Ny slankekrig høsten 2014. Påmeldingsfrist 31.aug. 2014

Jeg syns du er kjempeflink, svært imponert, for å si det mildt. Dette har du helt tydelig lagt ned mye arbeid i, og det setter jeg stor pris på =)

Tusen takk :) har juksa litt med klipp og lim av reglene :p den lagde eg forje krig og tenkte at kom jo til å bli lik denne krigen :) men lagene var det jo litt jobb med. For å få de til å gå medt mulig rettferdig opp :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Tusen takk :) har juksa litt med klipp og lim av reglene :p den lagde eg forje krig og tenkte at kom jo til å bli lik denne krigen :) men lagene var det jo litt jobb med. For å få de til å gå medt mulig rettferdig opp :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Du gjør en kjempe jobb!
 
Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal klare å følge med jeg. Finner ingen lag :p jeg skjønner ingenting :p haha


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal klare å følge med jeg. Finner ingen lag :p jeg skjønner ingenting :p haha


Sent from my iPhone using BV Forum

Gå inn på forumet Slankekrigen. Der er det ein ny tråd der laga står :) Du er på lag svane :)


❤️Gutt februar 2014❤️
 
Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal klare å følge med jeg. Finner ingen lag :p jeg skjønner ingenting :p haha


Sent from my iPhone using BV Forum
Når du har kommet inn kan det være lurt å legge trådene til som favoritter:) Da er de lettere å finne igjen neste gang:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Du går inn på aktuelle tema-helse og velvære-sunn livsstil/slanking og slankekrigen.
Der finner du alle trådene:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
  • Liker
Reactions: BMC
Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal klare å følge med jeg. Finner ingen lag :p jeg skjønner ingenting :p haha


Sent from my iPhone using BV Forum
Du må bare finne det rette forumet og legge det til som favoritt ;) gjerne følg veietråden og skravletråden for ditt lag også, da er deg lettere å finne frem :D


Februar-14 mamma ❤️
 
Back
Topp