November 2021

kjedelig å vente i uvitenhet :/
På st Olavs ringte de ikke. Fikk bare brev i posten hvor det stod hvor mange de hadde lagt på frys. Brevet kom ca en uke etter at de hadde fryst ned blastoene. Men er sikkert forskjell fra klinikk til klinikk.
Vi fikk brev. De ringte ikke. :happy: (st. Olavs)

Porsgrunn ringer heldigvis! Så kommer brevet litt senere… Grusomt å vente for dere!
 
Ferdig med egguttak. 18 egg ut. Ganske fornøyd med det. Blir spennende å se hvor mange som kan brukes. Og blir befruktet. Det har vært litt opp og ned. Så jeg føler jeg må være forberedt på alt egentlig. Overhode ingen smerter. Bare døsig og litt «småfull». Alltid greit det :hilarious:
 
Ferdig med egguttak. 18 egg ut. Ganske fornøyd med det. Blir spennende å se hvor mange som kan brukes. Og blir befruktet. Det har vært litt opp og ned. Så jeg føler jeg må være forberedt på alt egentlig. Overhode ingen smerter. Bare døsig og litt «småfull». Alltid greit det :hilarious:

Godt at uttaket gikk fint, og supert med så mange egg! Håper du får mange fine på frys!! :D
 
Offisiell testdag i morgen, 21 dpo. Jeg er veldig nervøs, for testene har egentlig ikke blitt noe sterkere siden IKM. Sist jeg testet var mandag, 18 dpo. Ingen blødning eller noe, så har enda håp om at det kanskje bare var noen tester med mindre fargestoff. :nailbiting:
 
Godt at uttaket gikk fint, og supert med så mange egg! Håper du får mange fine på frys!! :D
Takk ❤️ Det håper jeg virkelig også ❤️ Første gangen fikk jeg ut 20, og da klarte de fire på frys. Andre gangen fikk de ut 8 og en på frys. Så det er litt både og føler jeg.
 
Offisiell testdag i morgen, 21 dpo. Jeg er veldig nervøs, for testene har egentlig ikke blitt noe sterkere siden IKM. Sist jeg testet var mandag, 18 dpo. Ingen blødning eller noe, så har enda håp om at det kanskje bare var noen tester med mindre fargestoff. :nailbiting:
Testene er ustabile. Dessuten fanger de ikke alltid opp nyanser. Så jeg har stor tro på at dette går bra ❤️❤️
 
Offisiell testdag i morgen, 21 dpo. Jeg er veldig nervøs, for testene har egentlig ikke blitt noe sterkere siden IKM. Sist jeg testet var mandag, 18 dpo. Ingen blødning eller noe, så har enda håp om at det kanskje bare var noen tester med mindre fargestoff. :nailbiting:

Lykke til med test dag i morgen! Håper det går veien for deg.

Jeg har også test dag i morgen, men har blødd ganske heavy siden lørdag og hadde hcg på 41 14 dpo. Tror ikke det blir noe ut av første forsøket!
 
Offisiell testdag i morgen, 21 dpo. Jeg er veldig nervøs, for testene har egentlig ikke blitt noe sterkere siden IKM. Sist jeg testet var mandag, 18 dpo. Ingen blødning eller noe, så har enda håp om at det kanskje bare var noen tester med mindre fargestoff. :nailbiting:
Lykke til med testen i morgen! Jeg har troen og krysser fingrene mine for deg ;):love7
 
Porsgrunn har enda ikke ringt… Da ringer de vel ikke idag :(
 
Ferdig med egguttak. 18 egg ut. Ganske fornøyd med det. Blir spennende å se hvor mange som kan brukes. Og blir befruktet. Det har vært litt opp og ned. Så jeg føler jeg må være forberedt på alt egentlig. Overhode ingen smerter. Bare døsig og litt «småfull». Alltid greit det :hilarious:
Fantastisk :D Håper du får mange fine bastoer :Heartred
 
Kun en hadde utviklet seg videre til i dag, og den var "ok". Jeg spurte hva hun mente med det, og da sa hun at den hadde utviklet seg til 5 celler, mens optimalt er 4. Noen som har vært borti det? Det er usannsynlig frustrerende å ha så dårlig resultat på 2. offentlige forsøk. Har mest lyst til å grine, men enn så lenge har jeg bare fått en dundrende hodepine og depper :sorry:
Men da ruger jeg på et halvdårlig egg
 
Oppstart på hormoner i morgen! Spent på hvordan resultatet blir denne gangen, forrige forsøk endte vi kun opp med 1 egg som kunne brukes, så håper på bedre fangst nå!
 
Kun en hadde utviklet seg videre til i dag, og den var "ok". Jeg spurte hva hun mente med det, og da sa hun at den hadde utviklet seg til 5 celler, mens optimalt er 4. Noen som har vært borti det? Det er usannsynlig frustrerende å ha så dårlig resultat på 2. offentlige forsøk. Har mest lyst til å grine, men enn så lenge har jeg bare fått en dundrende hodepine og depper :sorry:
Men da ruger jeg på et halvdårlig egg
Ingen erfaring, men jeg heier på det lille embryoet :Heartred
 
Tusen takk for støttende meldinger i går. :Heartred

Dere som skrev at testene er upålitelige har helt rett. Jeg gir meg med testingen nå, 5+0, så lenge det ikke kommer blod får jeg bare stole på at jeg er gravid. Heldigvis ikke så lenge til tidlig ultralyd.

Disse er tatt på samme urin, øverste er 6 min gammel, nederste er 3 min gammel.

9B13D822-C80A-46E2-9D62-1B58A181A250.jpeg
 
Back
Topp