Oi, det var lenge ja. Gruer meg til den biten!Jeg har fått beskjed nå på dette fer forsøket å gå på lutinus frem til jeg er 10 uker(riksen)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi, det var lenge ja. Gruer meg til den biten!Jeg har fått beskjed nå på dette fer forsøket å gå på lutinus frem til jeg er 10 uker(riksen)
Ser ikke den utregningen du gjør? Lyst å forklare?Ok, det er da en doblingstid på 3.5 dager. Det er ikke et godt tegn, men jeg håper selvsagt på det besteHar forstått det slik at du har vært igjennom en del også, så jeg unner deg veldig at dette skal gå bra.
Tusen takkJeg gjør d kun fram til blodprøve på klinikken. Men det er ulikt for naturlig og styrt syklus. I styrt syklus er d ca til uke 10 mens i naturlig syklus er det bare ca 2 uker. Dette er pga i styrt syklus produserer du ikke progesteron av deg selv i starten
![]()
Ikm i fredag og er super spent!
Kjent på murringer i 2 dager nå og livredd for mens hver gang jeg er på do!

Skjønner deg godt! Hadde IKM i går, og holder fortsatt på og bare venter på at mensen skal komme![]()

Bilde fikk jeg ta av pcen inne på biolabben da jeg tok blodprøve for å måle hcg. Det står på bilde at det er fra brukerhåndbok i medisinsk biokjemi.H
Jeg greier ikke se kilden til dette da det er en skjermdump, men doblingtiden endres ikke fra uke 5. forsteruke 5 i så fall, ikke gravid uke 5.
Ja er litt ulik praksis fra sted til sted. Pluss noen trenger mer progesteronstøtte av ulike grunner.Har naturlig syklus og skal gå på lutinus til uke 7-8 hvis positiv test, så er nok veldig forskjell fra sted til sted.
Tatt noe test?![]()

Skal teste på lørdagen. Tenker det er greiest og bruke helga til og deppe på enn og sitte på jobb og gjøre det i tilfelle den skulle være negativ Ja du kan bli rar i magen av Lutinus. Jeg ble alltid veldig oppblåst og fikk masse murringer. Bivirkningene av Lutinus kan gjøre d vanskelig å skille mellom gravid/ikke gravid. Gangen jeg ble gravid føltes d faktisk ut som mensen kom hvert øyeblikk på ikm.
Forstår godt du vil vente, selv er håpløs og er virkelig testetøs. Planer om å starte å teste ved 9 dpoNei, alt for livreddSkal teste på lørdagen. Tenker det er greiest og bruke helga til og deppe på enn og sitte på jobb og gjøre det i tilfelle den skulle være negativ
![]()
Bedre lykke neste gang14 dpo og blendahvit test. Testdag i morgen, så anser løpet som kjørt... Igjen. Håper på rask oppstart og bedre lykke på fryseforsøk nr 4...
Skal jeg sette deg på ikke gravid?14 dpo og blendahvit test. Testdag i morgen, så anser løpet som kjørt... Igjen. Håper på rask oppstart og bedre lykke på fryseforsøk nr 4...
14 dpo og negativ test. Har ikke testdag (blodprøve) før den 5. Desember, men har valgt å slutte på Lutinis slik at mensen kan komme. Håper bare jeg klarer å diskutere meg til et nytt frysforsøk med en gang, eller så må vi vente i 3 mnd![]()
Håper dere har bedre lykke neste gang begge 2!14 dpo og blendahvit test. Testdag i morgen, så anser løpet som kjørt... Igjen. Håper på rask oppstart og bedre lykke på fryseforsøk nr 4...
Er ikke bare bare dette herForstår godt du vil vente, selv er håpløs og er virkelig testetøs. Planer om å starte å teste ved 9 dpo
Men burdte kanskje gjort det. Så hadde jeg sluppet og ligge våken om natten og tenkt på at mensen sikkert kommer i mårra 
Litt bedre enn 82 t dobling heldigvis, siden prøven ikke ble tatt med 48 t mellomrom, men 39 timer.Ser ikke den utregningen du gjør? Lyst å forklare?
Takk, hehe ja, nå er det greitGrattis
Nå blir du satt på gravid altså![]()