November 2021

Lykke til med test dag i morgen! Håper det går veien for deg.

Jeg har også test dag i morgen, men har blødd ganske heavy siden lørdag og hadde hcg på 41 14 dpo. Tror ikke det blir noe ut av første forsøket!

Tusen takk, foreløpig ser det greit ut.

Så dumt at din kanskje ikke sitter denne gangen, håper din neste blir terminspire :Heartred

Last edited:
Tusen takk for støttende meldinger i går. :Heartred

Dere som skrev at testene er upålitelige har helt rett. Jeg gir meg med testingen nå, 5+0, så lenge det ikke kommer blod får jeg bare stole på at jeg er gravid. Heldigvis ikke så lenge til tidlig ultralyd.

Disse er tatt på samme urin, øverste er 6 min gammel, nederste er 3 min gammel.

Vis vedlegget 371990

GRATULERER Kelsey! Så glad på dine vegne. Håper den sitter :Heartpink sterke og fine tester!

Tusen takk for støttende meldinger i går. :Heartred

Dere som skrev at testene er upålitelige har helt rett. Jeg gir meg med testingen nå, 5+0, så lenge det ikke kommer blod får jeg bare stole på at jeg er gravid. Heldigvis ikke så lenge til tidlig ultralyd.

Disse er tatt på samme urin, øverste er 6 min gammel, nederste er 3 min gammel.

Vis vedlegget 371990
Oi, de var litt forskjellige ja :hilarious: Men dette er kjempefine tester! Gratulerer :Heartred Måtte dagene gå fort frem til TUL!

669C826E-F04F-4B3A-91A0-CB5E5CCB5E4A.jpeg

3 egg ligger nå i fryseboksen ❤️

OG MENSEN ❤️
Da er melding sendt om ønske om innsett FER!

Tilbakemelding fra Porsgrunn nå er at innsett først blir fort uke 8 eller senere :( Jeg er helt knust… Det er over 3 ekstra måneder ventetid!

Tilbakemelding fra Porsgrunn nå er at innsett først blir fort uke 8 eller senere :( Jeg er helt knust… Det er over 3 ekstra måneder ventetid!

Så utrolig lang ventetid?? Hva skjer i januar siden det ikke er mulig med oppstart da? Skjønner du er skuffet!

Så utrolig lang ventetid?? Hva skjer i januar siden det ikke er mulig med oppstart da? Skjønner du er skuffet!

Vet ikke… Veldig spesielt av sykepleier å si at innsett vil bli rett over nyttår fordi denne syklusen kolliderer med julen. Snakk om å gi falske forhåpninger… 3 (!) ekstra måneder å vente på innsett liksom :(

Red: SYKEPLEIER HADDE SETT FEIL. Trolig innsett litt tidligere :angelic:

Last edited:
Vet ikke… Veldig spesielt av sykepleier å si at innsett vil bli rett over nyttår fordi denne syklusen kolliderer med julen. Snakk om å gi falske forhåpninger… 3 (!) ekstra måneder å vente på innsett liksom :(

Fyfader så kjedelig! Er jo helt tragisk..! Sender mange klemmer din veg <3

Se siste setningen ❤️❤️❤️

Blir trolig midten av januar
Skulle til å svare på den første meldingen, om at det er helt vilt lang ventetid! Men heldigvis så jeg denne. Midten av januar er litt mer levelig. ❤️❤️ Jeg satser på å komme i gang da selv. Litt avhengig av når mensen tenker å komme og om det klaffer med ALT som det må kaffe med. Ikke bare bare dette.

Skulle til å svare på den første meldingen, om at det er helt vilt lang ventetid! Men heldigvis så jeg denne. Midten av januar er litt mer levelig. ❤️❤️ Jeg satser på å komme i gang da selv. Litt avhengig av når mensen tenker å komme og om det klaffer med ALT som det må kaffe med. Ikke bare bare dette.

Ja, godt jeg var krass tilbake og ba de sjekke igjen..

Kontroll trolig 3/1 og innsett uke 3 eller 4 :) Skal ha styrt og får ikke mensen uten femar eller provera, så slipper "heldigvis" det styret. Håper det klaffer for oss begge da ❤️

Så bra!! Porsgrunn pleier jo å ha kort ventetid, så ble veldig overrasket over å lese det. Men godt det var gitt feil info :D

Man er nødt til å være krass i dette gamet. Ingen andre jobber for en.
Veldig glad for at du fikk ny tid! Ventetiden er ulidelig nok i seg selv. Nå som jula kommer og tar over tankene litt er det ikke lenge til uke 3/4 ❤️

Det frister med styrt syklus, har prøvd det litt før. Da hadde jeg mer kontroll. Men legene liker naturlig best, og jeg har jo det. Så da blir det nok det. Er jo bare to dager jeg må unngå. En lege på st Olav sa at de håpet å starte med innsett lør og søn. Håper det blir realitet ❤️❤️

Man er nødt til å være krass i dette gamet. Ingen andre jobber for en.
Veldig glad for at du fikk ny tid! Ventetiden er ulidelig nok i seg selv. Nå som jula kommer og tar over tankene litt er det ikke lenge til uke 3/4 ❤️

Det frister med styrt syklus, har prøvd det litt før. Da hadde jeg mer kontroll. Men legene liker naturlig best, og jeg har jo det. Så da blir det nok det. Er jo bare to dager jeg må unngå. En lege på st Olav sa at de håpet å starte med innsett lør og søn. Håper det blir realitet ❤️❤️

Man må virkelig være krass og sta ja!

Krysser fingrene for mange fine streker i januar ❤️

Hva var deres historie igjen med uttak og innsett?

Man må virkelig være krass og sta ja!

Krysser fingrene for mange fine streker i januar ❤️

Hva var deres historie igjen med uttak og innsett?

Første uttak fikk vi 20 egg. Totalfrys. Fire blastoer på frys. Av de ble tre graviditeter. Mistet i uke 7, 7 og 9. De to første i styrt syklus og den siste i naturlig. Den som ikke ble graviditet var også i i naturlig syklus.
Andre uttak fikk vi 8 egg. En fersk innsett og en blasto på frys. Ingen graviditeter. Fryseinnsett i naturlig syklus.
Tredje uttak nå, og vi fikk 18 egg. Ingen oppdatering hittil.

Håper på mange streker i januar ja :Heartred

Da får jeg heie på dere en stund fremover. Her må jeg ned i vekt før vi prøver ytterligere. Noe jeg til dels er enig i, så da gir de ikke opp. De ønsker bare at jeg skal ned i vekt i første omgang. :)

Da får jeg heie på dere en stund fremover. Her må jeg ned i vekt før vi prøver ytterligere. Noe jeg til dels er enig i, så da gir de ikke opp. De ønsker bare at jeg skal ned i vekt i første omgang. :)

Da skal vi heie på deg også ❤️

Back
Topp