November

Gratulerer så mye, det er jo høyt:):):) Her var den på bare 21 så nå har jeg gitt litt opp.. ny prøve imorgen.. utrolig hvor fort en kan gå fra å være så håpefull og "lykkelig" til å være i kjelleren..
Uff, så kjipt, jeg føler med deg... har vært i den båten mange ganger, og man blir så lei seg. Hvordan går det nå? Vet du noe mer? Klemmer herfra :love7
 
Tok en test på morgenurinen i dag, 10 dpo. Syns den så negativ ut. Har egentlig testdag på mandag. Er det fortsatt håp eller burde jeg ha skimtet strek i dag?
 
Tok en test igjen idag. Synes ikke streken er noen sterkere enn for to dager siden... så mulig kjemisk? 11dpo. 13 dager etter ovitrelle :confused1
 
Uff, så kjipt, jeg føler med deg... har vært i den båten mange ganger, og man blir så lei seg. Hvordan går det nå? Vet du noe mer? Klemmer herfra :love7

synkende hcg dessverre, kjente det på kroppen at det var borte. Så nå er det bare trist og svart, får prøve å se fremover om noen dager! Trist å gå inn i enda et år uten å være gravid:(:(
Men gratulerer så mye til deg og alle andre her i november gruppa! Hopper over til januar og nytt år!
 
To perfekte blastocyst satt inn, testdag 16 :)

Håper på super førjulspresang
 
Åsså to stk da gitt!!! Da krysser jeg fingrene for at nissen er ekstra grei i år! :Heartred:happy:

De tok opp begge eggene vi hadde igjen for å dyrke de videre til blasto, og fikk da valget om å få begge inn eller fryse det ene igjen. Så da ble det begge inn :) Blir super julegave om testen er positiv og en eller begge blir værende til august
 
20191206_215135.jpg
Vis vedlegget 313777 Litt i sjokk her nå. I kveld turte jeg endelig å teste med tidligtest (12 DPO) :happy:
 
Last edited:
Tidligtest på meg også (10dpo) :happy:
20191206_182447.jpg
 
leste i dagboken til LizRachel at du hadde testa positivt, så måtte inn å snike litt her! GRATULERER!!! Hurra❤️❤️ Og for en nydelig og sterk test!!!

Tusen takk for det! :Heartred Nesten for godt til å være sant dette. Føles nesten som jeg har sneket i køen.. Krysser fingrene for at spiren blir værende! Jeg har jo allerede sjekket dato for termin og andre milepæler i svangerskapet :happy: Det gikk jo så smertefritt sist, men det er jo veeeeldig tidlig enda da.. Fortsatt en reell fare for at det går galt. Men tankene mine glemmer litt det, merker jeg.. Da kan jeg ryke på en skikkelig smell. Men jeg velger å være optimist!
 
Tusen takk for det! :Heartred Nesten for godt til å være sant dette. Føles nesten som jeg har sneket i køen.. Krysser fingrene for at spiren blir værende! Jeg har jo allerede sjekket dato for termin og andre milepæler i svangerskapet :happy: Det gikk jo så smertefritt sist, men det er jo veeeeldig tidlig enda da.. Fortsatt en reell fare for at det går galt. Men tankene mine glemmer litt det, merker jeg.. Da kan jeg ryke på en skikkelig smell. Men jeg velger å være optimist!
Denne tanken i forhold til å snike i køen har jeg også kjent på. Men så tenker jeg som så at vi bør egentlig bare være sjeleglad for at vi forhåpentligvis nå kan pensjonere oss for alt som har med prøving, og ikke minst IVF å gjøre. Tankene våre kan ei heller styre om det går bra eller ikke, så da velger jeg å være glad og optimistisk på tiden fremover og glede meg over livet som spirer i magen ❤

Når er det du har termin? 19 aug eller der omkring kanskje?
 
Har så ubehag i magen, spesielt på sidene. Det sitter liksom ikke nede mot lysken, men det kan minnes om ligamentsmerter allikevel hver gang jeg snur meg i senga. Noen som har vært borti lignende?

Er i tillegg så oppblåst at det ser ut som om jeg er fem måneder på veg:depressed: Klarer omtrent ikke å ta på sokker og bukser fordi det er så ubehagelig å løfte beina med den oppblåste magen. Bukseknappen kan jeg glemme å få igjen. Har fortsatt veldig ømme pupper, så kjøpte en digitaltest i dag som jeg tenkte å ta i morgen tidlig. Da er jeg 13 dpo.
 
Jeg har gitt opp alt av klær, og over på mammaklærne jeg måtte kjøpte i september, fordi ingenting passa. Hadde det likt både da og i januar, så er ikke overraska :sorry:
Men føles ikke så moro ut, når jeg har jobba veldig med vekta, og plutselig ser jeg skikkelig tjukk ut igjen :oops:
 
Denne tanken i forhold til å snike i køen har jeg også kjent på. Men så tenker jeg som så at vi bør egentlig bare være sjeleglad for at vi forhåpentligvis nå kan pensjonere oss for alt som har med prøving, og ikke minst IVF å gjøre. Tankene våre kan ei heller styre om det går bra eller ikke, så da velger jeg å være glad og optimistisk på tiden fremover og glede meg over livet som spirer i magen ❤

Når er det du har termin? 19 aug eller der omkring kanskje?

Ja, jeg er så absolutt enig med deg! Vi begynte å prøve på poden sommeren 2013. Han kom drøye fem år senere. Lykkes vi denne gangen også har vi fått to barn på sju år.. Og skulle det gå galt nå, så vil nok det oppleves som fryktelig urettferdig også. Vi får leve i trua og være optimistiske! :happy:

Ser ut som termin blir 19 august ja. Blir det to dager senere på deg? :Heartred
 
Ja, jeg er så absolutt enig med deg! Vi begynte å prøve på poden sommeren 2013. Han kom drøye fem år senere. Lykkes vi denne gangen også har vi fått to barn på sju år.. Og skulle det gå galt nå, så vil nok det oppleves som fryktelig urettferdig også. Vi får leve i trua og være optimistiske! :happy:

Ser ut som termin blir 19 august ja. Blir det to dager senere på deg? :Heartred
Vi også startet med prøvingen i 2013. Skulle ønske vi gikk i gang med IVF tidligere.
Men da ligger vi jo veeeldig likt, her kom jenta vår også i 2018

Jeg får termin 21 august ja. Har selv bursdag den 22 :woot:
 
Vi også startet med prøvingen i 2013. Skulle ønske vi gikk i gang med IVF tidligere.
Men da ligger vi jo veeeldig likt, her kom jenta vår også i 2018

Jeg får termin 21 august ja. Har selv bursdag den 22 :woot:

Oi, hadde kanskje vært greit å ha hver deres bursdag? Og ikke minst slippe å føde på bursdagen sin! :wtf:
Var utrolig trege selv. Var vanskelig å innse at vi hadde problemer, så tok ikke kontakt med fastlegen før det hadde gått 2,5 år. Utredning på lokalt sykehus, samt kø på Riksen endte med at oppstart IVF ble et år etter dette igjen.. Ja ja, moro at det ser ut til at det blir to tette :happy:
 
Denne lyste mot meg i dag tidlig, 13 dpo❤️ Testen 10 dpo var negativ, så hadde nesten gitt opp håpet litt. Krysser fingre for at den klorer seg fast i mange måneder til!
 

Vedlegg

  • 0DCD543E-F340-4663-B689-D717CA5C6B3F.jpeg
    0DCD543E-F340-4663-B689-D717CA5C6B3F.jpeg
    20,5 KB · Visninger: 105
Back
Topp