De ringte meg dag 5, i 11-12 tiden
Hvor var dette?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De ringte meg dag 5, i 11-12 tiden
Hvor var dette?
kjedelig å vente i uvitenhet :/
På st Olavs ringte de ikke. Fikk bare brev i posten hvor det stod hvor mange de hadde lagt på frys. Brevet kom ca en uke etter at de hadde fryst ned blastoene. Men er sikkert forskjell fra klinikk til klinikk.
Vi fikk brev. De ringte ikke. (st. Olavs)
Porsgrunn
Ferdig med egguttak. 18 egg ut. Ganske fornøyd med det. Blir spennende å se hvor mange som kan brukes. Og blir befruktet. Det har vært litt opp og ned. Så jeg føler jeg må være forberedt på alt egentlig. Overhode ingen smerter. Bare døsig og litt «småfull». Alltid greit det
Takk Det håper jeg virkelig også Første gangen fikk jeg ut 20, og da klarte de fire på frys. Andre gangen fikk de ut 8 og en på frys. Så det er litt både og føler jeg.Godt at uttaket gikk fint, og supert med så mange egg! Håper du får mange fine på frys!!
Testene er ustabile. Dessuten fanger de ikke alltid opp nyanser. Så jeg har stor tro på at dette går braOffisiell testdag i morgen, 21 dpo. Jeg er veldig nervøs, for testene har egentlig ikke blitt noe sterkere siden IKM. Sist jeg testet var mandag, 18 dpo. Ingen blødning eller noe, så har enda håp om at det kanskje bare var noen tester med mindre fargestoff.
Offisiell testdag i morgen, 21 dpo. Jeg er veldig nervøs, for testene har egentlig ikke blitt noe sterkere siden IKM. Sist jeg testet var mandag, 18 dpo. Ingen blødning eller noe, så har enda håp om at det kanskje bare var noen tester med mindre fargestoff.
Lykke til med testen i morgen! Jeg har troen og krysser fingrene mine for degOffisiell testdag i morgen, 21 dpo. Jeg er veldig nervøs, for testene har egentlig ikke blitt noe sterkere siden IKM. Sist jeg testet var mandag, 18 dpo. Ingen blødning eller noe, så har enda håp om at det kanskje bare var noen tester med mindre fargestoff.
Fantastisk Håper du får mange fine bastoerFerdig med egguttak. 18 egg ut. Ganske fornøyd med det. Blir spennende å se hvor mange som kan brukes. Og blir befruktet. Det har vært litt opp og ned. Så jeg føler jeg må være forberedt på alt egentlig. Overhode ingen smerter. Bare døsig og litt «småfull». Alltid greit det
Oppstart på hormoner i morgen! Spent på hvordan resultatet blir denne gangen, forrige forsøk endte vi kun opp med 1 egg som kunne brukes, så håper på bedre fangst nå!
Ingen erfaring, men jeg heier på det lille embryoetKun en hadde utviklet seg videre til i dag, og den var "ok". Jeg spurte hva hun mente med det, og da sa hun at den hadde utviklet seg til 5 celler, mens optimalt er 4. Noen som har vært borti det? Det er usannsynlig frustrerende å ha så dårlig resultat på 2. offentlige forsøk. Har mest lyst til å grine, men enn så lenge har jeg bare fått en dundrende hodepine og depper
Men da ruger jeg på et halvdårlig egg