November 2021

Da får jeg heie på dere en stund fremover. Her må jeg ned i vekt før vi prøver ytterligere. Noe jeg til dels er enig i, så da gir de ikke opp. De ønsker bare at jeg skal ned i vekt i første omgang. :)

Så godt å høre!! :happy093

Heier på deg!!
 
Da får jeg heie på dere en stund fremover. Her må jeg ned i vekt før vi prøver ytterligere. Noe jeg til dels er enig i, så da gir de ikke opp. De ønsker bare at jeg skal ned i vekt i første omgang. :)
Ååå! Jeg heier på deg:love7 Er livredd for å få samme beskjeden jeg også. :crybaby2Og kjenner jeg ble enda mer stressa over det nå :nailbiting:
 
Da får jeg heie på dere en stund fremover. Her må jeg ned i vekt før vi prøver ytterligere. Noe jeg til dels er enig i, så da gir de ikke opp. De ønsker bare at jeg skal ned i vekt i første omgang. :)
Det er bra de ikke gir deg opp! Vi heier :happy093.:Heartred
 
Ååå! Jeg heier på deg:love7 Er livredd for å få samme beskjeden jeg også. :crybaby2Og kjenner jeg ble enda mer stressa over det nå :nailbiting:

Jeg har mye høyere BMI enn deg kjære du❤️ jeg ble slankeoperert i 2012 å har gått ned 100 kg.. men det er ca 15 kg med overflødig hud mm på kroppen min . Men de vil jeg skal gå ned 15 kg til.. å det skal jeg klare.. med litt hjelp å pågangsmot :) nå er gevinsten så stor og jeg har nå en større motivasjon enn noen gang. ♥️
 
Jeg har mye høyere BMI enn deg kjære du❤️ jeg ble slankeoperert i 2012 å har gått ned 100 kg.. men det er ca 15 kg med overflødig hud mm på kroppen min . Men de vil jeg skal gå ned 15 kg til.. å det skal jeg klare.. med litt hjelp å pågangsmot :) nå er gevinsten så stor og jeg har nå en større motivasjon enn noen gang. ♥️
Oi! 100 kg! For en jobb du allerede har gjort. Bøyer meg i støvet. Og heier av hele mitt hjerte på at de resterende kg forsvinner fort :Heartred

Har noia for hvert innsett og uttak at de skal veie meg :blackeye: Gikk opp 8 kg på 5 uker med stimulering i september/oktober og fortsatt er 4 av de igjen, så vet jeg veier over «grensa». Men satser på at innsettene mine får gå som planlagt :nailbiting:
 
Jeg har mye høyere BMI enn deg kjære du❤️ jeg ble slankeoperert i 2012 å har gått ned 100 kg.. men det er ca 15 kg med overflødig hud mm på kroppen min . Men de vil jeg skal gå ned 15 kg til.. å det skal jeg klare.. med litt hjelp å pågangsmot :) nå er gevinsten så stor og jeg har nå en større motivasjon enn noen gang. ♥️
Oj oj 100 kg er helt rått ❤️❤️ Porsgrunn sa faktisk til meg at vekt kan være en årsak til at embryoet ikke fester seg, spiren er ikke så opptatt av vekta mi men vet jeg bør ned litt så skal stå på nå til innsett i januar så her er det kickstart med allevo shake :)
 
Jeg har mye høyere BMI enn deg kjære du❤️ jeg ble slankeoperert i 2012 å har gått ned 100 kg.. men det er ca 15 kg med overflødig hud mm på kroppen min . Men de vil jeg skal gå ned 15 kg til.. å det skal jeg klare.. med litt hjelp å pågangsmot :) nå er gevinsten så stor og jeg har nå en større motivasjon enn noen gang. ♥️

Vi skal heie på deg vi også!

Er så redd for å få samme beskjed. Er akkuratt på BMI grensa og gikk opp 3 kg på første runde.

Gikk ned 8 kg før vi starta men det er ikke lett å gå ned (synes hvertfall jeg!) helt fantastisk du klarte å gå ned 100kg.

Håper ikke vekta mi er årsaken for at egget ikke ville feste seg ordentlig/bli værende denne runden :(

Kan jeg spørre hva du veier + høyde? Skal prøve å passe på i desember men det er jaggu meg en vanskelig måned!
 
Vekt ja… Jeg gikk opp 10 kilo da vi prøvde på førstemann. Gikk ikke opp i graviditeten (takk kvalme og tidlig fødsel, sa hun ironisk) da "heldigvis". Gikk opp et par kilo nå denne runden.

