~November~

Det var kjedelig Håpespire :Heartred
Skal jeg sette deg på ikke gravid, eller vil du vente litt til?

Du kan sette meg på ikke gravid, ja. Er vel ikke sjangs for positiv test vil jeg tro :( Bare å peise på med full trøkk i desember!
 
Da kan jeg settes på ikke gravid :(
Gratulerer til alle som har fått positivt denne måneden, og lykke til til alle rugere, og for oss som ikke fikk det til denne gangen, håper vi ses i januar gruppa :happy:

Litt oppdatert informasjon om meg til første innlegg:
Rea25 - 25 år - forsøk 2 (første frys) - barn 2, men første IVF barn - Porsgrunn - Lutinus
 
Da kan jeg settes på ikke gravid :(
Gratulerer til alle som har fått positivt denne måneden, og lykke til til alle rugere, og for oss som ikke fikk det til denne gangen, håper vi ses i januar gruppa :happy:

Litt oppdatert informasjon om meg til første innlegg:
Rea25 - 25 år - forsøk 2 (første frys) - barn 2, men første IVF barn - Porsgrunn - Lutinus

Leit å høre! Håper vi ses der:Heartred
 
når er ikm?
Kanskje det er et ørlite håp enda!? :)

På mandag :) Men sist fikk jeg soleklar positiv 12 dpo, så jeg har ingen håp igjen :( Hadde jo selvfølgelig vært fantastisk om ting snudde og testen ble positiv på mandag, men prøver å være realistisk og tenke at det nok er svært usannsynlig. Søt du er som håper for meg :love7
 
På mandag :) Men sist fikk jeg soleklar positiv 12 dpo, så jeg har ingen håp igjen :( Hadde jo selvfølgelig vært fantastisk om ting snudde og testen ble positiv på mandag, men prøver å være realistisk og tenke at det nok er svært usannsynlig. Søt du er som håper for meg :love7

Ha et lite håp enda ❤️ Det er ikke ute før mens er på plass! Hehe
Men skjønner godt mentalt at du vil forberede deg!
Eg hadde ikm i går, om det stemme da... og negativ test i dag 12 dpo! Men har et ørlite håp enda ❤️
 
Takk :Heartred Tar det nok litt tyngre enn vi trodde. Planen er å bruke helga til å snu hodet og heller glede seg til mensen og en ny syklus med nye muligheter! Vi skal pynte til jul og prøve å kose oss med det :)

Dersom mensen kommer som den skal på mandag blir det nytt forsøk rundt omkring 14. desember. Vi har ikke mer donorsæd på frys, så vi må bestille mer og håpe på at Danmark allerede har noen doser på frys slik at vi ikke må vente på at donoren leverer mer til klinikken. Da kan det i så fall hende at vi må hoppe over desember :( Menmen, prøver å tenke positivt! Enten så ruger jeg i jula, eller så blir det en jul uten stress :)

Man håper jo, ellers ville en jo gjort forsøket. Så det treffer jo en hardt uansett når det ikke går: ( Har ofte tenkt på at håp er så lunefullt. Det er liksom så nødvendig for å klare å kaste seg inn i forsøkene, men også det som gjør at man faller når det ikke går.

Men virkelig fint å se at du likevel finner noe å glede deg til tiden fremover. Du er flink som trekker det selv opp:) krysser fingre at de har på lager og at du rekker et førjulsforsøk. Kanskje det blir årets julegave!:):)
 
Ha et lite håp enda ❤️ Det er ikke ute før mens er på plass! Hehe
Men skjønner godt mentalt at du vil forberede deg!
Eg hadde ikm i går, om det stemme da... og negativ test i dag 12 dpo! Men har et ørlite håp enda ❤️

Krysser fingrene for deg ❤

Jeg var tom for vanlige tester og hadde bare digitale igjen, så kjøpte en tidligtest til på apoteket i dag som jeg skal ta mandag morgen. Klinikken ville at jeg skulle teste igjen da før de bestiller inn mer donorsæd. Men den er nok negativ da også...
 
Man håper jo, ellers ville en jo gjort forsøket. Så det treffer jo en hardt uansett når det ikke går: ( Har ofte tenkt på at håp er så lunefullt. Det er liksom så nødvendig for å klare å kaste seg inn i forsøkene, men også det som gjør at man faller når det ikke går.

Men virkelig fint å se at du likevel finner noe å glede deg til tiden fremover. Du er flink som trekker det selv opp:) krysser fingre at de har på lager og at du rekker et førjulsforsøk. Kanskje det blir årets julegave!:):)

Du har helt rett! Håp fører med seg både goder og onder. Det er ikke alltid like lett å forholde seg til...

Tusen takk :) Håper på en skikkelig julegave ja :D
 
Krysser fingrene for deg ❤

Jeg var tom for vanlige tester og hadde bare digitale igjen, så kjøpte en tidligtest til på apoteket i dag som jeg skal ta mandag morgen. Klinikken ville at jeg skulle teste igjen da før de bestiller inn mer donorsæd. Men den er nok negativ da også...
Eg håper for oss begge ❤️
Har test dag på tirsdag 1.12 :)
 
Noen som har opplevd at Cyclogest utsetter mens? :banghead:
Har ikke test dag før tirsdag...
Syns jeg begynner og se en super svak strek på testen i morres, men tror synet mitt lager den streken selv for jeg vil så inderlig ha en positiv test nå‼️:D
 
Noen som har opplevd at Cyclogest utsetter mens? :banghead:
Har ikke test dag før tirsdag...
Syns jeg begynner og se en super svak strek på testen i morres, men tror synet mitt lager den streken selv for jeg vil så inderlig ha en positiv test nå‼️:D

Har du bilde av testen? :woot:
 
Da kom mensen, en dag før tiden. Blir godt å legge bak seg forrige syklus og ta fatt på en ny :)

Gratulerer til alle som ble gravid denne gang, og masse lykkeønskninger til oss som skal i gang med nye forsøk ❤
 
Da kom mensen, en dag før tiden. Blir godt å legge bak seg forrige syklus og ta fatt på en ny :)

Gratulerer til alle som ble gravid denne gang, og masse lykkeønskninger til oss som skal i gang med nye forsøk ❤
Lykke til neste forsøk. Stor klem❤️
 
Back
Topp