~November~

Jeg var på UL for en uke siden , de var redd for at detikke var noe der. Hcg på 5000 da. Skulle bare sjekke i dag, slik at jeg skulle få piller til å avslutte dette. Haddehcg på 40900 og en fin plommesekk....og....TO hjerter! Kjenner jeg ikke puster enda...:woot:

Gratulerer!!
 
Har to blastoer på frys heldigvis. De var visst fryst i samme strå så da er det vel bare ett fryseforsøk så vidt jeg kunne forstå. Men glad vi har noe på lur på frys hvertfall :happy:
Veldig godt dere har de ja. Setter de inn to siden de er fryst sammen?
 
Jeg var på UL for en uke siden , de var redd for at detikke var noe der. Hcg på 5000 da. Skulle bare sjekke i dag, slik at jeg skulle få piller til å avslutte dette. Haddehcg på 40900 og en fin plommesekk....og....TO hjerter! Kjenner jeg ikke puster enda...:woot:
Ååhhh så fantastisk :Heartred
 
Jeg var på UL for en uke siden , de var redd for at detikke var noe der. Hcg på 5000 da. Skulle bare sjekke i dag, slik at jeg skulle få piller til å avslutte dette. Haddehcg på 40900 og en fin plommesekk....og....TO hjerter! Kjenner jeg ikke puster enda...:woot:
Å helledussan <3 omg!! Amazing!!!
 
Mensmurringer og liten blødning i dag 4+6:( offisiell testdag hos Porsgrunn i morgen... Kanskje dette ikke går veien likevel: '(
 
Mensmurringer og liten blødning i dag 4+6:( offisiell testdag hos Porsgrunn i morgen... Kanskje dette ikke går veien likevel: '(
Håper det bare er en helt vanlig liten uskyldig blødning som kan skje i svangerskapet :Heartred
 
Jeg kan strykes fra Gravid. Ente i SA. Så blir nytt forsøk neste år. Inn til sjekk på riksen neste uke for å sjekke om kroppen har ordnet opp selv eller ikke. Gratulerer til dere andre som er blitt gravide i Nov:Heartred Og lykke til dere andre som det ikke gikk veien for:love7
 
Jeg kan strykes fra Gravid. Ente i SA. Så blir nytt forsøk neste år. Inn til sjekk på riksen neste uke for å sjekke om kroppen har ordnet opp selv eller ikke. Gratulerer til dere andre som er blitt gravide i Nov:Heartred Og lykke til dere andre som det ikke gikk veien for:love7

Så utrolig leit å høre :( Ta vare på dere selv ❤
 
Jeg kan strykes fra Gravid. Ente i SA. Så blir nytt forsøk neste år. Inn til sjekk på riksen neste uke for å sjekke om kroppen har ordnet opp selv eller ikke. Gratulerer til dere andre som er blitt gravide i Nov:Heartred Og lykke til dere andre som det ikke gikk veien for:love7

Uff, det var virkelig leit å høre. Sender en god klem og lykke til til neste år<3
 
Håper for deg!:Heartred Hvordan går det i dag?
Tusen takk:) Berg og dalbane med følelser dette her:/

Ingen blødninger siden i går og har ikke hatt mensmurring siden i går kveld.... Jeg vet egentlig ikke hva jeg skal tro nå.

Hadde offisiell testdag i dag og den er fortsatt positiv i det minste. De fra Porsgrunn virket ikke til å synes at det behøvde å være noe, så lenge jeg ikke fortsatte med å blø. Har sluttet på Lutinus i dag, så kan vel ikke gjøre så mye annet enn å vente.

Kjenner jeg er nervøs hver gang jeg går på do for å sjekke:sorry:
 
Back
Topp