~November~

Litjmora

Forumet er livet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Aprilspirene 2024❤️
Skriv inn nick - alder - forsøk nr - hvilket barn i rekken dere prøver på - klinikk - medisin - oppstart/uttak

Venter på oppstart/innsett/inseminering:bookworm:
Stimulerer:smiley-bounce012

Ruger:chicken:

Gravid:dummy1::dummy:

  • Nyprøver2020- 38 år- forsøk nummer 5. Rekovelle, Menopur, fyremadel ,ovitrelle og vet ikke hvilken støtte medisin enda. Sprøytestart 18.10, kontroll 29.10. Uttak 02.11
  • Murmeldyret - 34 år - fryseforsøk nr 2 - B2 - Porsgrunn - Letrozol og lutinus- håper på innsett i uke 45
  • Siljevanilje82 - 38 år, første ivf- 1 barn fra før. Stimulerer nå og uttak i uke 45. Menupur,fyremandel, otrivelle og lutinus. Er på klinikk hausken i Bergen
  • Vivaliva - 35 år - ferskforsøk 1 - barn 2 - Porsgrunn-lang protokoll - Synarela/gonal-f +menopur/ovitrelle/lutinus - sprøytestart 6/11- uttak uke 47.
  • Lavendel81 - 39 år - B3- FER#3 (blasto) - Medicus - Ovitrelle og Cyclogest, innsett 27 nov
Avbrutt/ikke gravid:sad010
  • Lillafrosk - 27 år - IVF#1 - B3 - St. Olavs - Bemfola/Fyremadel/Ovitrelle/Lutinus - Uttak/innsett ca u47 - Kontroll - 11/11
  • Salamander-1.ivf- prøver på mitt .1 barn- st.olavs- menopur, fyremadel og bemfola,ovitrelle, støttemedisin lutinus. Stimulert siden 10.10, Uttak mandag 02.11.
  • Jakten på kirsebæret- 37 år- første ivfbarn- Medicus Oslo- fyremadel og gonal f- venter på mensen for snarlig sprøytestart
  • Lille-bille - 29 - forsøk 4 - barn 1 - haugesund sykehus - klexane, menopur, fyremadel, ovitrelle og lutinus - uttak i uke 46(torsdag eller fredag)
  • Norri - 29 år - fryseforsøk #3 - barn 1 - UNN - lutinus - innsett ca uke 46-47
  • Litjmora - 40 år - frysforsøk 2 (fra IVF#3)- barn 2 - UNN - Lutinis - insett ca uke 47
  • Sol.i.hjertet - 27 år - IVF#1 - B1 - St. Olavs - Bemfola/Fyremadel/Ovitrelle/Lutinus - Uttak/innsett ca u48? - Ultralydkontroll fredag 20/11
  • Rea25 - 25 år - forsøk 2 (første frys) - barn 2, men første IVF barn - Porsgrunn - Lutinus
  • HåpeSpire - 26 år - Første søskenforsøk - Barn 2 - Spiren - Ingen medisiner - Inseminering uke 48
  • Lillelottoventer-35- fryseforsøk -b2- fertilitetssenteret. Estradot og cyclogest
  • NALA85 - 34år - Ferskforsøk 2 - Første barn - Hausen Bergen (Pause fra fabrikken på Riksen‼️) - Gonal F, Fyremadel, Ovitrelle og Cyclogest + Albyle-E fra innsett - Oppstart 3.11 -kontoll 10.11 og uttak kanskje 13.11
  • TP - 30 år - Frysforsøk#1 (fra IVF#1) - b1 - Klinikk Hausken Oslo - Lutinus
  • Prøvedorris - 27år - første IVF - første barn - Riksen - Synarela/gonal-f/ovtrelle/lutinus - uttak i uke 48
  • Blåbæra - 33 år- første søskenforsøk- fer med blasto- Rikshospitalet - Progynova og lutinus- Innsett ca uke 47. Første kontroll 11.11
Ikke oppdatert:confused005
  • CV - 32 - IVF 1 - Riksen - Mitt første IVF forsøk. synarela og gonal-f. første kontroll 19.11 Uttak i uke 48
  • Lemox - 27 år. 1.forsøk ICSI - 3.fryseforsøk - 1.barn. Rikshospitalet - Progynova og Crinone - Innsett ca uke 47.
 
