November 2021

Jeg er gravid og fikk denne i dag 12 dpo (hurra) men jeg jubler ikke. Blør masse og har mest sannsynlig en begynnende SA. Blir å dra til legen på mandag for å sjekke men kan neppe tro det her er liv laga etter å blødd siden 10 dpo :(

Greit å vite kroppen fortsatt klarer å bli gravid da i det minste! :dance018
Krysser fingrene og håper på det beste :Heartred

Status herifra ❤️

15 egg ut
13 modne egg
10 befruktet med ICSI

Beste forsøket hittil. Veldig spent på hvor mange som utvikler seg til blasto og kan fryses.
Det var et veldig godt resultat! Når prosenten er så stor må det jo være noen som utvikler seg godt ❤️❤️

Last edited:
Vet ikke om det er mange follikler. På forsamtalen på Ullevål i februar, sa han at det lå flere store klare på cd 2, da hadde jeg tatt letrozol i forrige syklus. Men jeg har ikke hatt noen sjekk før stimulering. Det ble også oppdager en endometriom på venstre eggstokk mens jeg stimulerte i juli. Den var der også nå, uforandret, eller bittelitt mindre. Den hadde ingen oppdaget tidligere.
Høres jo ut som de burde revurdere noe i stumuleringen, spesielt hvis du har nok follikler og en grei amh? Jeg hadde store forskjeller på forsøket med kort og lang protokoll. Fikk ut 4 egg på kort, og 9 på lang. Det er jo mer enn dobbelt så mange. Håper uansett du får god uttelling av det ene egget ❤

Nå er det ømt å stinnt her kjenner jeg.. skal bli godt med uttak nå kjenner jeg.. så får man håpe resultatet gir noe i pluss :) Ovitrelle ble satt 2145 så da er det bare å la kroppen gjøre resten av jobben . Nå er det ikke mere jeg selv får gjort <3

Nå er det ømt å stinnt her kjenner jeg.. skal bli godt med uttak nå kjenner jeg.. så får man håpe resultatet gir noe i pluss :) Ovitrelle ble satt 2145 så da er det bare å la kroppen gjøre resten av jobben . Nå er det ikke mere jeg selv får gjort <3
Lykke til i morgen :Heartred

Lykke til!! :Heartred

Høres jo ut som de burde revurdere noe i stumuleringen, spesielt hvis du har nok follikler og en grei amh? Jeg hadde store forskjeller på forsøket med kort og lang protokoll. Fikk ut 4 egg på kort, og 9 på lang. Det er jo mer enn dobbelt så mange. Håper uansett du får god uttelling av det ene egget ❤
Jeg har sikkert misforstått hva lang protokoll går ut på. Trodde det var om man f. eks har pco osv.
Jeg synes å ha lest at noen går på letrozol samtidig med kort protokoll. Kanskje det hadde hjulpet noe. Får snakke med legen i morgen. Er bare så utrolig kjipt å måtte vente en halv evighet på nytt ferskforsøk hvis det ikke blir noe av denne gangen(ikke får ut det ene egget, eller det ikke lar seg befrukte/overlever).

Lykke til :)

Jeg har sikkert misforstått hva lang protokoll går ut på. Trodde det var om man f. eks har pco osv.
Jeg synes å ha lest at noen går på letrozol samtidig med kort protokoll. Kanskje det hadde hjulpet noe. Får snakke med legen i morgen. Er bare så utrolig kjipt å måtte vente en halv evighet på nytt ferskforsøk hvis det ikke blir noe av denne gangen(ikke får ut det ene egget, eller det ikke lar seg befrukte/overlever).
Jeg har ikke pco. Med lang protokoll så nedregulerer man systemet. Hos meg håpet de at de da skulle få flere til å vokse i takt, noe de gjorde.

Skjønner godt at det er kjipt å måtte vente på nytt forsøk om du må. Krysser fingrene for at du slipper det ❤

Jeg kan settes på totalfrys, 7 er fryst ned.

7 (!) er jo fantastisk! Gratulerer så mye :)

Vi får heie på hverandre når innsett er på vei ❤️

Har de nevnt noe om når du skal sette inn?

7 (!) er jo fantastisk! Gratulerer så mye :)

Vi får heie på hverandre når innsett er på vei ❤️

Har de nevnt noe om når du skal sette inn?

Det får vi gjøre ❤️

Etter jul/nyttår om det fortsatt passer når jeg ringer om ei uke :happy:

Jeg hadde kort protokoll nå, med Bemfola, Letrozol og Fyremadel :) ble en god del bedre enn på lang protokoll med Menopur og Synarela.. men det er ikke bare medisinene som avgjør for man har gode og dårlige sykluser også.. men forrige gang hadde jeg ikke en dritt som var modent.. nå ser det ut til at modningen er mye bedre :)

3 egg ut.. igrunn litt skuffet.. men igjen det kan forklare hvorfor jeg ikke blir gravid selv . Mye tomme eggposer . Nå hadde jeg 14 poser som var store og fine.. så nå er de litt i beita for veien videre om det ikke blir noen befruktet..

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp