KjempebraNy hcg i dag, skulle vente til mandag men måtte slappe av i helgen. 1300 på onsdag og 2600 i dag.Det er vell bra?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
KjempebraNy hcg i dag, skulle vente til mandag men måtte slappe av i helgen. 1300 på onsdag og 2600 i dag.Det er vell bra?
Ny ul og prøve mandagDet er HELT FANTASTISK! GURI MALLA NYPRØVER. Jeg har vært så spent på dine vegne. Har du ny ul time neste uke også?
Gratulerer som rugerNå er jeg ruger!Satte akkurat inn et fint 3-dagers! Testdato 8/12!
Forrige innsett skrøt de såå masse av egget, sa at det var av perfekt kvalitet! I dag sa de bare at det så "fint ut", så kjenner jeg ikke har like store forventninger som sist!Men det er jo like greit i og med at det ikke ble baby av "perfekt", men kanskje det blir det av dette.
![]()
Min henger 12-13 dager. Alle 5 gangene har det skjedd.Dere som har testet ut Ovitrelle, er det ca en uke det tar?
Synes jeg husker noe om 10 dager, men det er kanskje der en er helt sikker?
Min henger 12-13 dager. Alle 5 gangene har det skjedd.
Ja, ble skikkelig lurt en av prøve periodeneOi! Såpass!
Uuuh, testdato et par dager før meg da, selv om jeg satte inn 5 dagers på tirsdagen. Porsgrunn har så lang tid mellom innsett og test, en kan jo bli sprø av mindre
Min perfekte datter fikk jeg heller ikke vite mere enn "fint" på, så tror ikke man skal undervurdere potensialet i det
Masse lykke til og gratulerer som ruger: D
Kanskje for å få bedre statistikk?
Takk, og lykke til selv! Gleder meg til å følge med!Ja, ble skikkelig lurt en av prøve periodeneMen er så forskjellig fra dame til dame.
Ja har sett at de venter lengre med å teste!Kanskje for å få bedre statistikk?
Godt å høre!Takk, og lykke til selv! Gleder meg til å følge med!

Nå er jeg ruger!Satte akkurat inn et fint 3-dagers! Testdato 8/12!
Forrige innsett skrøt de såå masse av egget, sa at det var av perfekt kvalitet! I dag sa de bare at det så "fint ut", så kjenner jeg ikke har like store forventninger som sist!Men det er jo like greit i og med at det ikke ble baby av "perfekt", men kanskje det blir det av dette.
![]()

Min var ute på dag 7Dere som har testet ut Ovitrelle, er det ca en uke det tar?
Synes jeg husker noe om 10 dager, men det er kanskje der en er helt sikker?
Ganske kjipt å ikke få sette inn nå, men forsøker å se det positive i det... mye god mat og drikke i jula. Kanskje sitter vi med en liten en i armene neste jul
Med en AMH på 10 gikk det altså over all forventning. Tror de ble litt overrasket på St. Olavs også. Antrale folikkler ble telt til fire på hver side av gyn før henvisning, så det har grodd veldig godt
Gyn i dag sa at eggene var store og fine og dermed mest trolig inneholdt modne egg. Mannen fikk beskjed om supersvømmere (gjett om han var stolt), så vi er optimistiske! Nå blir det en lang liten uke frem til onsdag/torsdag neste uke. Men håper ikke de ringer før, for da er det dårlig nytt. Bare å krysse alt vi har nå
Da har jeg fått ut over 18 egg i dag, dermed ble det totalfrys og første mulige innsett i januarGanske kjipt å ikke få sette inn nå, men forsøker å se det positive i det... mye god mat og drikke i jula. Kanskje sitter vi med en liten en i armene neste jul
Med en AMH på 10 gikk det altså over all forventning. Tror de ble litt overrasket på St. Olavs også. Antrale folikkler ble telt til fire på hver side av gyn før henvisning, så det har grodd veldig godt
Gyn i dag sa at eggene var store og fine og dermed mest trolig inneholdt modne egg. Mannen fikk beskjed om supersvømmere (gjett om han var stolt), så vi er optimistiske! Nå blir det en lang liten uke frem til onsdag/torsdag neste uke. Men håper ikke de ringer før, for da er det dårlig nytt. Bare å krysse alt vi har nå
![]()

Da har jeg fått ut over 18 egg i dag, dermed ble det totalfrys og første mulige innsett i januarGanske kjipt å ikke få sette inn nå, men forsøker å se det positive i det... mye god mat og drikke i jula. Kanskje sitter vi med en liten en i armene neste jul
![]()
Huff, gruer meg sånn til å teste i morgenJeg har vært sykt pessimist denne runden, men jeg greier liksom ikke å tro at det går...

Sender en god klem
Man håper jo alltid på det beste, men frykter også gjerne det verste når en har blitt brent før, så skjønner så godt tankene dine. Krysser alt jeg har av fingre og tær for at det går veien!![]()

Så utrolig god fangst på en fredagDa har jeg fått ut over 18 egg i dag, dermed ble det totalfrys og første mulige innsett i januarGanske kjipt å ikke få sette inn nå, men forsøker å se det positive i det... mye god mat og drikke i jula. Kanskje sitter vi med en liten en i armene neste jul
![]()
For et fantastisk resultat! Kos dere i jula å la alle de vanskelige tankene få litt friDa har jeg fått ut over 18 egg i dag, dermed ble det totalfrys og første mulige innsett i januarGanske kjipt å ikke få sette inn nå, men forsøker å se det positive i det... mye god mat og drikke i jula. Kanskje sitter vi med en liten en i armene neste jul
![]()

Huff, gruer meg sånn til å teste i morgenJeg har vært sykt pessimist denne runden, men jeg greier liksom ikke å tro at det går...