November

Jeg kan settes på ikke gravid, mens i dag

Tror nok toget har gått for min del.. men skal fortsette på medisin og teste igjen på fredag etter samtale med klinikken i dag. Får ikke satt inn fryst før i januar pga de skal flytte til nytt lokale nå like før jul.

Ååh gratulerer!!! ❤❤❤ for en fantastisk tidlig julegave å få! ❤❤

Håperhåper at den slår ut på fredag! Om ikke så får du bruke jula til å lade batteriene til nytt forsøk. Kan jo være bra for kroppen å få en vanlig syklus mellom forsøkene også, selv om jeg skjønner det beste hadde vært å få starta rett på.:Heartred

Tusentakk:Heartred:Heartred Ja, kan ikke toppe den julegaven der!

Håperhåper at den slår ut på fredag! Om ikke så får du bruke jula til å lade batteriene til nytt forsøk. Kan jo være bra for kroppen å få en vanlig syklus mellom forsøkene også, selv om jeg skjønner det beste hadde vært å få starta rett på.:Heartred

Tusentakk:Heartred:Heartred Ja, kan ikke toppe den julegaven der!
Ja klinikken skal lage en plan for veien videre når jeg kontakter de på testdagen. Så får tenkte som så at jeg kan kose meg med vin hele jula :)
Håper spiren sitter hele veien ❤❤

Kjenner helt ærlig jeg blir skikkelig deppa for negativ test på dette forsøket også. De på klinikken er sååå positive når vi setter inn og mener at alt ligger til rette for at det skal gå. Også er det ikke en liiiten antydning til strek engang :depressed: Fikk i tillegg vite i dag at de skal flytte klinikken før jul så fryseforsøk før jul går ikke... virker så lenge å igjen måtte hoppe over en syklus for å få lov å ha en sjanse igjen.. mister helt motet nå. Må jo være noe annet feil som gjør at egget faller fra når det kommer inn i livmoren min :(

Uttak i Haugesund vel overstått og 5 egg ut :D

Jeg kan settes på ikke gravid, mens i dag
Så utrolig leit Mator. Håper nytt forsøk på nyåret ender like godt denne gangen som i 2017 :Heartred

Kjenner helt ærlig jeg blir skikkelig deppa for negativ test på dette forsøket også. De på klinikken er sååå positive når vi setter inn og mener at alt ligger til rette for at det skal gå. Også er det ikke en liiiten antydning til strek engang :depressed: Fikk i tillegg vite i dag at de skal flytte klinikken før jul så fryseforsøk før jul går ikke... virker så lenge å igjen måtte hoppe over en syklus for å få lov å ha en sjanse igjen.. mister helt motet nå. Må jo være noe annet feil som gjør at egget faller fra når det kommer inn i livmoren min :(

Forstår veldig godt at du er skuffet, trist og lei. Det er så mye håp og så mange nedturer i denne prosessen... Håper at du ikke mister helt motet, og at det er din tur til å lykkes snart! Men i det man innser at enda et forsøk ikke gikk veier er det veldig tøft og vanskelig :Heartred

I dag morges fikk jeg en svak strek på Clearblue Early, men streken forsvant etter en halv time! Var ikke det merkelig? Burde jeg fått en sterk strek på denne idag? Hadde uttak sist mandag, og innsett på torsdag, så er på rugedag 6-7, offisiell test på tirsdag som kommer. Men ClearBlue Early skal jo slå ut 6 dager før forventet mens... :joyful: Jeg er så redd for falske forhåpninger, så veldig dumt av meg å begynne testingen allerede.. men man blir jo desperat når man er på 5. forsøket.... :angel11

I dag morges fikk jeg en svak strek på Clearblue Early, men streken forsvant etter en halv time! Var ikke det merkelig? Burde jeg fått en sterk strek på denne idag? Hadde uttak sist mandag, og innsett på torsdag, så er på rugedag 6-7, offisiell test på tirsdag som kommer. Men ClearBlue Early skal jo slå ut 6 dager før forventet mens... :joyful: Jeg er så redd for falske forhåpninger, så veldig dumt av meg å begynne testingen allerede.. men man blir jo desperat når man er på 5. forsøket.... :angel11
Hadde du uttak mandag 18. så du er 9 dpo? I så fall er det jo fortsatt veldig tidlig da. Har ikke erfaring med de clearblue early-testene selv dessverre.

Håper for deg! :Heartred

Hadde du uttak mandag 18. så du er 9 dpo? I så fall er det jo fortsatt veldig tidlig da. Har ikke erfaring med de clearblue early-testene selv dessverre.

Håper for deg! :Heartred
Ja, stemmer, det blir 9 dpo.. får teste på nytt i morgen tidlig, tror ikke jeg klarer å holde meg to dager... hadde kjemisk siste prøveperiode, så tar ingenting for gitt her... :bag:

Ja, stemmer, det blir 9 dpo.. får teste på nytt i morgen tidlig, tror ikke jeg klarer å holde meg to dager... hadde kjemisk siste prøveperiode, så tar ingenting for gitt her... :bag:
Selv om testen kan brukes tidlig, tenker jeg forresten kanskje den ikke ville gi en veldig sterk strek 9 dpo. Har jo sett ørten testrekker, mange med sensitiv babyplan (som også gir utslag tidlig), og det pleier jo å være ganske svake streker så tidlig på dem. Skjønner at du er avventende da. Jeg hadde nok også røket på en ny test i morgen (eller i kveld). ;)

Av 17 egg ut var bare 3 befrukta og normale. Men blir innsett av to egg i morgen.

oppdatering:
Orchidaceae - 36 - barn 0 - IVF 2 - Fertilitetsklinikken i Porsgrunn - Synarela(oppstart 27.10)/Menopur(oppstart13.11)/Ovitrelle/Lutinus - Uttak 27.11.19. Innsett 2.12.19. Testdato 18.12.19.

Av 17 egg ut var bare 3 befrukta og normale. Men blir innsett av to egg i morgen.
Da står vi helt likt! Hadde også uttak i går, 5 egg ut. Kun 3 som ble befruktet hos meg også. Så spennende at du skal få satt inn 2!

Da står vi helt likt! Hadde også uttak i går, 5 egg ut. Kun 3 som ble befruktet hos meg også. Så spennende at du skal få satt inn 2!
Jeg fikk ut 17, og 9 av de var modne, men bare 3 som gjorde jobben sin. Men jeg får inn to, så får håpe en av de klamrer seg fast til august. Ellers må jeg prøve privat. Men gir meg ikke. Det er ikke ett tema.

Oppdatering: uttak 20/11, innsett 22/11. 3 egg høstet, men kun ett var brukenes og det ble heldigvis befruktet! Testdato: 6/12:smiley-angelic001

Back
Topp