Norri prøver på første

CD 23 - RD 9 - 12 DPO: ingen testing så langt i dag, angrer litt… Er så redd dette skal gå galt! Hadde litt sånn beige/rosa utflod - kan være utrogestanen selvfølgelig, men blir så bekymret! I tillegg har det vært så mye stress og styr på jobb de siste dagene, redd for at det kan påvirke :confused: testing i morgen, eller i kveld hvis jeg klarer å holde meg. Lite symptomer har jeg også, bare litt småuggen Ila dagen (men det kan jo være medisinene), også våkner jeg gryyyytidlig :sleep002 det husker jeg at jeg gjorde sist også, så det er jo positivt tenker jeg :smiley-angelic001

CD 23 - RD 9 - 12 DPO: ingen testing så langt i dag, angrer litt… Er så redd dette skal gå galt! Hadde litt sånn beige/rosa utflod - kan være utrogestanen selvfølgelig, men blir så bekymret! I tillegg har det vært så mye stress og styr på jobb de siste dagene, redd for at det kan påvirke :confused: testing i morgen, eller i kveld hvis jeg klarer å holde meg. Lite symptomer har jeg også, bare litt småuggen Ila dagen (men det kan jo være medisinene), også våkner jeg gryyyytidlig :sleep002 det husker jeg at jeg gjorde sist også, så det er jo positivt tenker jeg :smiley-angelic001
Jeg våkner også grytidlig :arghh: puppene er ikke såre lengre, og jeg sliter veldig med å skille mellom hva som er hcg og hva som er progesteron!

Jeg krysser alt jeg har for at tromsø-spirene skal klistre seg fast :Heartpink

Jeg våkner også grytidlig :arghh: puppene er ikke såre lengre, og jeg sliter veldig med å skille mellom hva som er hcg og hva som er progesteron!

Jeg krysser alt jeg har for at tromsø-spirene skal klistre seg fast :Heartpink
Er et merkelig symptom :laughing002 lurer på hvorfor, litt tidlig å begynne å øve på våkenetter :hilarious:

håper så for oss begge :Heartred:smiley-angelic001

CD 24 - RD 10 - 13 DPO: testet i morrest, og syns jo selvfølgelig testene kunne vært sterkere :nailbiting: Men ser at hvis jeg sammenligner med testene jeg tok på morgenen 11 DPO, så er det jo stigning.

Her er testene fra i morrest 13 DPO
IMG_7190.jpeg

Tester morgen 11 DPO
IMG_7145.jpeg

Veldig fin stigning ❤️

CD 24 - RD 10 - 13 DPO: i dag har jeg vært så sinnsykt trøtt, og det minnet meg skikkelig om den trøttheten jeg følte i graviditeten med storebror! Haha føles veldig rart å skrive storebror, men manifistering har jeg hørt er bra :laughing002 trøttheten er nok bare en kombo av sent i seng og at jeg fortsatt våkner grytidlig da, men her noteres alt ned :hilarious:. Litt småuggen Ila dagen, og har kjent noen stikk i puppene. Kjenner disse dagene snegler seg avgårde; og det føles ut som en evighet til jeg skal ta blodprøve. Føler nemlig den er litt vinn eller forsvinn :nailbiting: i første graviditet som endte i SA, var hcg nivået veldig lavt, og det endte jo ikke bra… men med lillemann var det over 5000, og det endte bra. Så nå må bare spira klamre seg fast og produsere masse hcg :smiley-angelic001

Hvordan gikk det med spotting/ farget utflod?
Fikk samme i kveld og er livredd for hva jeg våkner til i morgen...

