~November~

Da kom mensen, en dag før tiden. Blir godt å legge bak seg forrige syklus og ta fatt på en ny :)

Gratulerer til alle som ble gravid denne gang, og masse lykkeønskninger til oss som skal i gang med nye forsøk ❤
Nei! Det var ikke noe grei lesing :(
Masse lykke til neste prøve periode, kanskje vi sees då om det ikke går før meg heller dinna gangen ❤️
 
Noen som har opplevd at Cyclogest utsetter mens? :banghead:
Har ikke test dag før tirsdag...
Syns jeg begynner og se en super svak strek på testen i morres, men tror synet mitt lager den streken selv for jeg vil så inderlig ha en positiv test nå‼️:D

På Hausken sa de at Cyclogest ofte utsetter mensen! Men det blir jo ikke noe problem i og med at du ikke skal ha mensen på laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang tid!:love017
 
På Hausken sa de at Cyclogest ofte utsetter mensen! Men det blir jo ikke noe problem i og med at du ikke skal ha mensen på laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang tid!:love017

Ja det er jo lov og håpe :)
Tok en ny test nå, men bare på urin som har vært i blæra 1 1/2 time... og det var jo et tapsprosjekt! Eige jo ikke tålmodighet nå :banghead::banghead:
 
Tikk takk tikk takk..... Åååh, det går så treigt.

Har jeg symptomer eller er det Lutinus? Eller kanskje jeg begynner å bli syk? Eller eller eller

Har bestemt meg for å teste på lørdag. Det svarer til 16 dpo, tenker at det må være rikelig ventetid....:joyful: Så får jeg teste igjen 10/12.
 
Hurra for mine overtalelsesevner i dag :) ny prøverunde på meg i desember med blasto :Heartred
 
E det skygge eller e det begynnelse på strek? :arghh:
No e det så nervepirrende at herrefred!!!
 

Vedlegg

  • 749B61F3-1F5E-4206-8C85-04EB616E9B92.jpeg
    749B61F3-1F5E-4206-8C85-04EB616E9B92.jpeg
    10,6 KB · Visninger: 95
13 dpo i dag da :eek:
Klara nesten ikke vente til i morra med ny test. Skal då gi beskjed til Hausken og har testdag i morra
 
E det skygge eller e det begynnelse på strek? :arghh:
No e det så nervepirrende at herrefred!!!

Ser antydning, men ser ut som alt fargestoffet ikke er kommet på plass enda o.o
Krysse fingrene!
 
Hurra for mine overtalelsesevner i dag :) ny prøverunde på meg i desember med blasto :Heartred

Ååh, heldig ♥️♥️
jeg skulle så veldig ønske jeg òg kunne få innsett nå i desember. Ganske sikker på at jeg ville rukket det, men de ønsker vel å gi kroppen en god pause før innsett.
 
Ååh, heldig ♥️♥️
jeg skulle så veldig ønske jeg òg kunne få innsett nå i desember. Ganske sikker på at jeg ville rukket det, men de ønsker vel å gi kroppen en god pause før innsett.
Ja tror nok det vil være lurt siden du fikk ut så mange egg. Og du kan nyte et glass med godt til julematen ;)
 
Ja tror nok det vil være lurt siden du fikk ut så mange egg. Og du kan nyte et glass med godt til julematen ;)

Pleier bare nyte Pepsi Max jeg, da :p
Men får satse på at all ventingen gjør at kroppen blir kjempeklar for å ta i mot egg i januar :)
 
Da har jeg snakket med sykehuset i dag, og får faktisk lov til og sette inn allerede nå i desember :D

Ååå, så fint! Når blir det? Rekker du en positiv test (for det skal det bli!!) til jul?:love7
 
Back
Topp