November

Off, føler med deg! Helt grusomt vondt.. Gikk det greit? Når blir innsett?❤
Om alt går som det skal blir det innsett på fredag ❤ Formen min er skikkelig dårlig.. kastet opp både i går og i dag av kvalme. Reagerer på eggløsningsprøyten. Var ikke like kvalm forrige runde..

Hei :)

jegermeg - 31 - barn#2 - IVF - Medicus - Naturlig syklus - innsett av fryst blasto ca 30. nov - testdato blir des

Etter negativt innsett i oktober prøver vi igjen på søskenforsøk. Vet ikke helt om jeg blir tilhørende november eller desember, men fant ingen gruppe for desember...
Lykke til alle sammen!

Velkommen :)
Selv venter jeg (fortsatt) på mensen, så håper den kommer snart slik at det blir innsett i slutten av måneden

Da venter jeg spent på UL til fredag, håper virkelig det blir positivt, for denne runden med lang protokoll ble tøffere enn forventet. Lite aktiv her, men kjenner at det er så godt å likevel kunne ta del i alles reise. Føler meg rett og slett mindre alene:) heier på dere alle her inne!

Mammilutten - 27 - barn: 1 fra før, håper på 1- 2 til :Heartpink - #IVF 2 - haugesund sykehus - menopur, fyramadel, Klexane, ovitrelle - Uttak 04.11 innsett 07.11 - 13 ut, 2 befruktet å satt inn:Heartred - testdato 19.11

Bare å krysse fingrene for disse to nå:Heartred
Blir så spennende!!
Snart.... Haha, testdag nå...
Går så treigt!!!
Hvordan føler du deg??
Håper så inderlig de klamrer seg fast hos oss nå!!!
Ble negativ test på meg i går, skulle aldri testet.. Skal forsøke igjen i morgen tidlig :-)
For en prossess!
Tar av meg hatten for ALLE sammen som går igjennom dette ❤️❤️❤️❤️❤️

Omg! Har aldri sett ein strek før eg :smiley-bounce015 den e svak ja, men da e faktisk ein strek!!! Ser de den òg? Vises ikkje så godt pga sterkt lys, men skal ta ein ny i morgen... Skal ikkje ta alle gleder på forskudd, for den kan jo forsvinna etterkvart... i dag er det 8 dager sia innsett av blasto, betyr det 8+5=13dager dpo? No får jo ikkje eg sova igjen då! Hadde blitt fryktelig skuffa om det ikkje blei utslag, fordi har vore litt trøtt, øm i underlivet, kjent murringer. I går fekk eg menssmerter, så tenkte alt håpet var ute... men det er kanskje ikkje det no....:D
9853FE66-F3EA-4032-9371-E978EB307E1C.jpeg D4FD6D94-0BB4-4D6D-A86A-CC4E52AAEAD5.jpeg

Last edited:
Om alt går som det skal blir det innsett på fredag ❤ Formen min er skikkelig dårlig.. kastet opp både i går og i dag av kvalme. Reagerer på eggløsningsprøyten. Var ikke like kvalm forrige runde..

Åå, shit :( masse god bedring! ❤ krysser fingrene for deg❤

Blir så spennende!!
Snart.... Haha, testdag nå...
Går så treigt!!!
Hvordan føler du deg??
Håper så inderlig de klamrer seg fast hos oss nå!!!
Ble negativ test på meg i går, skulle aldri testet.. Skal forsøke igjen i morgen tidlig :)
For en prossess!
Tar av meg hatten for ALLE sammen som går igjennom dette ❤️❤️❤️❤️❤️

Alt for spennende! Dagene går helt håpløst sent! Kjipt med negativ test, men du har vel ikke test dato helt enda? Jeg føler med døds trøtt, heeeele tiden, og små kvalmen inni mellom.. enn du? Får bare håpe det er symptomer, og ikke innbilning :p