Last edited:
Slenger meg med her også jeg :happy:

Murmeldyret - 34 år - fryseforsøk nr 2 - B2 - Porsgrunn - Letrozol og lutinus- håper på innsett i uke 45
 
Prøvedorris - 27år - første IVF - første barn - Riksen - Synarela/gonal-f/ovtrelle/lutinus - uttak i uke 48.
Velkommen til IVF verden og masse lykke til :Heartred
Har du startet på stimulering/medisiner?
 
Last edited:
38 år- forsøk nummer 5. Rekovelle, Menopur, fyremadel ,ovitrelle og vet ikke hvilken støtte medisin enda. Sprøytestart 18.10, kontroll 29.10. Får håpe jeg får uttak neste uke.
 
38 år, første ivf- 1 barn fra før. Stimulerer nå og uttak i uke 45. Menupur,fyremandel, otrivelle og lutinus. Er på klinikk hausken i Bergen
 
38 år, første ivf- 1 barn fra før. Stimulerer nå og uttak i uke 45. Menupur,fyremandel, otrivelle og lutinus. Er på klinikk hausken i Bergen
Samme alder og nesten samme medisiner:) Lykke til med første forsøk og håper det blir siste forsøk før baby❤️
 
Jeg skal ha første frøsforsøk i november, går og venter på TR nå så jeg kan få en dato å forholde meg til! :hilarious: Kan du skrive meg opp, også oppdaterer jeg når jeg vet mer?:happy:

TP - 30 år - Frysforsøk#1 (fra IVF#1) - b1 - Klinikk Hausken Oslo - Lutinus
 
Norri - 29 år - fryseforsøk #3 - barn 1 - UNN - lutinus - innsett ca uke 46-47
 
Hurra for novembertråd!:)

Vivaliva - 35 år - ferskforsøk 1 - barn 2 - Porsgrunn-lang protokoll - Synarela/gonal-f +menopur/ovitrelle/lutinus - sprøytestart 6/11- uttak uke 47.
 
Hurra for novembertråd!:)

Vivaliva - 35 år - ferskforsøk 1 - barn 2 - Porsgrunn-lang protokoll - Synarela/gonal-f +menopur/ovitrelle/lutinus - sprøytestart 6/11- uttak uke 47.

Så bra at dere fikk starte på ferskforsøk så fort :) Denne gangen skal den sitte!
 
Ååh, her skal jeg etter planen være :))
Venter med å skrive meg opp til jeg er heeelt sikker på at det ikke klaffet naturlig denne runden *optimismen lenge leve*. Skal etter planen hente ut medisiner på fredag, og starte på sprøyter neste uke. :)
 
Ultralyd gjennomført, en follikkel på 19 mm og slimhinnen i livmoren er 7.5 mm. Håper det blir positiv el-test på fredag eller lørdag, da blir det innsett neste uke hvis eskimoen overlever tining :joyful: Sist gang fikk jeg positiv el-test på ettermiddagen da follikkelen var 21 mm, så håper den vokser i samme tempo denne gangen.

Gynekologen mente at slimhinnen var litt i tynneste laget, men Porsgrunn sa ikke noe på det, så da håper jeg det ikke er noe å bekymre seg for. Ser at den blir tynnere og tynnere for hver syklus, det er vel kanskje ikke så bra :bored: Dere som har fått målt den tidligere, hva pleier den å ligge på?
 
Ultralyd gjennomført, en follikkel på 19 mm og slimhinnen i livmoren er 7.5 mm. Håper det blir positiv el-test på fredag eller lørdag, da blir det innsett neste uke hvis eskimoen overlever tining :joyful: Sist gang fikk jeg positiv el-test på ettermiddagen da follikkelen var 21 mm, så håper den vokser i samme tempo denne gangen.

Gynekologen mente at slimhinnen var litt i tynneste laget, men Porsgrunn sa ikke noe på det, så da håper jeg det ikke er noe å bekymre seg for. Ser at den blir tynnere og tynnere for hver syklus, det er vel kanskje ikke så bra :bored: Dere som har fått målt den tidligere, hva pleier den å ligge på?
Jeg bruker å være oppi 9-10 mm på slimhinnen, men har alltid fått høre at om du får 7 mm så er det bra nok. Så du er ennå innafor tenker jeg. Og det finnes medisiner for å få den tykkere om den skulle bli mindre. Blir en spennede uke for deg fremover. Håper alt går bra :Heartred
 
Back
Topp