Jeg syns du er kjempeflink, svært imponert, for å si det mildt. Dette har du helt tydelig lagt ned mye arbeid i, og det setter jeg stor pris på =)
Tusen takk
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg syns du er kjempeflink, svært imponert, for å si det mildt. Dette har du helt tydelig lagt ned mye arbeid i, og det setter jeg stor pris på =)
Sign!Jeg syns du er kjempeflink, svært imponert, for å si det mildt. Dette har du helt tydelig lagt ned mye arbeid i, og det setter jeg stor pris på =)
Du gjør en kjempe jobb!Tusen takkhar juksa litt med klipp og lim av reglene
den lagde eg forje krig og tenkte at kom jo til å bli lik denne krigen
men lagene var det jo litt jobb med. For å få de til å gå medt mulig rettferdig opp
Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal klare å følge med jeg. Finner ingen lagjeg skjønner ingenting
haha
Når du har kommet inn kan det være lurt å legge trådene til som favoritterJeg skjønner ikke hvordan jeg skal klare å følge med jeg. Finner ingen lagjeg skjønner ingenting
haha
Du må bare finne det rette forumet og legge det til som favorittJeg skjønner ikke hvordan jeg skal klare å følge med jeg. Finner ingen lagjeg skjønner ingenting
haha
http://forum.babyverden.no/index.php?threads/Veietråd-for-lag-Svane.1716398/Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal klare å følge med jeg. Finner ingen lagjeg skjønner ingenting
haha
jeg er med![]()
Jeg vil også være med![]()