November

Rakel_M - 31 - barn#3 - #1 IVF/ICSI/FER - St.Olavs - Bemfola, Fyremadel, Ovitrelle - Uttak/innsett ? - egg ut/frys ? - testdato ?

Hei! Jeg er ny her inne, og begynte med sprøyter i dag! Første forsøk, og merker det er mye å sette seg inn i. :s Hele prosessen fra vi søkte hjelp og frem til oppstart i dag har gått veldig bra, men merket straks at det ble alvor når jeg satte første sprøyte i dag. Spent på veien videre. Mange tøffe damer her inne! Lykke til alle!
 
Rakel_M - 31 - barn#3 - #1 IVF/ICSI/FER - St.Olavs - Bemfola, Fyremadel, Ovitrelle - Uttak/innsett ? - egg ut/frys ? - testdato ?

Hei! Jeg er ny her inne, og begynte med sprøyter i dag! Første forsøk, og merker det er mye å sette seg inn i. :s Hele prosessen fra vi søkte hjelp og frem til oppstart i dag har gått veldig bra, men merket straks at det ble alvor når jeg satte første sprøyte i dag. Spent på veien videre. Mange tøffe damer her inne! Lykke til alle!
Føler så med deg! Begynte på sprøyter på mandag og når jeg fikk gjennomgang av hvordan jeg skulle sette dem så ble det straks veldig reelt og skummelt.:nailbiting: Første forsøk her også. Masse lykke til fremover:):Heartred
 
Skummelt å poste her, men har begynt med søskenforsøk nå. Har prøvd å ikke tenke på prosessen denne gangen da vi hadde flere egg på frys. Og sjansen er jo ikke så stor.. Men eggene går ut på dato neste år, så da må vi prøve.

Ctrl - 33 år - prøver på barn nummer 2 - ICSI - St.Olavs - Innsett av fryst egg i naturlig syklus 1/11 - testdato 15/11
 
Endelig var dagen her :smiley-bounce016
I dag satt eg inn ein perfekt blasto:D
No kryssa eg alt for at detta e vår lykkefrø:Heartred
Venting e virkelig noko ein blir god på i detta gamet ;)
 
Last edited:
Endelig var dagen her :smiley-bounce016
I dag satt eg inn ein perfekt blasto:D
No kryssa eg alt for at detta e vår lykkefrø:Heartred
Venting e virkelig noko ein blir god på i detta gamet ;)
Masse lykkønskninger! :) Og ja, det er absolutt sant det med all ventingen! ;)
 
Nå begynner det virkelig å skje ting her hos november-gjengen altså! :)

Her er det sprøytedag 3 i dag, og synes allerede det murrer ganske mye i magen og korsryggen. Husker ikke så godt fra tidligere forsøk, pleier det starte så tidlig? :hilarious:
 
Hei fine november-prøvere! :Heartred Jeg har ikke vært den flinkeste til å følge opp disse trådene de siste forsøkene våre, selv om jeg pleier å melde meg inn. Vi skal i gang med vårt 8. innsett på søsken-reisen, og det hele har liksom etterhvert blitt ganske blæh i mangel av et bedre ord. :chicken: Føler bare vi går gjennom samme greia igjen og igjen, og det gjør at jeg ikke helt får meg til å oppdatere.

Men jeg pleier å følge med på trådene og heie i det stille, og synes jo egentlig det er en veldig fin greie å kunne følge hverandre gjennom et forsøk. Så jeg melder meg inn allikevel! :) Skal også ha ferskforsøk denne gangen, og da er det jo litt mer action og ikke bare venting.

Det er ikke så mange igjen fra den tiden jeg var mer aktiv her inne, så for dere som ikke «kjenner meg» har vi hatt:
4 FER med 2-dagers fra det forsøket som ble datteren vår (hun satt på første IVF)
1 fersk, ett inn og 8 blasto på frys
2 FER

Alle har vært negative.

Vi har fortsatt igjen både frys og fersk offentlig, men har gått for en 3-pakk privat nå. Trengte bare litt mer oppfølging, informasjon og omsorg enn vi synes vi har fått offentlig.

Jeg er på syklusdag 2 i dag, og starter på sprøyter i morgen! Har altså kort protokoll.

:wav

Så:

Ønskeross2 - 33 - barn#2 - Innsett #8 - Spiren - Bemfola/Fyremadel - Uttak/innsett - egg ut/frys - testdato

8.forsøk??? Det var litt nedslående syns jeg. Så mye håp og så mange nedturer dere har hatt på veien! Da håper jeg virkelig at dere lykkes med dette forsøket :Heartred Selv har jeg vært gjennom et negativt søskenforsøk, og frykter at det kan bli flere. Men men, sånn er jo bare dette gamet her
 
6 dager siden innsett. Er den skyggen der for mye å håpe på? :p

B4-FBB35-B-41-AB-49-D1-91-CA-6-EFD9-A0-BBC9-E.jpg
 
8.forsøk??? Det var litt nedslående syns jeg. Så mye håp og så mange nedturer dere har hatt på veien! Da håper jeg virkelig at dere lykkes med dette forsøket :Heartred Selv har jeg vært gjennom et negativt søskenforsøk, og frykter at det kan bli flere. Men men, sånn er jo bare dette gamet her
Ja, nedslående er ordet. :facepalm:

Vi tenkte nok ikke at vi skulle være så heldige at det ble fullklaffer på første forsøk, som med datteren vår. Det hadde liksom vært for enkelt. :joyful: Men at det skulle ta så lang tid var vi ikke forberedt på. Heldigvis da, får man kanskje si.
 
8.forsøk??? Det var litt nedslående syns jeg. Så mye håp og så mange nedturer dere har hatt på veien! Da håper jeg virkelig at dere lykkes med dette forsøket :Heartred Selv har jeg vært gjennom et negativt søskenforsøk, og frykter at det kan bli flere. Men men, sånn er jo bare dette gamet her

Ja, nedslående er ordet. :facepalm:

Vi tenkte nok ikke at vi skulle være så heldige at det ble fullklaffer på første forsøk, som med datteren vår. Det hadde liksom vært for enkelt. :joyful: Men at det skulle ta så lang tid var vi ikke forberedt på. Heldigvis da, får man kanskje si.

For mange av oss er det en veldig lang reise, og vanskelige holde motet oppe..
Vi hadde 9 innsett og 3 SA før det holdt hele veien med første, nr 2 trodde vi at vi hadde fått gullegget på første innsett, men det endte med SA i uke 13 for snart et år siden:( Så nå håper vi at 5 innsettet holder hele veien.
 
Mammilutten - 27 - barn: 1 fra før, håper på 1- 2 til :Heartpink - #IVF 2 - haugesund sykehus - menopur, fyramadel, Klexane, ovitrelle - Uttak 04.11 innsett 07.11 - 13 ut, 2 befruktet å satt inn:Heartred - testdato 19.11

Bare å krysse fingrene for disse to nå:Heartred
 
Mammilutten - 27 - barn: 1 fra før, håper på 1- 2 til :Heartpink - #IVF 2 - haugesund sykehus - menopur, fyramadel, Klexane, ovitrelle - Uttak 04.11 innsett 07.11 - 13 ut, 2 befruktet å satt inn:Heartred - testdato 19.11

Bare å krysse fingrene for disse to nå:Heartred

Åååå, koselig med to da! :) Krysser jeg og!
 
Back
Topp