Ønsker gjerne gå ned bittelitt igjen før innsett, men siden innsett er rett etter jul så får jeg heller fokusere på å ikke gå opp :)
 
Lurer litt på hvordan det er med mensen etter totalfrys. Jeg fikk den gonapeptyl i stedet for ovitrelle, fikk blødning (med mye pms dagen før) 5 dager etter uttak. Varte kanskje en-to dager kortere enn mens til vanlig. Regnet egentlig dette som første mens og drev å venta på eggløsning snart, men i dag blør jeg friskt igjen. Hadde jeg ikke hatt ivf sist runde så hadde det vært forventet mens i dag, men regnet med at alt hadde endret litt på syklusene? Har jeg i så fall ventet en syklus nå som jeg blør for andre gang? :laughing002
 
Lurer litt på hvordan det er med mensen etter totalfrys. Jeg fikk den gonapeptyl i stedet for ovitrelle, fikk blødning (med mye pms dagen før) 5 dager etter uttak. Varte kanskje en-to dager kortere enn mens til vanlig. Regnet egentlig dette som første mens og drev å venta på eggløsning snart, men i dag blør jeg friskt igjen. Hadde jeg ikke hatt ivf sist runde så hadde det vært forventet mens i dag, men regnet med at alt hadde endret litt på syklusene? Har jeg i så fall ventet en syklus nå som jeg blør for andre gang? :laughing002
Hvor lenge er det siden du fikk første blødning da? Jeg fikk også mens 5 dager etter Gonapeptyl før sommeren. Men neste syklus ble lenger enn normalt.
 
Hvor lenge er det siden du fikk første blødning da? Jeg fikk også mens 5 dager etter Gonapeptyl før sommeren. Men neste syklus ble lenger enn normalt.

9 dager siden første blødningsdag (5 dager etter Gonapeptyl). Så har jo ikke vært mer enn 5 dager uten blødning før det startet igjen nå. Så det er jo i så fall en mye kortere syklus enn til vanlig :wtf:
 
9 dager siden første blødningsdag (5 dager etter Gonapeptyl). Så har jo ikke vært mer enn 5 dager uten blødning før det startet igjen nå. Så det er jo i så fall en mye kortere syklus enn til vanlig :wtf:
Ja, det var jo en veldig kort syklus i så fall :hilarious:
 
9 dager siden første blødningsdag (5 dager etter Gonapeptyl). Så har jo ikke vært mer enn 5 dager uten blødning før det startet igjen nå. Så det er jo i så fall en mye kortere syklus enn til vanlig :wtf:

Vil ikke tro det er ny syklus. Min syklus etter ivf (jeg fikk ovitrelle, men ble totalfrys) var lang og litt rar.
 
Ja, det var jo en veldig kort syklus i så fall :hilarious:
Vil ikke tro det er ny syklus. Min syklus etter ivf (jeg fikk ovitrelle, men ble totalfrys) var lang og litt rar.

Får smøre meg med tålmodighet og se hva som skjer fremover :wtf: Skal jo snakke med St. Olavs om videre plan (fryseforsøk) i starten av denne uka, kanskje de kan hjelpe å forstå :happy:
 
Fikk telefon i dag. Seks fine blastoer på frys. Hun presiserte at det var god kvalitet på alle. Wow. Nå gleder jeg meg til innsett ❤️❤️
 
Fikk telefon i dag. Seks fine blastoer på frys. Hun presiserte at det var god kvalitet på alle. Wow. Nå gleder jeg meg til innsett ❤️❤️
Æææ, det er jo fantastisk!! :D Gratulerer! :Heartred
 
Fikk telefon i dag. Seks fine blastoer på frys. Hun presiserte at det var god kvalitet på alle. Wow. Nå gleder jeg meg til innsett ❤️❤️

Wow! Det er jo fantastisk! Misunnelig på den ❤️
 
Så utrolig bra!!! Gratulerer :woot::woot:
Æææ, det er jo fantastisk!! :D Gratulerer! :Heartred
Wow! Det er jo fantastisk! Misunnelig på den ❤️
Tusen tusen takk ❤️❤️❤️ Det var helt overraskende, og henger ikke sammen med det jeg har klart tidligere. Jeg tenkte at om jeg fikk to skulle jeg være heldig. I april klarte jeg ett!

Jeg er bare målløs, og nå håper jeg inderlig at livmora ikke ødelegger alt og støter det vekk. Det har jeg ingen grunn til å tro at den gjør, men noe må jeg skylde på etter alle abortene.
❤️❤️❤️
 
Blenda test i dag, 10 dpo. Denne runden har jeg hatt skikkelig ubehag med crinone, så hvis det fortsatt er negativ test på lørdag, kommer jeg til å slutte å ta crinone. Orker ikke mer svie.
 
Back
Topp