November

Takk for svar :) Jeg tenker jeg trapper ned litt med en om dagen ett par dager til. Er 4+2 idag. Hvor langt er du på vei? Så spennende - lykke til til deg og :)

Takk. Jeg tror jeg er 4+4 i dag, så vi ligger jo ganske likt i løypa! :)
 
Fem dager etter uttak, og er så utålmodig! Har veldig mye mensmurringer i rygg og mage, men regner med det kommer fra Crinone’no_O Hvor tidlig tester dere?
 
Fem dager etter uttak, og er så utålmodig! Har veldig mye mensmurringer i rygg og mage, men regner med det kommer fra Crinone’no_O Hvor tidlig tester dere?
Jeg tenkte å teste neste helg, enten fra 10 dpo eller 11 - får se hvor utålmodig jeg blir :p
 
Har du mye murringer eller andre «plager» og bruker du Crinone?☺️
Bruker Lutinus. Har ikke veldig mye plager, og kjenner lite murringer. Men har ikke vært mye plaget med lutinus tidligere heller, heldigvis
 
Hei! Ikke testet enda, har kun cb digital så den klarer vel ikke fange opp noe enda..?:hungover: Kjenner ikke noe heller hmm... der da??
Jeg fikk 1-2 uker på CB i går.. Da var jeg 11 dpo... vedlagte fikk jeg på kveldurin i stad, den er 25mul sensitiv.. :dummy1::dummy1: men jeg er så redd for å bli skuffa, tør ikke slippe jubelen løs før ikm er passert. Hadde kjemisk siste forsøk i september.
 

Vedlegg

  • 20191130_225921.jpg
    20191130_225921.jpg
    16,7 KB · Visninger: 109
Jeg fikk 1-2 uker på CB i går.. Da var jeg 11 dpo... vedlagte fikk jeg på kveldurin i stad, den er 25mul sensitiv.. :dummy1::dummy1: men jeg er så redd for å bli skuffa, tør ikke slippe jubelen løs før ikm er passert. Hadde kjemisk siste forsøk i september.
Ååh, krysser fingrene for deg! Det ser jo lovende ut da❤️
 
Jeg fikk 1-2 uker på CB i går.. Da var jeg 11 dpo... vedlagte fikk jeg på kveldurin i stad, den er 25mul sensitiv.. :dummy1::dummy1: men jeg er så redd for å bli skuffa, tør ikke slippe jubelen løs før ikm er passert. Hadde kjemisk siste forsøk i september.

Da turte jeg å teste pga deg!!:Heartred Tørr ikke tro det helt enda men: Dette SKAL holde for oss begge!:rolleyes:
 

Vedlegg

  • 792C78BB-B11C-4ACD-B517-A7752A70243F.jpeg
    792C78BB-B11C-4ACD-B517-A7752A70243F.jpeg
    8,3 KB · Visninger: 117
Da har jeg startet på lutinus griset og det er bare å vente på fredag for innsett
 
Da turte jeg å teste pga deg!!:Heartred Tørr ikke tro det helt enda men: Dette SKAL holde for oss begge!:rolleyes:
Gratulerer :flower:flower:flower:flower:flower krysser fingre for oss begge, håper dette går veien. Når skal du ta blodprøve hos legen? Har dere hatt mange forsøk?
 
Jeg fikk 1-2 uker på CB i går.. Da var jeg 11 dpo... vedlagte fikk jeg på kveldurin i stad, den er 25mul sensitiv.. :dummy1::dummy1: men jeg er så redd for å bli skuffa, tør ikke slippe jubelen løs før ikm er passert. Hadde kjemisk siste forsøk i september.
Da turte jeg å teste pga deg!!:Heartred Tørr ikke tro det helt enda men: Dette SKAL holde for oss begge!:rolleyes:
Gratulerer så mye begge to ❤
 
Uttak overstått :happy: bare vente og se hvor mange som blir befruktet . Fikk høstet 7 stk
 
Gratulerer :flower:flower:flower:flower:flower krysser fingre for oss begge, håper dette går veien. Når skal du ta blodprøve hos legen? Har dere hatt mange forsøk?

Skal ta blodprøve imorgen, spent på svar.. Hadde første uttak i oktober som endte med totalfrys og dette va vårt første fryseforsøk. Har prøvd uten ivf i snart 2 år..
Når skal du ta blodprøver?
 
Skal ta blodprøve imorgen, spent på svar.. Hadde første uttak i oktober som endte med totalfrys og dette va vårt første fryseforsøk. Har prøvd uten ivf i snart 2 år..
Når skal du ta blodprøver?
Jeg skal prøve å rekke innom legekontoret i dag eller i morgen :) Veldig spennende. Lurte på å ta en CB digital i morgen tidlig for å se om jeg får 2-3 uker, tror det skal kunne gå fra 16 DPO.. har du gjort det? Dette var vårt 5. ferskforsøk, har hatt to frys også innimellom, hadde aldri i min villeste fantasi trodd det skulle ta så lang tid. Har du merket noen andre symptomer enn positiv test?
 
Skal ta blodprøve imorgen, spent på svar.. Hadde første uttak i oktober som endte med totalfrys og dette va vårt første fryseforsøk. Har prøvd uten ivf i snart 2 år..
Når skal du ta blodprøver?
En liten update, jeg snek meg til en digital CB i stad, og den ble 2-3 :smiley-angelic006:smiley-angelic006 kjenner jeg får et snev av "tvillingangst" nå :happy3
 
7639A5DC-65B0-41EC-9C7A-57ACA28D42A0.jpeg 10 dager siden ovitrelle. 8 dpo.. er ikke testen for «sterk» til å være rester fra ovitrelle? Skal selvfølgelig teste imorgen å, men er såå spent :dance018
 
Skal ta blodprøve imorgen, spent på svar.. Hadde første uttak i oktober som endte med totalfrys og dette va vårt første fryseforsøk. Har prøvd uten ivf i snart 2 år..
Når skal du ta blodprøver?
Jeg fikk svar på min blodprøve fra 15DPO og den var 384. Det sier meg egentlig ikke så mye, mer spent på svaret etter prøve nr 2 i morgen :)
 
Jeg fikk svar på min blodprøve fra 15DPO og den var 384. Det sier meg egentlig ikke så mye, mer spent på svaret etter prøve nr 2 i morgen :)

Gratulerer så mye, det er jo høyt:):):) Her var den på bare 21 så nå har jeg gitt litt opp.. ny prøve imorgen.. utrolig hvor fort en kan gå fra å være så håpefull og "lykkelig" til å være i kjelleren..
 
Back
Topp