Ny slankekrig høsten 2014. Påmeldingsfrist 31.aug. 2014

Jeg vil gjerne være med, har startet så smått allerede, men er i feriemodus nå.

Men når ca tror dere det er oppstart? August? September?

Tviler på vi får til oppstart allerede i august. Siden mangen fremdeles er på ferie og slikt. Håååper vi er klare til å starte en av de første ukene i september :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg vil være med. :)

Antar at jeg fortsatt fullammer når denne kommer i gang, så jeg går nok ikke inn for noen storslanking, men med 35 kg på i svangerskapet håper jeg å kunne ta av litt og litt jevnt og trutt i løpet av høsten, ved å ha et sunt aktivitetsnivå og spise næringsrikt og fornuftig!

Jeg vil gjerne være med. Ikke vært med på dette tidligere, men håper det kan være en god motivasjon. Gikk ikke ned alt jeg burde etter forrige fødsel så håper på å få det til denne gangen. (Bare bebis velger å komme snart. Uke 41 i da...)

Sent from my HUAWEI G6-L11 using BV Forum mobile app

Jeg vil gjerne være med. Ikke vært med på dette tidligere, men håper det kan være en god motivasjon. Gikk ikke ned alt jeg burde etter forrige fødsel så håper på å få det til denne gangen. (Bare bebis velger å komme snart. Uke 41 i da...)

Sent from my HUAWEI G6-L11 using BV Forum mobile app

Lykke til med fødselen i mellomtia ;)

Jeg er også med :)
Feriemodus her, så blir mye god mat om dagen og vekta skal få stå der for seg selv inntil videre :D

Fra appen

Det gjør min og for tiden. :p fra å veie 2-3 ganger om dagen til ikke å se på den en gang :p kvir meg te fredag :eek:

Trur eg komme til rundt 26 stk som e med. Sånn kjapp gjennomgåing. Håper vi får dradd litt flere med. Jo fleir jo bedre. Desto lengre varer krigen :)

Jeg er med!!!

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Blir med, jeg :) Men blir ikkeno "oppfeting" i ferien likevel, altså - snarere tvert imot :)

Blir med, jeg :) Men blir ikkeno "oppfeting" i ferien likevel, altså - snarere tvert imot :)

Det får eg no virkelig ikke håpe. Eg kommer sikkert til å få meg noen ekstra kg. Men det e ikke fordi eg skal legge på meg til neste krig for så ta de av igjen. Men rett og slett for at eg skal unne meg sjøl å kose seg litt når vi skal vekk.

Jeg vil veldig gjerne være med! Har riktig nok ikke født ennå, har termin 7. august. Men vil gjerne være med til høsten! Vet egentlig ikke helt hva dette går ut på, så tar gjerne imot litt informasjon :p

Kort om hva slankekrigen går ut på:
Alle blir delt opp i lag. Hvor mangen lag det blir kommer ann på hvor mangen deltakere. Til no er det 25 stk påmeldt. Håper på å få krigen starta i løpet av de første ukene i september. Hver uke blir det et tapende lag (det laget som prosentvis har gått ned minst den uka). Den deltakeren som prosentvis har gått ned minst på det tapende laget ryker ut, men kan fortsette å kjempe om å komme inn igjen som wildcard i semifinalen. Hver uke blir det laga ukes utfordringer. Det laget som vinner denne utfordringen får 0,5 kg i fratrekk på ukas vektresultat. Så her er det mye å konkurere om og mye motivasjon. Jeg synst det er 10 ganger lettere og kjekkere å slanke seg i lag med andre enn å kjøre løpet aleine. Her får en få motivasjon og insirasjon fra andre.

Jeg vil veldig gjerne være med! Har riktig nok ikke født ennå, har termin 7. august. Men vil gjerne være med til høsten! Vet egentlig ikke helt hva dette går ut på, så tar gjerne imot litt informasjon :p

no ligger en kort forklaring rett over her :)

No ser det ut til at vi er 31 stk påmeldt til no. Dette blir kanon :D

Jeg har lyst på treningsmotivasjon, men er tilbake til vekta før svangerskapet, og tror ikke jeg har godt av å gå ned noe ytterligere. BMI på 18,5. Finnes det noe lignende, men for trening uten vektnedgang?:)

Jeg har lyst på treningsmotivasjon, men er tilbake til vekta før svangerskapet, og tror ikke jeg har godt av å gå ned noe ytterligere. BMI på 18,5. Finnes det noe lignende, men for trening uten vektnedgang?:)

Det vet eg desverre ikke :/ men lurer på om eg har sett noe inne på forumet sunnhet og livsstil eller ka det heter. Noen som kjører i gang treningsutfordringer. Kan jo gå inn der å se litt :)

Back
Topp