~November~

Nei, alt for livredd :nailbiting::hilarious: Skal teste på lørdagen. Tenker det er greiest og bruke helga til og deppe på enn og sitte på jobb og gjøre det i tilfelle den skulle være negativ :confused:

Eg testa 5-6-7 dpo for og se at ovitrellen er ute :) Så blir og vente til lørdag søndag her også :)
Skal på hytta i helga med svigers, så kanskje eg burde vente til eg komme heim søndag tilfelle den e blank!

Eg testa 5-6-7 dpo for og se at ovitrellen er ute :) Så blir og vente til lørdag søndag her også :)
Skal på hytta i helga med svigers, så kanskje eg burde vente til eg komme heim søndag tilfelle den e blank!
Er du 7 dpo i dag? Og den er ute av kroppen?

Såpass! Trudde jeg skulle bli testetøs selv, men turte rett og slett ikke :hilarious: Men burdte kanskje gjort det. Så hadde jeg sluppet og ligge våken om natten og tenkt på at mensen sikkert kommer i mårra :hilarious:
Hehehe du blir tullete i hode av alle testene og. Men jeg eier ikke tålmodighetså klarer ikke å styre meg:hilarious:

Jeg testa fra innsett og hver eneste dag. Ovitrelle forsvant ved 7dpo (helt hvit test) og gravid strek kom ved 9dpo.

Last edited:
10 dpo i dag. Blir mer og mer sikker på at det ikke har gått :( Har hatt en del vondter i livmora i dag også er jeg møkkasur, så mensen kommer nok som den skal. Skal teste på lørdag 12 dpo bare for å slippe å tenke mer på det. Så får vi heller begynne å planlegge neste forsøk :)

Så spennende :happy: Krysser fingrene for positiv test i helga for oss begge :D

Er så forskjellig hvor lenge den sitter, godt den er ute. Da kan baby streken komme ❤️

Ja og den komme aldri før 12-13 dpo :(
Ikm i dag så er superspent om den dukker opp, om ikke den kommer i dag så forventer jeg baby strek i morgen 12dpo‼️Om eg tør og teste :)

Last edited:
Ny hcg i dag, skulle vente til mandag men måtte slappe av i helgen. 1300 på onsdag og 2600 i dag. ❤️Det er vell bra?

Nå er jeg ruger!:chicken: Satte akkurat inn et fint 3-dagers! Testdato 8/12!:nailbiting:

Forrige innsett skrøt de såå masse av egget, sa at det var av perfekt kvalitet! I dag sa de bare at det så "fint ut", så kjenner jeg ikke har like store forventninger som sist!:hilarious: Men det er jo like greit i og med at det ikke ble baby av "perfekt", men kanskje det blir det av dette.:Heartred

Nå er jeg ruger!:chicken: Satte akkurat inn et fint 3-dagers! Testdato 8/12!:nailbiting:

Forrige innsett skrøt de såå masse av egget, sa at det var av perfekt kvalitet! I dag sa de bare at det så "fint ut", så kjenner jeg ikke har like store forventninger som sist!:hilarious: Men det er jo like greit i og med at det ikke ble baby av "perfekt", men kanskje det blir det av dette.:Heartred

Uuuh, testdato et par dager før meg da, selv om jeg satte inn 5 dagers på tirsdagen. Porsgrunn har så lang tid mellom innsett og test, en kan jo bli sprø av mindre:joyful:

Min perfekte datter fikk jeg heller ikke vite mere enn "fint" på, så tror ikke man skal undervurdere potensialet i det;)

Masse lykke til og gratulerer som ruger: D

Dere som har testet ut Ovitrelle, er det ca en uke det tar?

Synes jeg husker noe om 10 dager, men det er kanskje der en er helt sikker?

Gratulerer som ruger :Heartred
Fint kan være bra nok mange ganger :Heartred

Back
Topp