November

Fikk melding idag fra klinikken. 2 egg overlevde til dag 5 og er frosse ned :) Da har vi tilsammen 6 på frys dersom det ikke går denne runden. Noe jeg fremdeles ikke har troen på. Vi kan få innsett av fryst i starten av januar og hver mnd framover :) 2 fryseforsøk inngår i pakken vi har kjøpt før vi må begynne å betale per fryseforsøk.
 
Dagens hcg var bare på 17, og jeg er pissnervøs før morgendagens testing. Men jeg har googla meg frem til at den digitale jeg har brukt har gitt positivt helt ned til under 10, så kanskje håpet ikke er helt ute enda likevel... Krysser absolutt alt jeg har for fortsatt positive tester i morgen og onsdag. Er de det tar jeg ny blodprøve onsdag eller torsdag.
 
Har fått kontroll den 28. så innsett blir nok i desember
 
Dagens hcg var bare på 17, og jeg er pissnervøs før morgendagens testing. Men jeg har googla meg frem til at den digitale jeg har brukt har gitt positivt helt ned til under 10, så kanskje håpet ikke er helt ute enda likevel... Krysser absolutt alt jeg har for fortsatt positive tester i morgen og onsdag. Er de det tar jeg ny blodprøve onsdag eller torsdag.

Det har jeg også googlet. Krysser fingrene jeg òg :Heartred
 
Dagens hcg var bare på 17, og jeg er pissnervøs før morgendagens testing. Men jeg har googla meg frem til at den digitale jeg har brukt har gitt positivt helt ned til under 10, så kanskje håpet ikke er helt ute enda likevel... Krysser absolutt alt jeg har for fortsatt positive tester i morgen og onsdag. Er de det tar jeg ny blodprøve onsdag eller torsdag.
Å, for en uutholdelig tid det er å ikke vite! Sender deg en god klem, og krysser fingrene!:Heartred
 
•Vesla89 - 30 år - Barn1 - IVF3 - Rikshospitalet - Synarela fra 25.10, Gonal F fra 14.11, Ovitrelle, Lutinus, Fragmin - Uttak uke 48/Innset uke 48 - Testdato uke 50


Oppdatering :)
Hei! Ser vi er ganske likt i løypa. Jeg startet på Synarela 31/10 og Gonal-F 14/11. Har også uttak i uke 48, ikke hørt noe mer om det, men har time nå 21/11, så det blir spennende å høre hvordan det blir☺️
 
Har sendt melding til Klinikk Hausken ang scratching, som de ønskte jeg skulle ta før neste innsett, så venter på når dette blir, og når scratchingen blir syklusen før forsøk satser vi på FER innsett i november.

Regner med vi er flere som skal ha forsøk/innsett i november, så lager en tråd til oss:)

Håper vi blir mange som får sensommerbarn neste år :love7


Skriv opp :
Nick - alder - barn# - #IVF/ICSI/FER - klinikk/sykehus - medisiner - Uttak/innsett - egg ut/frys - testdato

Venter på oppstart:
• # one million # - 33 år - 0 barn -ivf - maigaard, -bemfola, gonapeptyl, fyremadel, albyl-e, prednisolon, crinone - oppstart ca uke 47 - Scratching mellom 9-15 nov
•Sarah82 - 37 år - barn #2 - FER - Hausken - klexane, prednisolon + babyklister - innsett i naturlig syklus i slutten av november med tre- eller femdagers embryo
•jegermeg - 31 - barn#2 - IVF - Medicus - Naturlig syklus - innsett av fryst blasto ca 30. nov - testdato blir des
•Poojenta -33 år - barn #2 - IVF -Kvinneklinikken Haukeland sykehus (KK) - Medisin: rekovelle og fyremadel, og selvfølgelig ovitrelle og lutinus - Oppstart: neste uke, (hvis blødningen kommer til rett tid).


