November 2021

3 egg ut.. igrunn litt skuffet.. men igjen det kan forklare hvorfor jeg ikke blir gravid selv . Mye tomme eggposer . Nå hadde jeg 14 poser som var store og fine.. så nå er de litt i beita for veien videre om det ikke blir noen befruktet..
Jeg skjønner at du er litt skuffet når du hadde så mange fine eggposer. Håper minst ett av de tre eggene er gullegg! Jeg heier :Heartred

3 egg ut.. igrunn litt skuffet.. men igjen det kan forklare hvorfor jeg ikke blir gravid selv . Mye tomme eggposer . Nå hadde jeg 14 poser som var store og fine.. så nå er de litt i beita for veien videre om det ikke blir noen befruktet..

Skjønner du er litt skuffet, men håper de tre blir befruktet. Trenger bare ett gullegg :Heartred

Blir det innsett denne syklusen om at går bra videre?

Skjønner du er litt skuffet, men håper de tre blir befruktet. Trenger bare ett gullegg :Heartred

Blir det innsett denne syklusen om at går bra videre?

Ja det blir innsett på onsdag om det er noe å sette tilbake :) men overhørte sykepleier at det er bedre resultater ved fryseforsøk, å at det er 20% større sjanse enn ved fersk innsett. Så hadde håpet på en i frysern å :)

Krysser fingrene for noen fine egg ❤️
Ble gravid selv de to gangene vi hadde bare 4 egg.

Krysser fingrene for noen fine egg ❤️
Ble gravid selv de to gangene vi hadde bare 4 egg.
Ja jeg er mere optimistisk idag enn sist.. var mindre vondt også, men hverken vivalen eller morfinen hadde særlig effekt ;P så var rimelig greit å ha hånda til mannen min der <3

Ja jeg er mere optimistisk idag enn sist.. var mindre vondt også, men hverken vivalen eller morfinen hadde særlig effekt ;P så var rimelig greit å ha hånda til mannen min der <3

Håper du får gullegget ditt :Heartpink spent på å høre hvordan det går med eggene.

Da kom smsen fra Spiren ❤️ 1 fin blasto på frys ❤️ ingen av mine egg da jeg var i Porsgrunn overlevde lenger enn til dag 2 /3, jeg er fortsatt litt i sjokk, tåran trilla da jeg fikk smsen før jeg skulle gå ombord i flyet ❤️

Så bra at det var mindre vondt. Jeg får heller så og så ingen effekt av vival og morfin. Fikk du dobbel lokalbedøvelse?

Så bra at det var mindre vondt. Jeg får heller så og så ingen effekt av vival og morfin. Fikk du dobbel lokalbedøvelse?
Nei men det gikk greit. Litt vondt på venstre siden men den er vondest stort sett hele tiden .. men jeg var nok anspent og sånn så derfor vivalen hadde lite effekt .. :/

Ja det blir innsett på onsdag om det er noe å sette tilbake :) men overhørte sykepleier at det er bedre resultater ved fryseforsøk, å at det er 20% større sjanse enn ved fersk innsett. Så hadde håpet på en i frysern å :)

Krysser fingrene for deg <3 <3 Mente de at det generelt var bedre resultat med fryseforsøk enn ved fersk ?

I dag fikk jeg ut 3 egg. På fredag forespeilet de ett, muligens to follikler til i dag, men var 3 stk med egg i :rolleyes: spurte legen om de kunne vurdere icsi, siden få lot seg befrukte sist. Håper de ringer i morgen med gode nyheter :smiley-angelic001
Hun sa også at det blir lang protokoll ved eventuelt nytt forsøk

I dag fikk jeg ut 3 egg. På fredag forespeilet de ett, muligens to follikler til i dag, men var 3 stk med egg i :rolleyes: spurte legen om de kunne vurdere icsi, siden få lot seg befrukte sist. Håper de ringer i morgen med gode nyheter :smiley-angelic001
Hun sa også at det blir lang protokoll ved eventuelt nytt forsøk

Så bra å gå fra 1 til 3!! Håper det blir gode nyheter i morgen! :D

Da kom smsen fra Spiren ❤️ 1 fin blasto på frys ❤️ ingen av mine egg da jeg var i Porsgrunn overlevde lenger enn til dag 2 /3, jeg er fortsatt litt i sjokk, tåran trilla da jeg fikk smsen før jeg skulle gå ombord i flyet ❤️
Yeah! Hurra!
Krysser fingrene for at det er gullegget!

Da er sprøyta satt og eggene kan begynne å gjøre seg klare til uttak :smiley-bounce016

Jeg kan flyttes til ruger. Et stakkars 2-delt egg var alt som klarte seg til innsett.

Og i dag fikk jeg denne. Og flere like med den...
Skjønner ingenting, 7 DPO, 9 dager siden ovitrelle.
A596C1BB-9E73-4257-A1E0-58DB7F2905B2.jpeg
o_O

Back
Topp