~November~

Jeg kan settes på ikke gravid :(
Test dag i dag og den streken vi ser er bare skygge, det er ikke fargestoff i den og en må virkelig se godt etter for og se den :banghead:
Så då blir det og komme i gang med eggene jeg har på frys ❤️
 
Ååå, så fint! Når blir det? Rekker du en positiv test (for det skal det bli!!) til jul?:love7

Skal begynne og teste for eggløsning snart, blir nok innsett i uke 50 :happy: Testdag kommer nok til og være rundt juletider ;) Kanskje det blir den 24.12 :eek:
Eller så blir det nok i romjula :D
 
Skal begynne og teste for eggløsning snart, blir nok innsett i uke 50 :happy: Testdag kommer nok til og være rundt juletider ;) Kanskje det blir den 24.12 :eek:
Eller så blir det nok i romjula :D
Samme som meg det da :Heartred
Edit: ja altså testen... innsett uke 51 til meg tror jeg
 
Last edited:
Jeg kan settes på ikke gravid :(
Test dag i dag og den streken vi ser er bare skygge, det er ikke fargestoff i den og en må virkelig se godt etter for og se den :banghead:
Så då blir det og komme i gang med eggene jeg har på frys ❤️

Uff, så ergerlig! Virkelig berg og dalbane med disse testene. Masse lykke til med fryseforsøk.

Noe håp om å få til et i desember?
 
Jeg er SÅ tett på å svi av en test nå! Men er jo livredd for negativ, så tør jo egentlig ikke. Husker ikke at det var like vanskelig å vente sist.... Men da hadde en jo ikke hjemmekontor som gir bedre muligheter for å kunne teste i løpet av dagen...:rolleyes:
 
Jeg er SÅ tett på å svi av en test nå! Men er jo livredd for negativ, så tør jo egentlig ikke. Husker ikke at det var like vanskelig å vente sist.... Men da hadde en jo ikke hjemmekontor som gir bedre muligheter for å kunne teste i løpet av dagen...:rolleyes:
Når er testdag?
 
10/12.... Men det svarer jo faktisk til 21 dpo!:wideyed:
Fikk satt inn blasto 24/11

Er 13 dpo i dag....

Oiii, da skjønner jeg at du er tett på å teste! Jeg er bare 9 dpo og det kløøøøøør i fingrene!!:hilarious::hilarious::hilarious: Testdato om 6 dager, 8/12:hungover:
 
Oiii, da skjønner jeg at du er tett på å teste! Jeg er bare 9 dpo og det kløøøøøør i fingrene!!:hilarious::hilarious::hilarious: Testdato om 6 dager, 8/12:hungover:

Ja, de har sinnsykt lang tid til testdato i Porsgrunn. Forrige forsøk skulle jeg "bare" vente til 18 dpo for da fikk jeg satt inn 2 dagers. Til gjengjeld var det ingen tvil om styrken på streken i det minste:p
 
Ja, de har sinnsykt lang tid til testdato i Porsgrunn. Forrige forsøk skulle jeg "bare" vente til 18 dpo for da fikk jeg satt inn 2 dagers. Til gjengjeld var det ingen tvil om styrken på streken i det minste:p
18 dager med 2 dagers og 21 dager med 5 dagers? Det hørtes feil ut.... men vi heier på deg, så bare tiss på en pinne du:p;):woot:
 
18 dager med 2 dagers og 21 dager med 5 dagers? Det hørtes feil ut.... men vi heier på deg, så bare tiss på en pinne du:p;):woot:

Jeg spurte også om det. Det var visst mest av praktiske årsaker, at da kunne de bare si det samme til alle... Men litt rart likevel.

Ok ok, jeg tisser i morgen:joyful:
 
Jeg spurte også om det. Det var visst mest av praktiske årsaker, at da kunne de bare si det samme til alle... Men litt rart likevel.

Ok ok, jeg tisser i morgen:joyful:
Haha, tiss i morgen du:wtf::yuck: Jeg har også tatt i Porsgrunn , hadde 14 dager med 2 dagers egg. Altså testdag. Og blasto 14 dager...
 
Den ble positiv jo!:smiley-bounce016

20201203_071533.jpg
 
Ææææ jaaaa!!:woot::woot: så gøy, gratulerer!!!:Heartred
Tusen takk!:D

Begynte å miste litt tro, for har en god del murringer nå enn jeg husker fra første svangerskap. Og så fikk jeg litt rosa på papiret 11dpo, men har sett at det ikke er helt unormalt å få festeblødning der, så kanskje det var det?

Da er der din tur neste uke!:)
 
Back
Topp