November 2021

Jeg kan flyttes til ruger. Et stakkars 2-delt egg var alt som klarte seg til innsett.

Og i dag fikk jeg denne. Og flere like med den...
Skjønner ingenting, 7 DPO, 9 dager siden ovitrelle.
Vis vedlegget 371817
o_O
Oi! Ja, den så veldig sterkt ut o_O Håper for deg :Heartred

Jeg kan flyttes til ruger. Et stakkars 2-delt egg var alt som klarte seg til innsett.

Og i dag fikk jeg denne. Og flere like med den...
Skjønner ingenting, 7 DPO, 9 dager siden ovitrelle.
Vis vedlegget 371817
o_O

Spennende! Hvordan var den i dag?
Min var blendahvit 8dpo så startet jeg å se en ultra svak strek 9dpo. Men sjekket aldri før dpo så usikker rpå når ovitrelle forsvant ut av systemet!

Avbrutt ...
Ikke noe overlevde..
Porsgrunn gir opp virker det som..

Avbrutt ...
Ikke noe overlevde..
Huff ❤️❤️ føler så med deg ❤️❤️ Porsgrunn ga meg opp, mente eggkvaliteten var dårlig, jeg skiftet klinikk, totalfrys men for første gang ble ett egg til blasto, klarte det aldri i Porsgrunn, dette er virkelig tøft og gikk hardt utover psyken min før jeg skiftet klinikk, sender deg mange varme klemmer ❤️❤️

Avbrutt ...
Ikke noe overlevde..
Neiii :sad010 Så trist og ikke minst urettferdig! Sender deg en stor klem, ta vare på deg selv i dag :Heartred:Heartred

Avbrutt ...
Ikke noe overlevde..

Off, fikk så utrolig vondt av deg nå :( så ufattelig urettferdig og trist. Håper det går bra med deg. Ta vare på deg selv i dag, litt egenpleie trengs etter en slik beskjed :Heartred styrkeklem

2 av 3 egg er befrukta. Krysser fingrene for at begge utvikler seg bra til innsett i morgen :smiley-angelic001
Så bra! Da krysser jeg fingrene for at minst ett av dem utvikler seg perfekt videre :Heartred

Må bare spørre dere jenter siden dette er første gang for meg og jeg vet ikke hva jeg kan forvente. Hvor lenge henger hcg igjen i kroppen etter SA?

Jeg er 15 dpo i dag og startet å blø allerede 9-10 dpo. De siste 4 dagene har jeg blødd masse (som en vanlig tung mens). Har ikke fått svar på hcg prøven jeg tok på mandag. Men jeg rakk jo så vidt å bli gravid hvorfor er den enda positiv? dp
IMG_20211123_150651.jpg
IMG_20211123_150622.jpg

9 og 10 dpo var den så ultrasvak du nesten måtte legge godviljen til så synes det er rart den er sterkere enn når jeg begynte å blø.

Kan det være svangerskap utenfor livmoren? Off vil bare bli ferdig å blø og gå videre på neste forsøk :banghead:

Last edited:
Må bare spørre dere jenter siden dette er første gang for meg og jeg vet ikke hva jeg kan forvente. Hvor lenge henger hcg igjen i kroppen etter SA?

Jeg er 15 dpo i dag og startet å blø allerede 9-10 dpo. De siste 4 dagene har jeg blødd masse (som en vanlig tung mens). Har ikke fått svar på hcg prøven jeg tok på mandag. Men jeg rakk jo så vidt å bli gravid hvorfor er den enda positiv? dpVis vedlegget 371856 Vis vedlegget 371857

9 og 10 dpo var den så ultrasvak du nesten måtte legge godviljen til så synes det er rart den er sterkere enn når jeg begynte å blø.

Kan det være svangerskap utenfor livmoren? Off vil bare bli ferdig å blø og gå videre på neste forsøk :banghead:

Så rart med såpass mye sterkere test. Har du planer om å ta enda en prøve for å sjekke om det stiger eller faller?

Så rart med såpass mye sterkere test. Har du planer om å ta enda en prøve for å sjekke om det stiger eller faller?

Usikker på om den er sterkere enn den jeg tok på lørdag fordi det vsr en annen type test. Skal ta ny hcg prøve på torsdag. Har enda ikke fått svar fra den jeg tok i går.

Jeg har aldri opplevd SA før. Er det vanlig den synker med en gang eller holder den seg sånn lenge? Regner med den hadde vært sterkere 15 dpo hadde alt vært ok? 7 år siden jeg sist så en positiv test så aner ikke hvordan den bør se ut :wacky:

Når ringer de ang fryste egg ved totalfrys? Hun var litt lite spesifikk hun på lab "I slutten av uken". Eggene er jo nådd blasto nå og skulle vært satt inn om noen få timer hvis det ikke hadde blitt totalfrys/avbrutt.

Når ringer de ang fryste egg ved totalfrys? Hun var litt lite spesifikk hun på lab "I slutten av uken". Eggene er jo nådd blasto nå og skulle vært satt inn om noen få timer hvis det ikke hadde blitt totalfrys/avbrutt.

kjedelig å vente i uvitenhet :/
På st Olavs ringte de ikke. Fikk bare brev i posten hvor det stod hvor mange de hadde lagt på frys. Brevet kom ca en uke etter at de hadde fryst ned blastoene. Men er sikkert forskjell fra klinikk til klinikk.

Vi fikk brev. De ringte ikke. :happy: (st. Olavs)

Medicus her. De ringer når de har fryst ned, 5 dager etter uttak!

De ringte meg dag 5, i 11-12 tiden :)

Back
Topp