Stimulerer:
•LizRachel - 36 - barn#2 - IVF#1 - Haugesund - Synarela & Gonal-f, Ovitrelle, Lutinus
•VenteJente81-38 år-2 barn-ivf-2 forsøk-porsgrunn-synarela,menopur,ovitrelle og lutinus-ul 15/11-uttak/innsett uke 47
•Vesla89 - 30 år - Barn1 - IVF3 - Rikshospitalet - Synarela fra 25.10, Gonal F fra 14.11, Ovitrelle, Lutinus, Fragmin - Uttak uke 48/Innset uke 48 - Testdato uke 50
•Orchidaceae - 36 - barn 0 - IVF 2 - Fertilitetsklinikken i Porsgrunn - Synarela(oppstart 27.10)/Menopur(oppstart 13.11)/Ovitrelle/Lutinus - Uttak uke 48
•Ønskeross2 - 33 - barn#2 - Innsett #8 - Spiren - Bemfola/Fyremadel - Uttak/innsett - egg ut/frys - testdato
•HH123 - 26 - barn #1- #IVF 1 - Medicus Trondheim(studie) - rekovelle, cetrotide, ovitrelle og lutinus - uttak/innsett uavklart, testdato uavklart.
•Rakel_M - 31 - barn#3 - #1 IVF/ICSI/FER - St.Olavs - Bemfola, Fyremadel, Ovitrelle - Uttak/innsett ? - egg ut/frys ? - testdato ?
•Lillebille89, 30år, barn 1, IVF 2, Spiren Fertilitetsklinikk. Egguttak 13.11. Planlagt innsett 15.11 med testdato 29.11.
•Elva- 36 - barn2 - FER 2 - Klinikk Hausken, Bergen - Progynova, Klexane, Prednisolon, Metformin og Lutinus, scratching 10 oktober - 2 egg på frys
•Fiiol - 36 - barn #1- #IVF 4 - Medicus - bemfola, fyremadel, prednisolon, klexane. Stimulering fra 17/11, tipper uttak blir i månedskiftet nov./des.

Ruger:
•lillespøn - 29 år - barn #1 - #5 FER - UNN Tromsø - Naturlig syklus - innsett ca 8/11 - testdag 29/11
•Mator - 32 - barn#2 - #FER1 - Porsgrunn - letrozol og lutinus - testdato 28/11

Gravid:

• Ctrl - 33 år - prøver på barn nummer 2 - ICSI - St.Olavs - Innsett av fryst egg i naturlig syklus 1/11 - testdato 15/11
•Evis - 35-år barn1 - #ICSI3/FER 4 - Porsgrunn - ovitrelle, lutinus - Uttak juni/ innsett av blasto onsdag 6.nov - 9 egg ut, 3 egg i frysen- testdato 20.nov
•TKW - 31år, barn nr 2, 2.FER ved Copenhagen fertility centre, innsett i naturlig syklus ca uke 45.
• Mammilutten - 27 - barn: 1 fra før, håper på 1- 2 til :Heartpink - #IVF 2 - haugesund sykehus - menopur, fyramadel, Klexane, ovitrelle - Uttak 04.11 innsett 07.11 - 13 ut, 2 befruktet å satt inn:Heartred - testdato 19.11

Ikke gravid:
•Fiiol - 36 - barn#1 - #IVF 3 / FER 2 - Medicus - ovitrelle og lutinus. Innsett av blasto i naturlig syklus 4/11.



Avbrutt/total frys:
 
Hei

Jeg er ganske ny her, så fikk ikke til å skrive et eget innlegg på denne tråden.

Vi har to barn. Et barn som ble unnfanget på første forsøk, på naturlig vis i 2011, og en IVF-baby 2016. Det er tilsynelatende ingenting galt med oss. Mannen har visst supersperm, og jeg har god kvalitet på eggene. Det eneste sykehuset sier, er at jeg muligens har endometriose, men altså ikke påvist.

Forrige uke fikk vi satt inn et perfekt firedelt egg. Skulle altså være gode muligheten for en graviditet her. Men så stusset jeg litt da egget ble satt inn i forrige uke. Det ble satt inn uten at legen brukte ultralyd under selve innsettet, men sjekket egget kun etterpå. Der kunne jeg se en hvit prikk. Ved min forrige IVF-forsøk i 2015, sa de at de plasserte egget inntil livmorveggen, for å øke sannsynligheten for at det ville feste seg. Jeg kjenner jeg blir nervøs når legen ved Hausken ikke syntes å bry seg særlig om plasseringen. Noen mer erfaringer her?


Nick: PrøverPåBarn#3
Alder: 36
Barn # 3
IVF
Hausken
Uttak: 13.11.
Innsett: 15.11.
Testdato: 28.11.
 
Gratulera til dåka andre så er blitt gravid og kryssa fingrane for at fleire følger med positiv test:happy: i dag er eg er eg 18 dager DPO og begge strekene er like sterke:smiley-bounce015 er vanskelig å skjønna etter så lang ventetid og fjerning av ditt og datt! Men no kryssa me fingrane for ein sommar baby! Eg er nett som med forrige barn: T*R*Ø*T*T*! Det begynte nesten med ein gong egget festa seg denna gongen òg! Så litt morsomt. Men viss det er den einaste plagen denna gangen òg så skal eg ikkje klaga ;) er for tida i Spania uten å drikka cava og eta skinka :p får snappa litt fra nabobordet så ikkje vennane mine skjønna da heilt enda ;)
ser eg har skreve feil på info. Har eit bra frå før.
 

