November

Ja klinikken skal lage en plan for veien videre når jeg kontakter de på testdagen. Så får tenkte som så at jeg kan kose meg med vin hele jula :)
Håper spiren sitter hele veien ❤❤
Ja, det kan du! Håper det går greit med deg. Det er lov å være lei seg og oppgitt, men husk at det blir din tur! Og da vil denne vanskelige prosessen være verdt det og den blir overskygget av glede og kjærlighet for den lille i magen! Og jeg krysser fingrene for at det er din tur til å lykkes ved neste innsett!:Heartred
 
Veslejinta - 30 år - Barn1 - IVF3 - Rikshospitalet - Synarela fra 25.10, Gonal F fra 14.11, Ovitrelle, Lutinus, Fragmin - Uttak 26.11/ innsett av 2 egg 28.11 - Testdato 10.12


Har visst skrevet feil nick på meg selv jeg. Ops. Bytt ut Vesla89
Men jeg kan flyttes på ruger.
 
Jeg kan settes som ikke gravid... klinikken ga klarsignal til å slutte på cyclogest idag.
 
Kontroll i dag, siden jeg har styrt syklus valgte klinikken innsett etter når de hadde best tid, så blir innsett neste fredag. Klinikken skal ta opp begge eggene (3 dagers) på onsdag og dyrke de videre (om de er gode nok) til blastocyst. Får begge inn om de deler seg fint
 
Kontroll idag etter oppstart på bemfola for en uke siden. 17 eggposer som var alt fra 10mm til 16 mm på størrelse, og en del mindre. Ovitrelle settes på lørdagskveld og reiser til danmark på søndag , og uttak på mandagsmorgen :)
 
:shy:Jeg skal sette inn blastocyst idag, på medicus. Første forsøk. Fikk ut lite egg å nå sitter jeg igjen med to blasto. Er veldig nervøs og vil helst ikke ha forhåpninger.

vet dere når ovitrellen ikke kan gi falskt positivt resultat lenger?:dance008
 
:shy:Jeg skal sette inn blastocyst idag, på medicus. Første forsøk. Fikk ut lite egg å nå sitter jeg igjen med to blasto. Er veldig nervøs og vil helst ikke ha forhåpninger.

vet dere når ovitrellen ikke kan gi falskt positivt resultat lenger?:dance008
Jeg hadde også kun to blasto igjen ved innsett. Den ene har festa seg og den andre er på frys. Er bare 4+4, men husk at man trenger bare ett gullegg:) Tror ovitrelle kan henge i mellom 7-10 dager. Til meg anbefalte de å teste ti dager etter innsett for da kom man til å få et klart svar. Jeg turte ikke teste før!:hilarious:Krysser fingrene for deg:Heartred
 
:shy:Jeg skal sette inn blastocyst idag, på medicus. Første forsøk. Fikk ut lite egg å nå sitter jeg igjen med to blasto. Er veldig nervøs og vil helst ikke ha forhåpninger.

vet dere når ovitrellen ikke kan gi falskt positivt resultat lenger?:dance008
Når jeg bruker tidligtester (10mlu) har det tatt 10 dager før den er ute :)

Lykke til!
 
Uttak overstått. Håper på et perfekt innsett onsdag 4.desember :Heartpink
 
Blir med i tråden her da jeg startet med IVF i november, slik som dere andre her :)

Nikolina - 32 (33 førstkommende tirsdag) - 0barn - IVF - Rikshospitalet - synarela, gonal-f 150, crinone vag-gel 8% - Uttak 13/11, innsett Blastofyct 18/12 - egg ut: 12, egg befruktet: 9, egg på frys: 2 i ett rør og 1 i ett rør - 27/11: HCG 50, 29/11: HCG 83,6

Hatt en XU og to spontanaborter tidligere. Fjernet venstre eggleder, mulig også feil på høyre.

Har fått positiv test og burde være veldig glad, men vanskelig å glede seg når hcg ikke stiger slik man ønsker og man er redd for en ny xu :-( Får ta ny blodprøve førstkommende tirsdag og krysser fingrene.

Har dere andre som har fått positiv test på ferskforsøk sluttet på Crinone gel med en gang testen ble positiv forresten? Jeg fikk beskjed om at jeg ikke trengte å ta den lenger, men har en boks igjen og lurer derfor på om det kan være lurt å trappe ned for eksempel

lykke til til alle dere andre her inne
 
Blir med i tråden her da jeg startet med IVF i november, slik som dere andre her :)

Nikolina - 32 (33 førstkommende tirsdag) - 0barn - IVF - Rikshospitalet - synarela, gonal-f 150, crinone vag-gel 8% - Uttak 13/11, innsett Blastofyct 18/12 - egg ut: 12, egg befruktet: 9, egg på frys: 2 i ett rør og 1 i ett rør - 27/11: HCG 50, 29/11: HCG 83,6

Hatt en XU og to spontanaborter tidligere. Fjernet venstre eggleder, mulig også feil på høyre.

Har fått positiv test og burde være veldig glad, men vanskelig å glede seg når hcg ikke stiger slik man ønsker og man er redd for en ny xu :-( Får ta ny blodprøve førstkommende tirsdag og krysser fingrene.

Har dere andre som har fått positiv test på ferskforsøk sluttet på Crinone gel med en gang testen ble positiv forresten? Jeg fikk beskjed om at jeg ikke trengte å ta den lenger, men har en boks igjen og lurer derfor på om det kan være lurt å trappe ned for eksempel

lykke til til alle dere andre her inne

Håper på fine tall ved neste prøve så du kan senke skuldrene litt!

Jeg hadde et par dager igjen av Crinone ved positiv test. Brukte opp det jeg fikk på resept og så sluttet jeg. Tror det skal gå helt fint! Får vite hvordan det går med stigningen om noen dager selv.

Lykke til!
 
Håper på fine tall ved neste prøve så du kan senke skuldrene litt!

Jeg hadde et par dager igjen av Crinone ved positiv test. Brukte opp det jeg fikk på resept og så sluttet jeg. Tror det skal gå helt fint! Får vite hvordan det går med stigningen om noen dager selv.

Lykke til!
Takk for svar :) Jeg tenker jeg trapper ned litt med en om dagen ett par dager til. Er 4+2 idag. Hvor langt er du på vei? Så spennende - lykke til til deg og :)
 
Hei, hvordan går det med deg? Har du testet noe enda? Vi er jo omtrent like langt i løypa :)

Hei! Ikke testet enda, har kun cb digital så den klarer vel ikke fange opp noe enda..?:hungover: Kjenner ikke noe heller hmm... der da??
 
Hadde innsett i går og ruger nå på ett fint lite embryo. Test dato 11/12
 
Back
Topp