November

Herlighet, for ei nervepirrende uke! Fikk beskjed om 3 befrukta egg på tirsdag, onsdag hadde en falt fra, alt så bra ut i går og nå fikk jeg beskjed om at en blastocyst er klar for innsett i morgen og at vi får en på frys!! Ulempen med blastocyst er definitivt den altfor laange ventetida. Så letta nå!:smiley-bounce012
 
Omg! Har aldri sett ein strek før eg :smiley-bounce015 den e svak ja, men da e faktisk ein strek!!! Ser de den òg? Vises ikkje så godt pga sterkt lys, men skal ta ein ny i morgen... Skal ikkje ta alle gleder på forskudd, for den kan jo forsvinna etterkvart... i dag er det 8 dager sia innsett av blasto, betyr det 8+5=13dager dpo? No får jo ikkje eg sova igjen då! Hadde blitt fryktelig skuffa om det ikkje blei utslag, fordi har vore litt trøtt, øm i underlivet, kjent murringer. I går fekk eg menssmerter, så tenkte alt håpet var ute... men det er kanskje ikkje det no....:D

Ser streken, hurra!!! :Heartred
 
Ååneeei :( så utrolig kjipt! Får bare håpe det er en liten blødning som ikke ha så mye å si, at i hvertfall ett har festet seg:Heartred
Nei, har ikke tatt en test enda, våger ikke.. test dag på tirsdag.. :p er fristet til å ta en nå i helgen, men mannen blir bare sur :p
Så enig med mannen, min mann angrer allerede på at han pushet litt, hehe. Men vi lærer noe nytt for hver gang ❤️ Skal IKKE teste før testdag, evt neste gang!
Krysser fingrene - blir spennende neste uke❤️
 
Ferdig med innsett ❤ De dyrkere resten til over helgen før vi får vite om vi får noe på frys denne runden. Enda noen som hang med og som delte seg fint. Har 4 på frys fra sist. Så blir iallefall en god stund til nytt uttak! :)
 
Negativ blodprøve. :BangHead Ikke gravid.
Nytt ferskorsøk i november/desember :greet008 Venter bare på mensen.
 
Negativ blodprøve. :BangHead Ikke gravid.
Nytt ferskorsøk i november/desember :greet008 Venter bare på mensen.
Å, det var leit å høre :Heartred
Det er ikke mye annet å si enn at jeg sender medfølelse og en god klem. Vet så godt hvordan det er :(
 
Jeg er ferdig på medisiner, og er definitivt gravid med nummer to. :eek: Føles litt urettferdig å bli gravid på første forsøk når det er så mange som strever. :(
 
Jeg er ferdig på medisiner, og er definitivt gravid med nummer to. :eek: Føles litt urettferdig å bli gravid på første forsøk når det er så mange som strever. :(
Gratulerer så mye :Heartred
Skjønner følelsen, men tenker også over at alle som har kommet til det veiskillet som IVF er, har hatt en lang og ofte tøff vei dit.
 
Gratulerer så mye :Heartred
Skjønner følelsen, men tenker også over at alle som har kommet til det veiskillet som IVF er, har hatt en lang og ofte tøff vei dit.

Ååå, takk! :Heartred er nok bare litt blanda følelser om å være gravid. Er arbeidsledig og har vært utbrent. Men timingen er jo aldri riktig, og plutselig kunne det gått enda ett år med prøving. Tok jo 1,5 år med ivf for å få til første.

Håper det går fort med nummer to for dere også! :Heartred
 
Omg! Har aldri sett ein strek før eg :smiley-bounce015 den e svak ja, men da e faktisk ein strek!!! Ser de den òg? Vises ikkje så godt pga sterkt lys, men skal ta ein ny i morgen... Skal ikkje ta alle gleder på forskudd, for den kan jo forsvinna etterkvart... i dag er det 8 dager sia innsett av blasto, betyr det 8+5=13dager dpo? No får jo ikkje eg sova igjen då! Hadde blitt fryktelig skuffa om det ikkje blei utslag, fordi har vore litt trøtt, øm i underlivet, kjent murringer. I går fekk eg menssmerter, så tenkte alt håpet var ute... men det er kanskje ikkje det no....:D
Vis vedlegget 312217 Vis vedlegget 312218
Flott strek! Hvordan gikk testingen i dag?
 
Jeg er ferdig på medisiner, og er definitivt gravid med nummer to. :eek: Føles litt urettferdig å bli gravid på første forsøk når det er så mange som strever. :(
Gratulerer! Ingen grunn til dårlig samvittighet, vi er alle slitere her inne. :):Heartred
 
Da var uttak overstått. Gikk veldig greit! Ble tatt godt vare på, fikk god smertelindring og fikk hvile på enerom etterpå med rispute på magen og litt å spise. For en luksus det er privat, hehe! :joyful:

Ble 12 egg, så det må vel være bra. Spent på oppdatering i morgen!
 
Jeg er ferdig på medisiner, og er definitivt gravid med nummer to. :eek: Føles litt urettferdig å bli gravid på første forsøk når det er så mange som strever. :(

Gratulerer så mye!! Jeg tror alle her inne unner hverandre dette siden vi vet hvor stort ønsket er :Heartred er jo ikke sånn at det blir mindre sjans på oss andre heller:hilarious::happy:
 
Gratulerer! Ingen grunn til dårlig samvittighet, vi er alle slitere her inne. :):Heartred
Gratulerer så mye!! Jeg tror alle her inne unner hverandre dette siden vi vet hvor stort ønsket er :Heartred er jo ikke sånn at det blir mindre sjans på oss andre heller:hilarious::happy:


Åååå, takk! Dere er så søte :Heartred

12 egg er jo råbra! Krysser alt jeg har for deg de neste dagene, Ønskeross2. :Heartred Er du heldig får du jo et helt fotballag :p
 
Back
Topp