November

Takk som spør, men det var @HH123 som hadde uttak i dag. :hilarious: Men jeg er også nysgjerrig på hvordan det gikk da, hehe.

Selv hadde jeg UL nr 2 i dag. God utvikling siden fredag, men ikke klart for uttak enda. Ny UL onsdag. :)
Haha åååh! :hilarious: Får håpe du blir klar for uttak snart! Lenge siden du startet opp på sprøyter?
 
Hvordan gikk uttaket? ❤
Det gikk veldig fint altså! Fikk ut 9 egg så er veldig fornøyd med det. Uttaket var heller ikke så vondt som jeg trodde. Fikk bedøvelse og en cocktail med forskjellige medisiner så ble litt dizzie og avslappa:hilarious: Hvordan gikk det på UL idag? :Heartred
 
Det gikk veldig fint altså! Fikk ut 9 egg så er veldig fornøyd med det. Uttaket var heller ikke så vondt som jeg trodde. Fikk bedøvelse og en cocktail med forskjellige medisiner så ble litt dizzie og avslappa:hilarious: Hvordan gikk det på UL idag? :Heartred
Så bra ❤
Jeg har ikke vært på flere UL siden fredag. Alt så fint ut og i rute så setter eggløsningsprøyten i kveld og har uttak på onsdag :happy:
 
Innsett av en superfin liten blasto i dag! Testdato 25/11, men IKM er allerede i helga, så jeg begynner vel testgalskapen på søndag tenker jeg!
 
Haha åååh! :hilarious: Får håpe du blir klar for uttak snart! Lenge siden du startet opp på sprøyter?
Begynte forrige mandag, så sprøytedag 9 i dag. Klinikken ville jo ikke si så mye før UL i morgen, men tipper kanskje uttak blir til helgen.

Er du spent på uttak i morgen?
 
Åh, litt skuffa nå.. Av 9 egg som ble tatt ut var kun 3 modne og blitt befrukta.. Hadde håpet vi hadde flere å gå på. De valgte ICSI da prøven til mannen ikke var helt på topp. Sist prøve han tok var akkurat innenfor normalen, men nå var den under. Gir samtidig litt mer mening om hvorfor vi ikke har blitt gravide selv om vi har fått beskjed om at alt er bra med begge to.
 
Begynte forrige mandag, så sprøytedag 9 i dag. Klinikken ville jo ikke si så mye før UL i morgen, men tipper kanskje uttak blir til helgen.

Er du spent på uttak i morgen?
Men da er det jo like før du også skal i gang med uttak! :)
Jeg gleder meg til å ha det unnagjort. Er så sinnsykt kvalm, uvell og hoven i eggstokkene nå. Reagerer sånn på eggløsningsprøyten at jeg klarte ikke fullføre arbeidsdagen idag:meh:
 
Hei :)

jegermeg - 31 - barn#2 - IVF - Medicus - Naturlig syklus - innsett av fryst blasto ca 30. nov - testdato blir des

Etter negativt innsett i oktober prøver vi igjen på søskenforsøk. Vet ikke helt om jeg blir tilhørende november eller desember, men fant ingen gruppe for desember...
Lykke til alle sammen!
 
RebelFlower - 27 - Prøver på barn nr 2- IVF eller ICSI - Rikshospitalet - Synarela, Gonal F, Ovitrelle, Lutinus - Uttak uke 48
 
Uææ, da blir det plutselig uttak på oss på fredag! Det betyr eggløsningssprøyte i kveld og så sette seg i bilen og kjøre til Trondheim i morgen etter jobb (bor på Hamar).

Og så blir innsett onsdag og testdag 2.12.

Herlighet, hvor ble denne stimlueringsfasen av egentlig, synes det har gått så fort jeg. Men vet jo egentlig at det er de ukene etter uttak som sneeeegler seg avgårde.
 
Uææ, da blir det plutselig uttak på oss på fredag! Det betyr eggløsningssprøyte i kveld og så sette seg i bilen og kjøre til Trondheim i morgen etter jobb (bor på Hamar).

Og så blir innsett onsdag og testdag 2.12.

Herlighet, hvor ble denne stimlueringsfasen av egentlig, synes det har gått så fort jeg. Men vet jo egentlig at det er de ukene etter uttak som sneeeegler seg avgårde.
Å, så bra at det har gått så raskt og greit! :)
Masse, masse lykke til!
Ja, den ventetiden etterpå er jo nærmest uutholdelig!
Håper virkelig at det blir noen skikkelige gullegg denne gangen! Krysser fingrene, og følger med :)
 
Back
Topp