Hvordan gikk det med spotting/ farget utflod?
Fikk samme i kveld og er livredd for hva jeg våkner til i morgen...
Det ble med den ene dagen til meg! Ååh skjønner deg så godt, det er ikke noe gøy, men det trenger ikke bety at det går galt :Heartred Jeg opplevde det samme sist graviditet, og jeg hadde til og med en større blødning, men det gikk bra. Krysser fingrene for at dette er helt uskyldig! Stor klem :Heartred

CD 25 - RD 11 - 14 DPO: Ekstremt trøtt i dag også, kjenner det i hele kroppen, det er faktisk fysisk vondt å holde seg våken :oops: takk gud for svigermor, som kom å tok med seg lillemann på tur tidligere i dag. Da fikk jeg et par timer, og det gjorde godt.

I dag igjen har jeg hatt farget utflod ved ett tilfelle:hungover: liker det så ekstremt dårlig, men prøver å si til meg selv at jeg har opplevd det før og at det er helt normalt.

Ellers tenker jeg å ta en ny digital på onsdag, da er jeg 4+3 hvis jeg har tenkt riktig(?), og da bør den jo vise 2-3 uker? :nailbiting: Gjør den det tenker jeg at jeg kan slappe litt av frem til blodprøve på mandag.

CD 26 - RD 12 - 15 DPO: Ååå nei, jeg tok en ny babyplan test nå i morrest , og det virker ikke som at den er blitt noe sterkere :sad010

Test fra 15 DPO
IMG_7302.jpeg

Test fra 13 DPO
IMG_7190.jpeg

CD 26 - RD 12 - 15 DPO: Ååå nei, jeg tok en ny babyplan test nå i morrest , og det virker ikke som at den er blitt noe sterkere :sad010

Test fra 15 DPO
Vis vedlegget 443580
Test fra 13 DPO
Vis vedlegget 443581
Åh, føler sånn med deg. Håper virkelig det går veien og at det bare er variasjon i fargestoff, konsentrasjon etc. Det er helt grusomt å ikke vite :Heartred krysser fingrene!

PS: jeg synes det ser greit ut, vanskelig å se økning i den perioden der!

Åh, føler sånn med deg. Håper virkelig det går veien og at det bare er variasjon i fargestoff, konsentrasjon etc. Det er helt grusomt å ikke vite :Heartred krysser fingrene!

PS: jeg synes det ser greit ut, vanskelig å se økning i den perioden der!

Tusen takk for at du tok deg tid for å svare meg :HeartredHuff jeg angrer sånn på at jeg testet :( klarer jo ikke tenke på noe annet. Nå skal jeg holde meg til planen om digital på onsdag. Hvis jeg ikke får 2-3 så må jeg bare innstille meg på at dette ikke går veien. Når tror du det er lurest å teste? Morgen eller kveld?

Test fra 15 DPO
Vis vedlegget 443580
Test fra 13 DPO
Vis vedlegget 443581
Jeg gir ikke opp helt enda, men skjønner godt at du stresser ❤️ jeg vet ikke hvordan det er hos deg, men jeg ser alltid den største økningen fra morgen til ettermiddag, så ville definitivt tatt digital på ettermiddagen.

Krysser fingre og tær for at du får 2-3 på digital ❤️

Tusen takk for at du tok deg tid for å svare meg :HeartredHuff jeg angrer sånn på at jeg testet :( klarer jo ikke tenke på noe annet. Nå skal jeg holde meg til planen om digital på onsdag. Hvis jeg ikke får 2-3 så må jeg bare innstille meg på at dette ikke går veien. Når tror du det er lurest å teste? Morgen eller kveld?
Jeg får personlig aldri konsentrert nok urin til å få en skikkelig test bortsett fra på morgenen. Så for min del har ettermiddagstesting vært helt bortkasta. Det har riktignok aldri stoppa meg fra å teste natt og dag :shy:

Jeg skulle så gjerne ønske jeg kunne gi deg gode svar, å være i limbo er helt grusomt. :Heartred

Du skulle ikke bestilt time hos lege og få tatt hcg der? Jeg har testdag fra sykehuset på tirsdag i nesteuka, Tromsø venter jo veldig lenge med hcg...

Back
Topp