Omg! Har aldri sett ein strek før eg :smiley-bounce015 den e svak ja, men da e faktisk ein strek!!! Ser de den òg? Vises ikkje så godt pga sterkt lys, men skal ta ein ny i morgen... Skal ikkje ta alle gleder på forskudd, for den kan jo forsvinna etterkvart... i dag er det 8 dager sia innsett av blasto, betyr det 8+5=13dager dpo? No får jo ikkje eg sova igjen då! Hadde blitt fryktelig skuffa om det ikkje blei utslag, fordi har vore litt trøtt, øm i underlivet, kjent murringer. I går fekk eg menssmerter, så tenkte alt håpet var ute... men det er kanskje ikkje det no....:D
Vis vedlegget 312217 Vis vedlegget 312218
Jeg ser strek! ❤

Jeg ser også strek:)

Uææ, da blir det plutselig uttak på oss på fredag! Det betyr eggløsningssprøyte i kveld og så sette seg i bilen og kjøre til Trondheim i morgen etter jobb (bor på Hamar).

Og så blir innsett onsdag og testdag 2.12.

Herlighet, hvor ble denne stimlueringsfasen av egentlig, synes det har gått så fort jeg. Men vet jo egentlig at det er de ukene etter uttak som sneeeegler seg avgårde.
Så spennende! Krysser alt jeg har for at det blir ett vellykket forsøk på dere denne gangen :Heartred

Ser strek jeg også :Heartred

Da venter jeg spent på UL til fredag, håper virkelig det blir positivt, for denne runden med lang protokoll ble tøffere enn forventet. Lite aktiv her, men kjenner at det er så godt å likevel kunne ta del i alles reise. Føler meg rett og slett mindre alene:) heier på dere alle her inne!
Som om jeg skulle skrevet det selv! Har også lang protokoll, og definitivt tøffere denne runden. Har du startet med sprøyter enda? Eller blir det avklart etter UL i morgen? Skal ikke selv ha UL før etter sprøytestart, litt skummelt :p

Velkommen :)
Selv venter jeg (fortsatt) på mensen, så håper den kommer snart slik at det blir innsett i slutten av måneden

Takk, min kom på lørdag så skal bli innsett så sant ikke duphaston har påvirket slimhinnen negativt.
Da satser vi på positive tester ut i desember en gang begge to! :)

Alt for spennende! Dagene går helt håpløst sent! Kjipt med negativ test, men du har vel ikke test dato helt enda? Jeg føler med døds trøtt, heeeele tiden, og små kvalmen inni mellom.. enn du? Får bare håpe det er symptomer, og ikke innbilning :p
Test dag på mandag, men de sa jeg kunne ta test hjemme på lørdag.. I dag blør jeg faktisk, så tror nok ikke det gikk veien dette forsøket her. Så da har mest sannsynlig ingen av de festet seg :-(
Feste blødninger skal liksom ikke være så mye...
Hmmm... Men men.. Får bare vente å se❤️
Da blir det å «ta julen» også nytt forsøk i januar
Tester du hver dag?
Det er en spennende reise nå, Mammilutten, skal følge deg ❤️❤️❤️❤️

Jeg ser også strek!

Test dag på mandag, men de sa jeg kunne ta test hjemme på lørdag.. I dag blør jeg faktisk, så tror nok ikke det gikk veien dette forsøket her. Så da har mest sannsynlig ingen av de festet seg :-(
Feste blødninger skal liksom ikke være så mye...
Hmmm... Men men.. Får bare vente å se❤️
Da blir det å «ta julen» også nytt forsøk i januar
Tester du hver dag?
Det er en spennende reise nå, Mammilutten, skal følge deg ❤️❤️❤️❤️

Ååneeei :( så utrolig kjipt! Får bare håpe det er en liten blødning som ikke ha så mye å si, at i hvertfall ett har festet seg:Heartred
Nei, har ikke tatt en test enda, våger ikke.. test dag på tirsdag.. :p er fristet til å ta en nå i helgen, men mannen blir bare sur :p

Back
Topp