Vedlegg

  • 0D1967C1-0C5B-4BF5-B59E-F187F5DA29F1.jpeg
    0D1967C1-0C5B-4BF5-B59E-F187F5DA29F1.jpeg
    23,5 KB · Visninger: 60
Last edited:
Hei! Ser vi er ganske likt i løypa. Jeg startet på Synarela 31/10 og Gonal-F 14/11. Har også uttak i uke 48, ikke hørt noe mer om det, men har time nå 21/11, så det blir spennende å høre hvordan det blir☺️
Jeg har også omtrent samme sted i løypa som dere.
Startet med Synarela 20.10, sprøytestart 14.11 og første kontroll 22/11. Uttak uke 48
 
Sauemor - 30 - barn#2 - #1 FER - Medicus - progynova og cyclogest - innsett 22/11
 
Hei! Ser vi er ganske likt i løypa. Jeg startet på Synarela 31/10 og Gonal-F 14/11. Har også uttak i uke 48, ikke hørt noe mer om det, men har time nå 21/11, så det blir spennende å høre hvordan det blir☺️
Jeg har også time 21.11 :)
Men jeg hadde noen dager ekstra på Synarela, men det var fordi jeg ble for lite nedregulert sist og det ble tull.
Så håper det blir bedre denne gangen her :)
 
Hei

Jeg er ganske ny her, så fikk ikke til å skrive et eget innlegg på denne tråden.

Vi har to barn. Et barn som ble unnfanget på første forsøk, på naturlig vis i 2011, og en IVF-baby 2016. Det er tilsynelatende ingenting galt med oss. Mannen har visst supersperm, og jeg har god kvalitet på eggene. Det eneste sykehuset sier, er at jeg muligens har endometriose, men altså ikke påvist.

Forrige uke fikk vi satt inn et perfekt firedelt egg. Skulle altså være gode muligheten for en graviditet her. Men så stusset jeg litt da egget ble satt inn i forrige uke. Det ble satt inn uten at legen brukte ultralyd under selve innsettet, men sjekket egget kun etterpå. Der kunne jeg se en hvit prikk. Ved min forrige IVF-forsøk i 2015, sa de at de plasserte egget inntil livmorveggen, for å øke sannsynligheten for at det ville feste seg. Jeg kjenner jeg blir nervøs når legen ved Hausken ikke syntes å bry seg særlig om plasseringen. Noen mer erfaringer her?


Nick: PrøverPåBarn#3
Alder: 36
Barn # 3
IVF
Hausken
Uttak: 13.11.
Innsett: 15.11.
Testdato: 28.11.
Velkommen!

Riksen har i hvert fall aldri brukt UL ved mine innsett, og når jeg har spurt har de sagt at de ikke pleier å gjøre det og at det ikke er nødvendig. Og folk blir jo gravide der (blant annet jeg selv med datteren vår)! Men jeg har alltid stusset på det da.
 
Gratulera til dåka andre så er blitt gravid og kryssa fingrane for at fleire følger med positiv test:happy: i dag er eg er eg 18 dager DPO og begge strekene er like sterke:smiley-bounce015 er vanskelig å skjønna etter så lang ventetid og fjerning av ditt og datt! Men no kryssa me fingrane for ein sommar baby! Eg er nett som med forrige barn: T*R*Ø*T*T*! Det begynte nesten med ein gong egget festa seg denna gongen òg! Så litt morsomt. Men viss det er den einaste plagen denna gangen òg så skal eg ikkje klaga ;) er for tida i Spania uten å drikka cava og eta skinka :p får snappa litt fra nabobordet så ikkje vennane mine skjønna da heilt enda ;)
ser eg har skreve feil på info. Har eit bra frå før.
Å, så fantastisk strek!!

Vi var også i Spania i rugetiden da vi ble gravide med datteren vår, og jeg holdt meg unna alt som var gøy/godt. Det var midt på sommeren, og jeg turte ikke bade heller. Så satt stort sett under en parasoll og fløy opp og ned til hotellet for å tisse ørten ganger (progesteron-bivirkning her) og fylle på med Lutinus. :joyful: Veldig verdt det når det viste seg å være en liten spire inni der da!
 
Å, så fantastisk strek!!

Vi var også i Spania i rugetiden da vi ble gravide med datteren vår, og jeg holdt meg unna alt som var gøy/godt. Det var midt på sommeren, og jeg turte ikke bade heller. Så satt stort sett under en parasoll og fløy opp og ned til hotellet for å tisse ørten ganger (progesteron-bivirkning her) og fylle på med Lutinus. :joyful: Veldig verdt det når det viste seg å være en liten spire inni der da!
Ja eg berre eeeeelska lutinus:hilarious: er det i morgen du skal ha innsett? Fått meir update om egga? Blir spennande då!!!! :D Masse lykke te:chicken:
 
Back
Topp