November 2021

Timi90

Elsker forumet
Assistert-jentene
Augustlykke 2022 ❤️
:welcome

Er der ikke på tide med en novembertråd, da?

Hvis dere skriver dere opp i første innlegg, så legger jeg dere inn i oversikten nedenfor :love2

Skriv deg opp slik:

Brukernavn - Alder - Barn man prøver på - Klinikk - Forsøk nr - Medisiner - oppstart/innsett

Venter på oppstart/innsett/inseminering:

Tingen - 35 år - Spiren - B1 - IVF1 - Bemfola 225, Fyremadel, Ovitrelle, cyclogest - oppstart uke 46

Prøvedorris - 28år - barn 1 - Medicus - IVF/ICSI #3 - Fostimon, Fyremadel - Oppstart uke 45 hvis kapasitet (plan B er fryseforsøk på Riksen der vi har et par på lur


Stimulerer:


Ruger:

Mammatilen_90 - 30 år - St. Olavs - første forsøk, har en gutt fra før på snart 6 år (spontan graviditet) og prøver på søsken. Medisin: bemfola 300ie og menopur 75 iu. Uttak var 8/11-21. Skal sette inn 3 dagers på torsdag

Laufey - Alder - Barn nr 2 - Spiren - Stimuleringsrunde 3 - Bemfola og fyremadel- oppstart stimulering 02.11

Ventepus - 35 - b1- Rikshospitalet - Forsøk2 - gonal f, fyremadel - oppstart uke 45


Avbrutt:

DinaD - 33 - B1 - Porsgrunn - Forsøk 2 - Bemfola 300IE, Letrozol, Fyremadel - oppstart bemfola ca 04/11. Uttak ca 19/11


Totalfrys:

Timi90 - 31 - Barn 1 - Medicus - ICSI #3 - Menopur, Fyremadel, Ovitrelle, Gonapeptyl og Cyclogest - Oppstart uke 43

Caccy - 30 - B2 - St. Olavs - IVF1 - Menopur, Fyremadel, Ovitrelle og Litinus - oppstart uke 44

VictoriaH - 27 - barn nummer 2 (søskenforsøk) - Porsgrunn - 1. uttak etter negativ FER med søsken - menopur, fyremadel, ovitrelle og trolig cyclogest

Bringebær7 - 36 - B2 - St.Olav - uttak 3 - starter så fort mensen kommer ❤️

engelpia, Spiren Ivf#5 første forsøk ved spiren, Startet med bemfola 300 og fyremadel 2 november, uttak uke 46

Arik17 - 26 år - B1 - Porsgrunn - forsøk 2 - menopur, fyremadel, otrivelle og lutinus - oppstart uke 46


Gravid:
Zerafina - 35 - barn nr 2 - Porsgrunn - forsøk 1 -Menopur, fyremadel, ovitrelle og lutinus - satt in 5-dagers blastocyst mandag 1 November

TP - 31 - B1 - Porsgrunn - Innsett #6 - Cyclogest - Innsett i uke 44

Heidetermeg - 31 - #1 - St Olav - forsøk 1 - Bemfola og Fyremadel - innsett uke 44 eller 45

Kelsey - B1 - Porsgrunn - FET#1 fra IVF#1 - Innsett i uke 45

Dipsy - B2 - Danmark - IVF #2 - Gonapeptyl, Menopur, Ovitrelle, Lutinus, Prednisolon, klexane - uttak uke 44?

Lillemirakel2020 - 30 - B2 - Medicus - Forsøk nr 3 (FER) - Ovitrelle og Duphaston - innsett ca uke 45

sunny_8 - 32 - #1 - St. Olav - innsett #5 - Progynova og Cyclogest - innsett uke 44 eller 45


Ikke gravid:

Wannabemama - 35 år - Barn #1 - Riksen - FET #1 (IVF #2) - Primolut og Progynova

Totts - 30( 31 4 des) - b2- St. Olavs - IVF1 (insett) - Menopur, Fyremadel, Ovitrelle, primolut, progynova - oppstart uke med primolut fredag 15 oktober

TanteSofie - 28 - B1 - UNN - 1. FER etter 2. IVF - Utrogestan
 
Last edited:
:welcome

Er der ikke på tide med en novembertråd, da?

Hvis dere skriver dere opp i første innlegg, så legger jeg dere inn i oversikten nedenfor :love2

Skriv deg opp slik:

Brukernavn - Alder - Barn man prøver på - Klinikk - Forsøk nr - Medisiner - oppstart/innsett

Venter på oppstart/innsett/inseminering:

Timi90 - 31 - Barn 1 - Medicus - ICSI #3 - Menopur, Fyremadel, Ovitrelle, Gonapeptyl og Cyclogest

Stimulerer:

Ruger:

Avbrutt:

Totalfrys:

Gravid:

Herlig med novembertråd :hello2 Takk :Heartred

Wannabemama - 35 år - Barn #1 - Riksen - FET #1 (IVF #2) - Primolut og Progynova.
 
