November

•Vesla89 - 30 år - Barn1 - IVF3 - Rikshospitalet - Synarela fra 25.10, Gonal F fra 14.11, Ovitrelle, Lutinus, Fragmin - Uttak uke 48/Innset uke 48 - Testdato uke 50


Oppdatering :)
 
Så fryktelig svake streker (babyplan 25ug og A1), men den digitale er jo klar i talen! Tør jeg tro på dette da?? Blodprøve i morgen tidlig...
 

Vedlegg

  • IMG_20191117_062142.jpg
    IMG_20191117_062142.jpg
    17,5 KB · Visninger: 74
  • IMG_20191117_061624.jpg
    IMG_20191117_061624.jpg
    13,8 KB · Visninger: 74
Last edited:
Så på svake streker (babyplan 25ug og A1), men den digitale er jo klar i talen! Tør jeg tro på dette da?? Blodprøve i morgen tidlig...
Nei, har du sett!! Følger spent med her :)
Krysser fingre for lovende blodprøver i morgen!
 
Da har mensen kommet, nesten en uke etter det jeg regnet med - har uregelmessige blødninger, så pleier å gå på provera før forsøk, en denne gangen gikk det en uke etter proverakuren før blødningen kom (pleier ta 1-3 dager, en gang tidligere det har tatt 7 dager). Regner med det ikke blir innsett før første uken i desember.
Første dose med progynova og prednisolon er tatt, klexane blir satt i kveld.
 
Da har mensen kommet, nesten en uke etter det jeg regnet med - har uregelmessige blødninger, så pleier å gå på provera før forsøk, en denne gangen gikk det en uke etter proverakuren før blødningen kom (pleier ta 1-3 dager, en gang tidligere det har tatt 7 dager). Regner med det ikke blir innsett før første uken i desember.
Første dose med progynova og prednisolon er tatt, klexane blir satt i kveld.

Lykke til! Godt å endelig være i gang tenker jeg. Her kom mensen i dag, og første prednisolon er tatt her også. Hva er hensikten med progynova (bare nysgjerrig). Blir nok innsett første uken i desember her også.
 
Kan jeg legges inn her på ny? :bag: Usikker på om jeg heller bør hoppe over til desember?
Fiol - 36 - #0 barn - #IVF 3 / FER 2 - Medicus - ovitrelle og lutinus. Innsett av blasto i naturlig syklus 4/11.
Fiol - 36 - #0 barn - #IVF 4 - Medicus - bemfola, fyremadel, prednisolon, klexane, lutinus. Stimulering fra 18/11, tipper uttak blir i månedskiftet nov./des.
 
Last edited:
Lykke til! Godt å endelig være i gang tenker jeg. Her kom mensen i dag, og første prednisolon er tatt her også. Hva er hensikten med progynova (bare nysgjerrig). Blir nok innsett første uken i desember her også.

Er noen år siden jeg fikk forklart hva progynovaen gjør (2014), men om jeg ikke husker feil så så hjelper den med å få tilfredsstillende livmorslimme og hindre eggløsning. Har bare styrte sykluser, da syklusen min alltid har vært på bærtur...
 
Kan jeg legges inn her på ny? :bag: Usikker på om jeg heller bør hoppe over til desember?
Fiol - 36 - #0 barn - #IVF 4 - Medicus - bemfola, fyremadel, prednisolon, klexane. Stimulering fra 17/11, tipper uttak blir i månedskiftet nov./des.

legger deg inn igjen, vil jo få innsett rundt samtidig som meg :)
Et det kommet en desember gruppe?
 
Burde ryddet og vasket huset siden mini tar seg en hvil og svigermor og svigerfar kommer i morgen, men sitter i sofaen og ser på TV leser her inne isteden :bag:
 
Burde ryddet og vasket huset siden mini tar seg en hvil og svigermor og svigerfar kommer i morgen, men sitter i sofaen og ser på TV leser her inne isteden :bag:
:hilarious: Sitter fast selv. Burde kommet meg ut i det fine været for lenge siden.
 
Tiden snegler seg avgårde i rugedagene. Formen er endelig kommet seg såpass at jeg klarer å sitte oppreist i en sofa og gå meg små turer. Hoven og oppblåst mage er ingen spøk! Håper på rask bedring til jobb i morgentidlig :) Merker at kroppen er full av hormoner, jeg er veldig trøtt og har lett for å bli både hissig og trist. Dessverre har jeg ingen tro på denne runden. Mulig det er fordi jeg opplevde uttaket som veldig smertefult denne gangen og at jeg har vært i så dårlig form siden eggløsningsprøyten. Var ingen glede under innsett, så bare fram til å få det overstått og reise hjem istede for å ligge kvalm på et hotellrom.. :sorry:
 
Poojenta
33 år
ett barn (født 2017)
IVF
Kvinneklinikken Haukeland sykehus (KK)
Medisin: rekovelle og fyremadel, og selvfølgelig ovitrelle og lutinus.
Oppstart: neste uke, (hvis blødningen kommer til rett tid).

Jeg er så spent! Det blir et helt annet regime denne gangen. Spent på kort protokoll og hvordan jeg reagerer på disse medisinene. Sist hadde jeg lang protokoll og brukte synarella og puregon.
 
Tiden snegler seg avgårde i rugedagene. Formen er endelig kommet seg såpass at jeg klarer å sitte oppreist i en sofa og gå meg små turer. Hoven og oppblåst mage er ingen spøk! Håper på rask bedring til jobb i morgentidlig :) Merker at kroppen er full av hormoner, jeg er veldig trøtt og har lett for å bli både hissig og trist. Dessverre har jeg ingen tro på denne runden. Mulig det er fordi jeg opplevde uttaket som veldig smertefult denne gangen og at jeg har vært i så dårlig form siden eggløsningsprøyten. Var ingen glede under innsett, så bare fram til å få det overstått og reise hjem istede for å ligge kvalm på et hotellrom.. :sorry:

Sender en klem, håper formen og godfølelsen for lille frøet stiger. Leit at du har det slik. :Heartred
 
Kan sette meg på gravid❤❤❤
Spennende å se om det holder denne gangen, å om det er ett eller to gull inni der❤❤
 

Vedlegg

  • 20191118_055743.jpg
    20191118_055743.jpg
    13,5 KB · Visninger: 64
Back
Topp