~November~

Innsett på mandag :woot: Nå er det bare å krysse alt som krysses kan for at eskimoen overlever. Glad jeg og mannen har en alenekveld, skal nyte rødvin og medium stekt biff for forhåpentligvis siste gang på en stund :joyful:

Innsett på mandag :woot: Nå er det bare å krysse alt som krysses kan for at eskimoen overlever. Glad jeg og mannen har en alenekveld, skal nyte rødvin og medium stekt biff for forhåpentligvis siste gang på en stund :joyful:
Høres ut som en fantastisk plan ;)

Så spennende❤️jeg har uttak på mandag så vi krysser alt for oss begge til mandag.

Det er så irriterande når det skjer!! Har opplevd å få veldig lang syklus etter avbrutt forsøk uten innsett og har veldig stabil syklus ellers, så det er dessverre ikkje uvanleg. Men grusomt med den ventetida... Viss det drar ut altfor lenge, får du vurdera å bestilla time hos gynekolog for sjekk. Kryssar fingrane for at den dukkar opp snart! :happy:

Takk for gode ord! Hvor lenge måtte du vente? Dag 43 har kommet og gått:shifty:

Snart er oktober over , håper mange lykkes i november ❤️ I dag settes ovitrelle og mandag er det uttak, håper det blir noen gode egg både satt inn og på frys❤️❤️ ( Kanskje vi kunne brukt denne november og ikke den andre? Lage den som NY november ?

Snart er oktober over , håper mange lykkes i november ❤️ I dag settes ovitrelle og mandag er det uttak, håper det blir noen gode egg både satt inn og på frys❤️❤️ ( Kanskje vi kunne brukt denne november og ikke den andre? Lage den som NY november ?

lykke til på mandag :)

Uttak på mandag å ovitrellen settes ikveld. Kjenner nervene komme ang egguttaket, får huske å puste med magen. Klar over at det kan gjøre litt ekstra vondt siden jeg har endometriose:facepalm: sykt godt å iallfall være ferdig med en lang kort protokoll:smiley-bounce016

Mens andre setter sprøyter og skal ha både uttak og insett, jubler jeg over at mensen kom i dag :) Da går resten forhåpentligvis etter planen
:smiley-bounce016
Flott, da kan starten begynne:) Har en fantastisk helg her før uttak og håper du også har det❤️❤️

Last edited:

Så bra! Kos dere masse og lykke lykke til!!!:)

Mange som skal til pers over helga ser jeg! Masse lykke til!:)

Her kom Synarela-mensen i dag, så da er den delen "i boks"... Kjenner litt mere på synarela bivirkninger denne gangen enn sist, der jeg ikke merket noe, så kjenner at det nesten skal bli greit å starte med sprøyter neste helg.

Lille-bille - 29 - forsøk 4 - barn 1 - haugesund sykehus - klexane, menopur, fyremadel, ovitrelle og lutinus - uttak i uke 46(torsdag eller fredag)

Spørsmål: Ville dere valgt hcg støtte (ovitrelle) etter innsett hvis dere fikk mulighet til det? Vi fikk det på første innsett uten noe spesiell grunn, da ble jeg gravid, men endte i sa 7+2.. og på andre innsett spurte jeg om det selv (ble ikke gravid)... og nå er jeg veldig i tenkeboksen om jeg skal be om hcg støtte på dette neste innsettet eller ikke. :confused005

Spørsmål: Ville dere valgt hcg støtte (ovitrelle) etter innsett hvis dere fikk mulighet til det? Vi fikk det på første innsett uten noe spesiell grunn, da ble jeg gravid, men endte i sa 7+2.. og på andre innsett spurte jeg om det selv (ble ikke gravid)... og nå er jeg veldig i tenkeboksen om jeg skal be om hcg støtte på dette neste innsettet eller ikke. :confused005
Jeg kjenner ikke til det, men vurdere spørre om annet enn lutinus . Har mitt 5 forsøk nå, så tenker det er lurt å prøve noe annet når ikke det jeg har prøvd virker....Men så tenker jeg også at legene har jo den rette oppskriften , men er lov å høre❤️

Back
Topp