14-med-start-12-sept.1707646/
 
:) Flink du e! :)


❤️Gutt 24.02.14❤️
 
Får vel vente til bebis har kommet ut før jeg legger inn ;-) Ellers hadde det blitt en veldig fin start for min del :)

Sent from my HUAWEI G6-L11 using BV Forum mobile app
 
Ja du :) Du som styrer og ordna for alle oss andre :)


❤️Gutt 24.02.14❤️

Det e bare kjekt det. Vi må jo få krigen opp å gå igjen :D har mangen kg igjen eg som skal vekk :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
  • Liker
Reactions: EJ
Jeg melder meg ut igjen! :p
Har blitt med i en egen slankekrig her hjemme med vennegjengen, blir mye å holde styr på med to :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Jeg er med!! Men trenger antagelig en påminner når den starter, sist jeg meldte meg på slankekrig her inne, så fikk jeg aldri med meg at den startet.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Jeg er med!! Men trenger antagelig en påminner når den starter, sist jeg meldte meg på slankekrig her inne, så fikk jeg aldri med meg at den startet.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Men no e det satt startdato og frist for å melde inn vekta i den andre tråden. Så da e det jo bare å legge inn påminnelse i kalenderen på mobilen eller noe? Eg har ikke mulighet til å både pushe på alle som ikke leverer vekt og i tillegg skal minne alle på oppstart desverre. :/


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jada, mente ikke påminnelse i form av personlig melding ☺ Tenkte mer en fellesbeskjed på generell ☺

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp