November

Elva

Gift med forumet
Assistert-jentene
Julibaluba 2017
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Har sendt melding til Klinikk Hausken ang scratching, som de ønskte jeg skulle ta før neste innsett, så venter på når dette blir, og når scratchingen blir syklusen før forsøk satser vi på FER innsett i november.

Regner med vi er flere som skal ha forsøk/innsett i november, så lager en tråd til oss:)

Håper vi blir mange som får sensommerbarn neste år :love7


Skriv opp :
Nick - alder - barn# - #IVF/ICSI/FER - klinikk/sykehus - medisiner - Uttak/innsett - egg ut/frys - testdato

Venter på oppstart:
•jegermeg - 31 - barn#2 - IVF - Medicus - Naturlig syklus - innsett av fryst blasto ca 30. nov - testdato blir des
•Poojenta -33 år - barn #2 - IVF -Kvinneklinikken Haukeland sykehus (KK) - Medisin: rekovelle og fyremadel, og selvfølgelig ovitrelle og lutinus - Oppstart: neste uke, (hvis blødningen kommer til rett tid).


Stimulerer:
•Ønskeross2 - 33 - barn#2 - Innsett #8 - Spiren - Bemfola/Fyremadel - Uttak/innsett - egg ut/frys - testdato
•Fiiol - 36 - barn #1- #IVF 4 - Medicus - bemfola, fyremadel, prednisolon, klexane. Stimulering fra 17/11, tipper uttak blir i månedskiftet nov./des.
• # one million # - 33 år - 0 barn -ivf - maigaard, -bemfola, gonapeptyl, fyremadel, albyl-e, prednisolon, crinone - oppstart ca uke 47 - Scratching mellom 9-15 nov

Ruger

•Mator - 32 - barn#2 - #FER1 - Porsgrunn - letrozol og lutinus - testdato 28/11
•PrøverPåBarn#3- Alder: 36 - Barn # 3 - IVF - Hausken - Uttak: 13.11. - Innsett: 15.11. - Testdato: 28.11.


Gravid:

• Ctrl - 33 år - prøver på barn nummer 2 - ICSI - St.Olavs - Innsett av fryst egg i naturlig syklus 1/11 - testdato 15/11
•Evis - 35-år barn1 - #ICSI3/FER 4 - Porsgrunn - ovitrelle, lutinus - Uttak juni/ innsett av blasto onsdag 6.nov - 9 egg ut, 3 egg i frysen- testdato 20.nov
• Mammilutten - 27 - barn: 1 fra før, håper på 1- 2 til :Heartpink - #IVF 2 - haugesund sykehus - menopur, fyramadel, Klexane, ovitrelle - Uttak 04.11 innsett 07.11 - 13 ut, 2 befruktet å satt inn:Heartred - testdato 19.11
• HH123 - 26 - barn #1- #IVF 1 - Medicus Trondheim(studie) - rekovelle, cetrotide, ovitrelle og lutinus - uttak/innsett uavklart, testdato uavklart.
Sarah82 - 37 år - barn #2 - FER - Hausken - klexane, prednisolon + babyklister - innsett i naturlig syklus i slutten av november med tre- eller femdagers embryo - testdato 8.12
RebelFlower - 27 - Prøver på barn nr 2 - ICSI - Rikshospitalet - Synarela, GonalF, Ovitrelle, Crinone - Uttak/innsett uke 48 - testdato 9.12
•LizRachel - 36 - barn#2 - IVF#1 - Haugesund - Synarela & Gonal-f, Ovitrelle, Lutinus
• Veslejinta - 30 år - Barn1 - IVF3 - Rikshospitalet - Synarela fra 25.10, Gonal F fra 14.11, Ovitrelle, Lutinus, Fragmin - Uttak 26.11/ innsett av 2 egg 28.11 - Testdato 10.12
Elva- 36 - barn2 - FER 2 - Klinikk Hausken, Bergen - Progynova, Klexane, Prednisolon, Metformin og Lutinus, scratching 10 oktober - 2 egg (3 dagers) på frys som skal dyrkes til blastocyst før innsett - innsett 6/12, testdato 16/12
•Orchidaceae - 36 - barn 0 - IVF 2 - Fertilitetsklinikken i Porsgrunn - Synarela(oppstart 27.10)/Menopur(oppstart13.11)/Ovitrelle/Lutinus - Uttak 27.11.19.



Ikke gravid:
•Fiiol - 36 - barn#1 - #IVF 3 / FER 2 - Medicus - ovitrelle og lutinus. Innsett av blasto i naturlig syklus 4/11.
•TKW - 31år, barn nr 2, 2.FER ved Copenhagen fertility centre, innsett i naturlig syklus ca uke 45.
•lillespøn - 29 år - barn #1 - #5 FER - UNN Tromsø - Naturlig syklus - innsett ca 8/11 - testdag 29/11
Lillebille89, 30år, barn 1, IVF 2, Spiren Fertilitetsklinikk. Egguttak 13.11. Planlagt innsett 15.11 med testdato 29.11.
Sauemor - 30 - barn#2 - #1 FER - Medicus - progynova og cyclogest - innsett 22/11
VenteJente81-38 år-2 barn-ivf-2 forsøk-porsgrunn-synarela,menopur,ovitrelle og lutinus-ul 15/11-uttak/innsett uke 47 - testdato 6.12




Avbrutt/total frys:
Rakel_M - 31 - barn#3 - #1 IVF/ICSI/FER - St.Olavs - Bemfola, Fyremadel, Ovitrelle - Uttak/innsett 20.11- egg ut/frys 16 - testdato ?
 
Last edited:
LizRachel - 36 - barn#2 - IVF#1 - Haugesund - Synarela & Gonal-f, Ovitrelle, Lutinus

Jeg skal ha uttak i uke 48, og alt etter hvilken dag det blir så kan innsett falle på november, men også desember (hvis blasto).
Med min tidligere erfaring blir det nok ikke blasto inn :hilarious:
 
Trultemor1 - barn#3 - ISCI#2 - Haukeland


Medisiner vet jeg ikke enda. Oppstart sprøyter uke 48. Uttak blir da i starten på desember :) men oppstart er jo i november ;)
 
Jeg skal også ha forsøk i november, uttak beregnet til uke 46:) Håper på mange sommerbarn i denne gruppa ja❤️
 
Jeg skal også ha forsøk i november, uttak beregnet til uke 46:) Håper på mange sommerbarn i denne gruppa ja❤️

Om du skriver inn: Nick - alder - barn# - #IVF/ICSI/FER - klinikk/sykehus - medisiner - Uttak/innsett - egg ut/frys - testdato, kan jeg føre deg på listen :)
 
Har sendt melding til Klinikk Hausken ang scratching, som de ønskte jeg skulle ta før neste innsett, så venter på når dette blir, og når scratchingen blir syklusen før forsøk satser vi på FER innsett i november.

Regner med vi er flere som skal ha forsøk/innsett i november, så lager en tråd til oss:)

Håper vi blir mange som får sensommerbarn neste år :love7


Skriv opp :
Nick - alder - barn# - #IVF/ICSI/FER - klinikk/sykehus - medisiner - Uttak/innsett - egg ut/frys - testdato

Venter på oppstart:
Elva- 36 - barn2 - FER 2 - Klinikk Hausken, Bergen - Progynova, Klexane, Prednisolon, Metformin og Lutinus, scratching 10 oktober
LizRachel - 36 - barn#2 - IVF#1 - Haugesund - Synarela & Gonal-f, Ovitrelle, Lutinus
Trultemor1 - barn#3 - ISCI#2 - Haukeland
Stimulerer:


Ruger:


Gravid:


Ikke gravid:


Avbrutt/total frys:

Hei.

Jeg skal antakelig inn her jeg også :happy: Skal bare ringe klinikken i morgen, etter et mislykket forsøk. Har bare et spm. til deg Elva.. Hva er grunnen til at du skal ha scratching denne gang? Jeg har nemlig et barn fra før, der vi lyktes med FER etter scratching. Med det forsøket jeg nettopp har vært i gjennom ønsket ikke Hausken at jeg skulle ta scratching til å begynne med. Og forsøket endte som sagt negativt. Det er jo mange tilfeldigheter i dette gamet.. Samtidig har man jo alltid litt tro på det man lyktes med tidligere, selv om effekten av scratching er omdiskutert
 
Hei.

Jeg skal antakelig inn her jeg også :happy: Skal bare ringe klinikken i morgen, etter et mislykket forsøk. Har bare et spm. til deg Elva.. Hva er grunnen til at du skal ha scratching denne gang? Jeg har nemlig et barn fra før, der vi lyktes med FER etter scratching. Med det forsøket jeg nettopp har vært i gjennom ønsket ikke Hausken at jeg skulle ta scratching til å begynne med. Og forsøket endte som sagt negativt. Det er jo mange tilfeldigheter i dette gamet.. Samtidig har man jo alltid litt tro på det man lyktes med tidligere, selv om effekten av scratching er omdiskutert

Fikk bare beskjed om at legen ønskte at jeg utførte scratching før neste innsett etter sist negative forsøk. Er første gang jeg skal ha scratching, har hatt ganske mange innsett tidligere (13 innsett med 14 egg, der 5 har resultert i graviditet - 4 SA og 1 barn). Har nå hatt 3 negative innsett etter sist graviditet, som var i fjor høst (endte i SA), og siden legen ville prøve scratching prøver vi det før neste innsett
 
Fikk bare beskjed om at legen ønskte at jeg utførte scratching før neste innsett etter sist negative forsøk. Er første gang jeg skal ha scratching, har hatt ganske mange innsett tidligere (13 innsett med 14 egg, der 5 har resultert i graviditet - 4 SA og 1 barn). Har nå hatt 3 negative innsett etter sist graviditet, som var i fjor høst (endte i SA), og siden legen ville prøve scratching prøver vi det før neste innsett

Aha, skjønner. Du har jammen vært gjennom mange innsett. Så godt at dere har et barn nå :Heartred Masse lykke til med scratchingen på torsdag og deretter neste forsøk som nærmer seg!
 
Mator - 32 - barn#2 - #FER1 - Porsgrunn - letrozol og lutinus
 

# one million # - 33 år - 0 barn -ivf - maigaard, -bemfola, gonapeptyl, fyremadel, albyl-e, prednisolon, crinone - oppstart ca uke 47 -
Scratching mellom 9-15 nov
 
Jeg kommer inn her. Men må skaffe litt mer oversikt før jeg vet mer...
Menssykluser som lever sitt eget liv, så kan risikere laaaaang tid på spray.
 
Sarah82 - 37 år - barn #2 - FER - Hausken - klexane, prednisolon + babyklister - innsett i naturlig syklus i slutten av november med tre- eller femdagers embryo

Hadde første søskenforsøk i september, som endte negativt. Tok scratching i dag. Derfor skal jeg hoppe over en syklus før neste forsøk om drøyt en måned.
 
Har vært på apoteket og hentet ut medisiner i dag, så nå kan bare november (og mensen) komme
 
Fremdeles usikkert om jeg får henge på her, men TR kom i allefall i dag, så hvis klinikken gir tommel opp for forsøk på denne syklusen blir det nytt FER i november.
 
VenteJente81-38 år-2 barn-ivf-2 forsøk-porsgrunn-synarela,menopur,ovitrelle og lutinus-ul 15/11-uttak/innsett uke 47
 
Da fikk jeg bekreftet at alt ser bra ut, og er klarert for nytt forsøk:)

TKW - 31år, barn nr 2, 2.FER ved Copenhagen fertility centre, innsett i naturlig syklus ca uke 45.
 
Noen andre i november gjengen som er i gang? Jeg startet med Synarela x3 daglige doser på søndag :bag:
 
Back
Topp