Oi! Ja, den så veldig sterkt utJeg kan flyttes til ruger. Et stakkars 2-delt egg var alt som klarte seg til innsett.
Og i dag fikk jeg denne. Og flere like med den...
Skjønner ingenting, 7 DPO, 9 dager siden ovitrelle.
Vis vedlegget 371817
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi! Ja, den så veldig sterkt utJeg kan flyttes til ruger. Et stakkars 2-delt egg var alt som klarte seg til innsett.
Vis vedlegget 371817
![]()

Jeg kan flyttes til ruger. Et stakkars 2-delt egg var alt som klarte seg til innsett.
Vis vedlegget 371817
![]()
HuffAvbrutt ...
Ikke noe overlevde..
Porsgrunn gir opp virker det som..
Sender deg veldig mange gode klemmerAvbrutt ...
Ikke noe overlevde..
NeiiiAvbrutt ...
Ikke noe overlevde..
Så trist og ikke minst urettferdig! Sender deg en stor klem, ta vare på deg selv i dag 

Avbrutt ...
Ikke noe overlevde..
styrkeklemAvbrutt ...
Ikke noe overlevde..
Så bra! Da krysser jeg fingrene for at minst ett av dem utvikler seg perfekt videre2 av 3 egg er befrukta. Krysser fingrene for at begge utvikler seg bra til innsett i morgen![]()

Varm klem til degAvbrutt ...
Ikke noe overlevde..
Det er ikke lett å stå i disse prosessene. Håper du har noen å snakke med om følelsene og tankene dine. Det hjalp meg litt ihvertfall. Ta vare på deg selv 

Avbrutt ...
Ikke noe overlevde..

Må bare spørre dere jenter siden dette er første gang for meg og jeg vet ikke hva jeg kan forvente. Hvor lenge henger hcg igjen i kroppen etter SA?
Jeg er 15 dpo i dag og startet å blø allerede 9-10 dpo. De siste 4 dagene har jeg blødd masse (som en vanlig tung mens). Har ikke fått svar på hcg prøven jeg tok på mandag. Men jeg rakk jo så vidt å bli gravid hvorfor er den enda positiv? dpVis vedlegget 371856 Vis vedlegget 371857
9 og 10 dpo var den så ultrasvak du nesten måtte legge godviljen til så synes det er rart den er sterkere enn når jeg begynte å blø.
Kan det være svangerskap utenfor livmoren? Off vil bare bli ferdig å blø og gå videre på neste forsøk![]()
Så rart med såpass mye sterkere test. Har du planer om å ta enda en prøve for å sjekke om det stiger eller faller?

Når ringer de ang fryste egg ved totalfrys? Hun var litt lite spesifikk hun på lab "I slutten av uken". Eggene er jo nådd blasto nå og skulle vært satt inn om noen få timer hvis det ikke hadde blitt totalfrys/avbrutt.
Når ringer de ang fryste egg ved totalfrys? Hun var litt lite spesifikk hun på lab "I slutten av uken". Eggene er jo nådd blasto nå og skulle vært satt inn om noen få timer hvis det ikke hadde blitt totalfrys/avbrutt.
(st. Olavs)Medicus her. De ringer når de har fryst ned, 5 dager etter uttak!Når ringer de ang fryste egg ved totalfrys? Hun var litt lite spesifikk hun på lab "I slutten av uken". Eggene er jo nådd blasto nå og skulle vært satt inn om noen få timer hvis det ikke hadde blitt totalfrys/avbrutt.