November

Oi, hadde kanskje vært greit å ha hver deres bursdag? Og ikke minst slippe å føde på bursdagen sin! :wtf:
Var utrolig trege selv. Var vanskelig å innse at vi hadde problemer, så tok ikke kontakt med fastlegen før det hadde gått 2,5 år. Utredning på lokalt sykehus, samt kø på Riksen endte med at oppstart IVF ble et år etter dette igjen.. Ja ja, moro at det ser ut til at det blir to tette :happy:
Hadde absolutt vært en fordel med hver vår dag ja :p Nå gikk jeg overtid med frøkna, så regner med at jeg gjør det neste gang også. Kan plutselig bli september barn :bag:
 
Denne lyste mot meg i dag tidlig, 13 dpo❤️ Testen 10 dpo var negativ, så hadde nesten gitt opp håpet litt. Krysser fingre for at den klorer seg fast i mange måneder til!
så fantastisk, gratulerer så mye :Heartred
 
Vi også startet med prøvingen i 2013. Skulle ønske vi gikk i gang med IVF tidligere.
Men da ligger vi jo veeeldig likt, her kom jenta vår også i 2018

Jeg får termin 21 august ja. Har selv bursdag den 22 :woot:

Med mini hadde jeg termin 21.juli, mannen har bursdag 23. mini meldte sin ankomst 22, så vi klarte akkurat at han fikk sin egen dag :)

Rugedag 2 med blastocyst her, og håper å joine dere med positiv test om noen dager
 
Dristet meg til tidligtest i dag tidlig, og man skimte en strek - tok ny tidligtest i dag etter jobb og jeg innbiller meg at testen er blitt sterkere:nailbiting:
 
Jeg kan settes på gravid. Vet ikke om jeg har trua denne gangen. Etter så mange runder med positive tester.
Men en dag av gangen.
 
Testdag (4+0) og 2-3 på digital test i dag :)
 
Fikk positiv test i dag 18.12 :joyful::Heartbigred
Første positive test jeg noensinne har opplevd! :joyful::Heartbigred Digital test viste 3+ og appen sier 5+1
 
Fikk positiv test i dag 18.12 :joyful::Heartbigred
Første positive test jeg noensinne har opplevd! :joyful::Heartbigred Digital test viste 3+ og appen sier 5+1
Gratulerer så mye :Heartred og akkurat 1 dag bak meg, er selv 5+2 i dag :)
Du er god som har ventet så lenge med å teste! :D
 
Gratulerer så mye :Heartred og akkurat 1 dag bak meg, er selv 5+2 i dag :)
Du er god som har ventet så lenge med å teste! :D
Tusen takk og i like måte! :):Heartred
Så gøy at vi er omtrent likt :D Ja, hadde ikke troa på at den skulle være positiv så da ventet jeg like godt til dagen klinikken sa jeg skulle teste.
 
Fikk positiv test i dag 18.12 :joyful::Heartbigred
Første positive test jeg noensinne har opplevd! :joyful::Heartbigred Digital test viste 3+ og appen sier 5+1

Gratulerer så mye!! :Heartred

Du hadde sen testdato, men IKM var vel for en stund siden?

Du er rett bak meg, jeg er 5+4. Moro hvis du slår følge i samme termingruppe :happy:
 
Gratulerer så mye!! :Heartred

Du hadde sen testdato, men IKM var vel for en stund siden?

Du er rett bak meg, jeg er 5+4. Moro hvis du slår følge i samme termingruppe :happy:
Tusen takk og i like måte! :happy::Heartred Ja, IKM var 13.12, men jeg har hatt litt ustabile sykluser. Ja, det må jeg gjøre! :joyful:
 
Back
Topp