~November~

Lenge siden jeg var med her sist. Men vi har hatt et egg liggende igjen på frys vi tenkte vi måtte bruke. Ringte Medicus forrige uke og så ble d oppstart med en gang :woot: så henger meg på.

Lavendel81 - 39 år - B3- FER#4 (blasto) - Medicus - Ovitrelle og Cyclogest, innsett 27 nov

Hei! Spennende tider:happy: Ser du også er på medicus. Jeg skal i gang med min første FER over jul og lurte på hvorfor cyclogest og ikke duphaston? Jeg fikk resept på duphaston i begge mine ferskforsøk hos medicus nylig, men cyclogest for FER jeg også. Lurer på hvorfor?

Lykke til med innsett!

Hei! Spennende tider:happy: Ser du også er på medicus. Jeg skal i gang med min første FER over jul og lurte på hvorfor cyclogest og ikke duphaston? Jeg fikk resept på duphaston i begge mine ferskforsøk hos medicus nylig, men cyclogest for FER jeg også. Lurer på hvorfor?

Lykke til med innsett!
Jeg hadde Lutinus på de andre forsøka, både fersk og frys. Har en ivf baby født oktober 19 :) forsto som d var nytt at de anbefalte det nå heller. Veldig fornøyd er mye bedre enn Lutinus, kun 2 ganger daglig og lekker ikke like mye.

På testdag 15 dpo ellernoe var den 56. 13 dager senere var den på 1500, deretter 2490 2 dager etter det. Usikker på hva det blir i uker osv. Men 7+3 var jeg på 5191.

Husker ikke dette utenat altså - har kontroll, men ikke SÅ mye :hilarious: Info fra et journalnotat!

Jeg hadde Lutinus på de andre forsøka, både fersk og frys. Har en ivf baby født oktober 19 :) forsto som d var nytt at de anbefalte det nå heller. Veldig fornøyd er mye bedre enn Lutinus, kun 2 ganger daglig og lekker ikke like mye.
Så koselig med en ettåring!
Vet du hvor lenge man skal gå på progesteronstøtte etter FER? Får inntrykk av at tiden er redusert kraftig med ny forskning.

Noen som har opplevd og få løs mage rundt IKM? o_O Kan det være lutinusen? Eller rett og slett et tegn på graviditet eller kanskje det er mensen som er på vei :eek: Har ikke pleid og bli så løs i magen før mensen vært fall o_O

Noen som har opplevd og få løs mage rundt IKM? o_O Kan det være lutinusen? Eller rett og slett et tegn på graviditet eller kanskje det er mensen som er på vei :eek: Har ikke pleid og bli så løs i magen før mensen vært fall o_O
Diare er en mulig bivirkning av Lutinis, men hey, vi satser på at det er et tegn på graviditet (ikke at jeg har erfaring med akkurat det )

Ikm i fredag og er super spent!
Kjent på murringer i 2 dager nå og livredd for mens hver gang jeg er på do!

Så ca 6 uker var du på 1500? Og alt gikk bra?

Nei, for min del endte det med MA... Fostersekken ble vel maks 5 x 6 mm, og det var aldri noen plommesekk. De var skeptisk mtp lav hcg og treig økning helt fra starten av, men de fulgte meg opp lenge før de bestemte seg for å avslutte svangerskapet. De ville gi det en sjanse, siden graviditeten var så ønsket.

Så jeg håper det ender bedre for din del <3

Så koselig med en ettåring!
Vet du hvor lenge man skal gå på progesteronstøtte etter FER? Får inntrykk av at tiden er redusert kraftig med ny forskning.
Tusen takk :HeartredJeg gjør d kun fram til blodprøve på klinikken. Men det er ulikt for naturlig og styrt syklus. I styrt syklus er d ca til uke 10 mens i naturlig syklus er det bare ca 2 uker. Dette er pga i styrt syklus produserer du ikke progesteron av deg selv i starten :)

Ja du kan bli rar i magen av Lutinus. Jeg ble alltid veldig oppblåst og fikk masse murringer. Bivirkningene av Lutinus kan gjøre d vanskelig å skille mellom gravid/ikke gravid. Gangen jeg ble gravid føltes d faktisk ut som mensen kom hvert øyeblikk på ikm.

På bilde kan dere se hcg verdier klinikken min gikk etter :) som det står i teksten økes doblingtiden til hcg etter 5 uker til 2-3 døgn

Screenshot_20201125-222440_Gallery.jpg

Back
Topp