November

Har vært på apoteket og hentet ut medisiner i dag, så nå kan bare november (og mensen) komme
Jeg skal hente ut medisiner til uken, fådd time til scratching 13 nov, så etter det kan mensen bare komme sånn at man kan strarte opp :happy:
 
HildeFraNordSør - barn nr 2 - IVF/ICSI nr 1 - klinikk i utlandet - medisiner: ikke fått protokoll enda - Uttak i november - jeg venter fortsatt på EL for oktober, så det er noen uker til oppstart :nailbiting:
 
Last edited:
Jeg begynner på spray 06.00 i morgen :angelic:
 
Jeg begynner på spray 06.00 i morgen :angelic:
Lykke til med oppstart av spray :) Om du legger inn: Nick - alder - barn# - #IVF/ICSI/FER - klinikk/sykehus - medisiner - Uttak/innsett - egg ut/frys - testdato skal jeg få deg opp på listen
 
Lykke til med oppstart av spray :) Om du legger inn: Nick - alder - barn# - #IVF/ICSI/FER - klinikk/sykehus - medisiner - Uttak/innsett - egg ut/frys - testdato skal jeg få deg opp på listen
Jeg vet bare spraystart :) Så holder meg unna enda :)
Siden kroppen har hoppa over annahver syklus sida forrige forsøk så kan det hende det blir flere uker på spray.
 
Vesla89 - 30 år - Barn1 - IVF3 - Rikshospitalet - Synarela fra 25.10, Gonal F, Ovitrelle, Lutinus, Fragmin - Uttak?/Innset? - Testdato?


Kan begynne sånn, også vet jeg ikke mer før jeg har vært på kontroll, de vil ha meg på det før sprøytestart.
Men ikke fått plan enda.
 
Jeg skal inn her etterhvert :) Ny runde med ferskforsøk så snart mensen kommer utti november :)
 
HH123 - 26 - barn #0 - #IVF 1 - Medicus Trondheim(studie) - rekovelle, cetrotide, ovitrelle og lutinus - uttak/innsett uavklart, testdato uavklart.
Starter trolig opp med sprøyter onsdag 6.nov. :nailbiting:
 
Fiol - 36 - #0 barn - #IVF 3 / FER 2 - Medicus - ovitrelle og lutinus. Innsett av blasto i naturlig syklus 4/11.
 
Last edited:
Gladpus - 38 - barn#2 - #2 IVF/ICSI - Spiren - Bemfola, Fyremadel, Ovitrelle, Cyclogest - Uttak ??- innsett??- testdato

Hadde et mislykket forsøk i oktober (ingen fertilisering :( ) og venter nå en syklus før ny runde. Mensen kom tidlig, så det er håp om ny oppstart allerede rundt 24.november. :D Denne gangen med ICSI, håper det går bedre! (Skal kanskje høre til desember..?)
 
Orchidaceae - 36 - barn 0 - IVF 2 - Fertilitetsklinikken i Porsgrunn - Synarela(oppstart 27.10)/Menopur(oppstart 13.11)/Ovitrelle/Lutinus - Uttak uke 48
 
Last edited:
Gladpus - 38 - barn#2 - #2 IVF/ICSI - Spiren - Bemfola, Fyremadel, Ovitrelle, Cyclogest - Uttak ??- innsett??- testdato

Hadde et mislykket forsøk i oktober (ingen fertilisering :( ) og venter nå en syklus før ny runde. Mensen kom tidlig, så det er håp om ny oppstart allerede rundt 24.november. :D Denne gangen med ICSI, håper det går bedre! (Skal kanskje høre til desember..?)

Blir kanskje desember som blir mest riktig, siden det er da du kommer til å ha uttak/innsett, men det er bare å henge med oss om du ønsker :)
 
Hiver meg på her:

lillespøn - 29 år - barn #1 - #5 FER - UNN Tromsø - Naturlig syklus - innsett ca 8/11

Spennende, jeg har også FER i naturlig syklus omtrent samtidig, sannsynligvis torsdag eller fredag neste uke. Lykke til!
 
Back
Topp