~November~

De foreslå det også ved innsett, så det sa jeg ja takk til, for som du sier, en dag i bil er fint å slippe. :)

Selv om jeg nesten synes det er noe litt fint i at de får se resultatet.... Men de har sikkert travelt nok fra før:shy::joyful:

Ja, det er noe med det :rolleyes: Hvis dette nå går hele veien har vi hatt samme lege, dr.E, på det ene uttaket og de to innsettene som har blitt barn, så føler han hadde fortjent en ekstra takk. Fikk i hvert fall formidlet det da jeg meldte inn graviditeten, og fikk en veldig hyggelig melding tilbake, så det var godt :happy:
 
Er det noen flere her nå som venter på testdato?:woot: Jeg burde kanskje vært i desember-gruppa, men liker meg her!:rolleyes:

Jeg skal teste på mandag, 10dp3dt.:nailbiting::nailbiting::nailbiting:
 
@Prøvedorris og @CV. Hvordan går det med dere? Har dere hatt innsett?
Hei!
Måtte bare ta meg en liten forumpause. Har satt inn en todagers, testdag på Tirsdag. Fikk ut 22 egg så ble overstimulert. Fikk væske i buken og på høyre lunge så det har vært mye kontroller på sykehuset, men det ser ut som det har gått over av seg selv. Ellers fikk vi 2 blastoer på frys og jeg går rundt som et nervevrak nå før test. Har foreløpig ikke turt å teste hjemme :hungover:
 
Hei!
Måtte bare ta meg en liten forumpause. Har satt inn en todagers, testdag på Tirsdag. Fikk ut 22 egg så ble overstimulert. Fikk væske i buken og på høyre lunge så det har vært mye kontroller på sykehuset, men det ser ut som det har gått over av seg selv. Ellers fikk vi 2 blastoer på frys og jeg går rundt som et nervevrak nå før test. Har foreløpig ikke turt å teste hjemme :hungover:
Skjønner det. En forumpause er godt av og til :Heartred
Trur du har god sjanse på graviditet med tanke på at du er overstimulert. Men uff ja, det er ikke en behagelig opplevelse. Blir spennende å høre når du tester :Heartred Jeg har trua! Å veldig bra å få 2 blasto på frys :cool05
 
Jeg var på UL for en uke siden , de var redd for at detikke var noe der. Hcg på 5000 da. Skulle bare sjekke i dag, slik at jeg skulle få piller til å avslutte dette. Haddehcg på 40900 og en fin plommesekk....og....TO hjerter! Kjenner jeg ikke puster enda...:woot:
 
Jeg var på UL for en uke siden , de var redd for at detikke var noe der. Hcg på 5000 da. Skulle bare sjekke i dag, slik at jeg skulle få piller til å avslutte dette. Haddehcg på 40900 og en fin plommesekk....og....TO hjerter! Kjenner jeg ikke puster enda...:woot:

Herregud så fantastisk!!! Gratulerer ❤ Satt du inn to egg?
 
Back
Topp