HildeFraNordSør - 42 - Barn nr 3 - Forsøk nr 1 - oppstart uke 45 ca
 
VictoriaH - 27 - barn nummer 2 (søskenforsøk) - Porsgrunn - 1. uttak etter negativ FER med søsken - menopur, fyramedel, ovitrelle og trolig cyclogest - ultralyd før oppstart 12.11

Da var vi her igjen. Blir mitt 5. egguttak totalt, håper jeg ikke blir like overstimulert som sist. Regner med det blir prednisolon, fragmin og cyclogest som støtte, men forbereder meg samtidig på totalfrys.
 
Kelsey - B1 - Porsgrunn - FET#1 fra IVF#1 - Innsett i uke 45


Takk som lager tråd :)
 
Last edited:
DinaD - 33 - B1 - Porsgrunn - Forsøk 2 - Ikke fått vite medisiner enda - Oppstart uke 44
 
Herlig med novembertråd :hello2 Takk :Heartred

Wannabemama - 35 år - Barn #1 - Riksen - FET #1 (IVF #2) - Primolut og Progynova.
HildeFraNordSør - 42 - Barn nr 3 - Forsøk nr 1 - oppstart uke 45 ca
VictoriaH - 27 - barn nummer 2 (søskenforsøk) - Porsgrunn - 1. uttak etter negativ FER med søsken - menopur, fyramedel, ovitrelle og trolig cyclogest - ultralyd før oppstart 12.11

Da var vi her igjen. Blir mitt 5. egguttak totalt, håper jeg ikke blir like overstimulert som sist. Regner med det blir prednisolon, fragmin og cyclogest som støtte, men forbereder meg samtidig på totalfrys.
Kelsey - B1 - Porsgrunn - FET#1 fra IVF#1 - Innsett i uke 44


Takk som lager tråd :)
DinaD - 33 - B1 - Porsgrunn - Forsøk 2 - Ikke fått vite medisiner enda - Oppstart uke 44
Så gøy at det er en del som skal i gang i november :D Håper på mange positive tester her inne :angel8
 
Retter du meg til innsett i uke 45, glemte at innsett er 5 dager etter el :p
 
Hei, helt ny her. Skal på samtale hos spiren og håper å kunne starte opp i november. Oppstart er vel cd1-2 eller noe sånn. Isåfall blir det uke 46 på oss :)

Tingen - 35 år - Spiren - B1 - IVF1 - Håper på oppstart uke 46
 
Hei, helt ny her. Skal på samtale hos spiren og håper å kunne starte opp i november. Oppstart er vel cd1-2 eller noe sånn. Isåfall blir det uke 46 på oss :)

Tingen - 35 år - Spiren - B1 - IVF1 - Håper på oppstart uke 46
Velkommen hit :D Har satt deg opp på listen nå!
 
Jeg har egentlig ultralyd før oppstart 12/11, men pga femar (godkjent av Porsgrunn) får jeg mensen rundt 8-9/11. Så håper jeg får starter dagen etter mensen kommer da :)

300 IE menopur, spurte legen om dette da jeg sist gang med kort protokoll fikk kraftig OHSS. Han var ikke bekymret. Så vi deler visst ikke bekymringen :p
 
Jeg har egentlig ultralyd før oppstart 12/11, men pga femar (godkjent av Porsgrunn) får jeg mensen rundt 8-9/11. Så håper jeg får starter dagen etter mensen kommer da :)

300 IE menopur, spurte legen om dette da jeg sist gang med kort protokoll fikk kraftig OHSS. Han var ikke bekymret. Så vi deler visst ikke bekymringen :p
Krysser fingrene for det! :) Hva er grunnen til at du skal ha ultralyd før oppstart?
 
Krysser fingrene for det! :) Hva er grunnen til at du skal ha ultralyd før oppstart?

Fordi jeg egentlig ikke har syklus :) Men tar nå femar og har eggløsning så lenge jeg tar høy dose.
 
Fordi jeg egentlig ikke har syklus :) Men tar nå femar og har eggløsning så lenge jeg tar høy dose.
Hvor stor dose femar tar du?
Jeg har begynt på letrozol nå (hadde ikke femar på apoteket), men har aldri gått på det, så aner ikke om kroppen kommer til å respondere...
 
Hvor stor dose femar tar du?
Jeg har begynt på letrozol nå (hadde ikke femar på apoteket), men har aldri gått på det, så aner ikke om kroppen kommer til å respondere...

Femar og letrozol er det samme :)

12.5 mg dalig 5 dager (5 tabl)
 
Hvor stor dose femar tar du?
Jeg har begynt på letrozol nå (hadde ikke femar på apoteket), men har aldri gått på det, så aner ikke om kroppen kommer til å respondere...

Har du eggløsning av deg selv? :)
 
Arik17 - 26 år - B1 - Porsgrunn - forsøk 2 - menopur, fyremadel, otrivelle og lutinus - oppstart uke 46
 
Arik17 - 26 år - B1 - Porsgrunn - forsøk 2 - menopur, fyremadel, otrivelle og lutinus - oppstart uke 46
Velkommen inn i novembergjengen :D
 
Back
Topp