Tusen takk håper håper!Wee! Gratulerer Nå må spira bare klamre seg fast
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk håper håper!Wee! Gratulerer Nå må spira bare klamre seg fast
Jeg våkner også grytidlig puppene er ikke såre lengre, og jeg sliter veldig med å skille mellom hva som er hcg og hva som er progesteron!CD 23 - RD 9 - 12 DPO: ingen testing så langt i dag, angrer litt… Er så redd dette skal gå galt! Hadde litt sånn beige/rosa utflod - kan være utrogestanen selvfølgelig, men blir så bekymret! I tillegg har det vært så mye stress og styr på jobb de siste dagene, redd for at det kan påvirke testing i morgen, eller i kveld hvis jeg klarer å holde meg. Lite symptomer har jeg også, bare litt småuggen Ila dagen (men det kan jo være medisinene), også våkner jeg gryyyytidlig det husker jeg at jeg gjorde sist også, så det er jo positivt tenker jeg
ja det er virkelig det, håper ukene går fort takk for detÅh det er så spennende og så skummelt i denne fasen. Håper veldig at det går bra.
Er et merkelig symptom lurer på hvorfor, litt tidlig å begynne å øve på våkenetterJeg våkner også grytidlig puppene er ikke såre lengre, og jeg sliter veldig med å skille mellom hva som er hcg og hva som er progesteron!
Jeg krysser alt jeg har for at tromsø-spirene skal klistre seg fast
Jeg synes dette var kjempefin stigningCD 24 - RD 10 - 13 DPO: testet i morrest, og syns jo selvfølgelig testene kunne vært sterkere Men ser at hvis jeg sammenligner med testene jeg tok på morgenen 11 DPO, så er det jo stigning.
Her er testene fra i morrest 13 DPO
Vis vedlegget 443458
Tester morgen 11 DPO
Vis vedlegget 443460
Jeg synes dette var kjempefin stigning
Veldig fin stigning
Så godt å høreKjempefin stigning!
Hvordan gikk det med spotting/ farget utflod?CD 23 - RD 9 - 12 DPO: ingen testing så langt i dag, angrer litt… Er så redd dette skal gå galt! Hadde litt sånn beige/rosa utflod - kan være utrogestanen selvfølgelig, men blir så bekymret! I tillegg har det vært så mye stress og styr på jobb de siste dagene, redd for at det kan påvirke testing i morgen, eller i kveld hvis jeg klarer å holde meg. Lite symptomer har jeg også, bare litt småuggen Ila dagen (men det kan jo være medisinene), også våkner jeg gryyyytidlig det husker jeg at jeg gjorde sist også, så det er jo positivt tenker jeg
Det ble med den ene dagen til meg! Ååh skjønner deg så godt, det er ikke noe gøy, men det trenger ikke bety at det går galt Jeg opplevde det samme sist graviditet, og jeg hadde til og med en større blødning, men det gikk bra. Krysser fingrene for at dette er helt uskyldig! Stor klemHvordan gikk det med spotting/ farget utflod?
Fikk samme i kveld og er livredd for hva jeg våkner til i morgen...
Åh, føler sånn med deg. Håper virkelig det går veien og at det bare er variasjon i fargestoff, konsentrasjon etc. Det er helt grusomt å ikke vite krysser fingrene!CD 26 - RD 12 - 15 DPO: Ååå nei, jeg tok en ny babyplan test nå i morrest , og det virker ikke som at den er blitt noe sterkere
Test fra 15 DPO
Vis vedlegget 443580
Test fra 13 DPO
Vis vedlegget 443581
Åh, føler sånn med deg. Håper virkelig det går veien og at det bare er variasjon i fargestoff, konsentrasjon etc. Det er helt grusomt å ikke vite krysser fingrene!
PS: jeg synes det ser greit ut, vanskelig å se økning i den perioden der!
Jeg gir ikke opp helt enda, men skjønner godt at du stresser jeg vet ikke hvordan det er hos deg, men jeg ser alltid den største økningen fra morgen til ettermiddag, så ville definitivt tatt digital på ettermiddagen.CD 26 - RD 12 - 15 DPO: Ååå nei, jeg tok en ny babyplan test nå i morrest , og det virker ikke som at den er blitt noe sterkere
Test fra 15 DPO
Vis vedlegget 443580
Test fra 13 DPO
Vis vedlegget 443581
Jeg får personlig aldri konsentrert nok urin til å få en skikkelig test bortsett fra på morgenen. Så for min del har ettermiddagstesting vært helt bortkasta. Det har riktignok aldri stoppa meg fra å teste natt og dagTusen takk for at du tok deg tid for å svare meg Huff jeg angrer sånn på at jeg testet klarer jo ikke tenke på noe annet. Nå skal jeg holde meg til planen om digital på onsdag. Hvis jeg ikke får 2-3 så må jeg bare innstille meg på at dette ikke går veien. Når tror du det er lurest å teste? Morgen eller kveld?