~November~

Nå er jeg ruger!:chicken: Satte akkurat inn et fint 3-dagers! Testdato 8/12!:nailbiting:

Forrige innsett skrøt de såå masse av egget, sa at det var av perfekt kvalitet! I dag sa de bare at det så "fint ut", så kjenner jeg ikke har like store forventninger som sist!:hilarious: Men det er jo like greit i og med at det ikke ble baby av "perfekt", men kanskje det blir det av dette.:Heartred
Gratulerer som ruger❤️❤️

Uuuh, testdato et par dager før meg da, selv om jeg satte inn 5 dagers på tirsdagen. Porsgrunn har så lang tid mellom innsett og test, en kan jo bli sprø av mindre:joyful:

Min perfekte datter fikk jeg heller ikke vite mere enn "fint" på, så tror ikke man skal undervurdere potensialet i det;)

Masse lykke til og gratulerer som ruger: D

Ja har sett at de venter lengre med å teste!:wideyed: Kanskje for å få bedre statistikk?:hilarious:

Godt å høre!:Heartred Takk, og lykke til selv! Gleder meg til å følge med!

Ja har sett at de venter lengre med å teste!:wideyed: Kanskje for å få bedre statistikk?:hilarious:

Godt å høre!:Heartred Takk, og lykke til selv! Gleder meg til å følge med!

Hihi, kanskje det. Jeg spurte sykepleieren, for det gir jo ikke helt mening at de som setter inn 2 dagers og 5 dagers begge skal teste etter 16 dager. Da sa hun, at da er man jo i hvert fall bombesikker med 5-dagers at det stemmer:p
Men, at det var litt for å si det samme til alle og at det var jo den testdatoen de ga meg og skulle registrere resultat for. Om jeg ville teste før, så fikk jeg jo lov.

Vi får se, jeg tror nok jeg tester litt før altså.

Så min byråkratiske testdato er 10.12, mens min emosjonelle testdato må jeg tenke litt på:joyful:

Eneste som er litt skummelt er at jeg føler meg så innmari optimist. Brukte opp all pessimisme på at de skulle dyrke til blasto tror jeg. Så fallhøyden kan kanskje bli litt stor med negativ test da. Men, akkurat nå bryr jeg meg ikke, jeg liker og nyter bare så godt tanken på at jeg er gravid <3

Nå er jeg ruger!:chicken: Satte akkurat inn et fint 3-dagers! Testdato 8/12!:nailbiting:

Forrige innsett skrøt de såå masse av egget, sa at det var av perfekt kvalitet! I dag sa de bare at det så "fint ut", så kjenner jeg ikke har like store forventninger som sist!:hilarious: Men det er jo like greit i og med at det ikke ble baby av "perfekt", men kanskje det blir det av dette.:Heartred

Gratulerer som ruger :D Har alltid bare fått at de ser fine ut. Men det er sikkert bra nok det. Mange som er blitt gravide av halv fine egg også xsmile5

Da har jeg fått ut over 18 egg i dag, dermed ble det totalfrys og første mulige innsett i januar:shy: Ganske kjipt å ikke få sette inn nå, men forsøker å se det positive i det... mye god mat og drikke i jula. Kanskje sitter vi med en liten en i armene neste jul:Heartred Med en AMH på 10 gikk det altså over all forventning. Tror de ble litt overrasket på St. Olavs også. Antrale folikkler ble telt til fire på hver side av gyn før henvisning, så det har grodd veldig godt:love2 Gyn i dag sa at eggene var store og fine og dermed mest trolig inneholdt modne egg. Mannen fikk beskjed om supersvømmere (gjett om han var stolt), så vi er optimistiske! Nå blir det en lang liten uke frem til onsdag/torsdag neste uke. Men håper ikke de ringer før, for da er det dårlig nytt. Bare å krysse alt vi har nå:smiley-angelic001

Da har jeg fått ut over 18 egg i dag, dermed ble det totalfrys og første mulige innsett i januar:shy: Ganske kjipt å ikke få sette inn nå, men forsøker å se det positive i det... mye god mat og drikke i jula. Kanskje sitter vi med en liten en i armene neste jul:Heartred Med en AMH på 10 gikk det altså over all forventning. Tror de ble litt overrasket på St. Olavs også. Antrale folikkler ble telt til fire på hver side av gyn før henvisning, så det har grodd veldig godt:love2 Gyn i dag sa at eggene var store og fine og dermed mest trolig inneholdt modne egg. Mannen fikk beskjed om supersvømmere (gjett om han var stolt), så vi er optimistiske! Nå blir det en lang liten uke frem til onsdag/torsdag neste uke. Men håper ikke de ringer før, for da er det dårlig nytt. Bare å krysse alt vi har nå:smiley-angelic001

Det er jo en kjempefangst!!!! Krysser fingrene for mange modne egg som dyrkes laaangt og lenge :D Så får du prøve å nyte jula :Heartred

Huff, gruer meg sånn til å teste i morgen :( Jeg har vært sykt pessimist denne runden, men jeg greier liksom ikke å tro at det går...

Det var jo råbra! Gratulerer så mye med flott uttak og så fint at du også kan se det positive på manglende innsett, selv om det jo hadde vært å foretrekke!:) Krysser fingre for masse gullegg:)

Huff, gruer meg sånn til å teste i morgen :( Jeg har vært sykt pessimist denne runden, men jeg greier liksom ikke å tro at det går...

Sender en god klem:Heartred

Man håper jo alltid på det beste, men frykter også gjerne det verste når en har blitt brent før, så skjønner så godt tankene dine. Krysser alt jeg har av fingre og tær for at det går veien!:Heartred

Sender en god klem:Heartred

Man håper jo alltid på det beste, men frykter også gjerne det verste når en har blitt brent før, så skjønner så godt tankene dine. Krysser alt jeg har av fingre og tær for at det går veien!:Heartred

Tusen takk, så god du er :Heartred

Så utrolig god fangst på en fredag❤️ da får dere nyte desember med litt vin, spekemat og mye søvn. ❤️❤️

For et fantastisk resultat! Kos dere i jula å la alle de vanskelige tankene få litt fri :Heartred

Krysser fingra for at det blir mange gullegg på frys!

Back
Topp