Norri prøver på første

CD 23 - RD 4 - 9 DPO: Føler meg ikke på topp i dag, feberen er tilbake og jeg har en dårlig følelse. Ikke våknet jeg i natt og var lysvåken heller :hilarious: men jeg våknet ekstremt mange ganger, så urolig søvn, og hoste og nei… Egget hadde jo ikke noe godt utgangspunkt til å begynne med, også er forholdene slik som de er nå - kan ikke være bra :sorry:

CD 23 - RD 4 - 9 DPO: Føler meg ikke på topp i dag, feberen er tilbake og jeg har en dårlig følelse. Ikke våknet jeg i natt og var lysvåken heller :hilarious: men jeg våknet ekstremt mange ganger, så urolig søvn, og hoste og nei… Egget hadde jo ikke noe godt utgangspunkt til å begynne med, også er forholdene slik som de er nå - kan ikke være bra :sorry:
Jeg har lest et eller annet shady sted på nett at litt sykdom kan være bra for implantasjon, fordi immunforsvaret ditt visstnok er opptatt med å bekjempe sykdom. Om det er faktabasert eller bare tull jeg har funnet frem til tør jeg ikke svare på :shy: Men det er jo lov å håpe!

Jeg har lest et eller annet shady sted på nett at litt sykdom kan være bra for implantasjon, fordi immunforsvaret ditt visstnok er opptatt med å bekjempe sykdom. Om det er faktabasert eller bare tull jeg har funnet frem til tør jeg ikke svare på :shy: Men det er jo lov å håpe!
Den teorien liker jeg :woot::hilarious: La oss håpe på det :smiley-angelic001

CD 24 - RD 5 - 10 DPO: Jeg er fortsatt i dårlig form, og kjenner at det bidrar ikke akkurat til masse positive tanker. Er skikkelig lei i dag, litt sånn på gråten og tenker at dette har ikke gått veien :sad010
Lurer faktisk på om jeg skal teste litt tidligere enn jeg hadde tenkt, sånn at jeg rekker å få snakket med UNN før de tar juleferie, og slik at jeg kan få klarsignal til å slutte på medisinene, og ikke trenger å ta den blodprøven 27.12. Tenker onsdag, eller torsdag? Altså 13 DPO eller 14 DPO, det vil jo gi riktig svar.

CD 25 - RD 6 - 11 DPO: Føler meg litt bedre i dag, noe som gjør at jeg er litt lettere til sinns også :laughing002Har bestemt meg for å teste på onsdag, altså 13 DPO. Er veldig sikker på at testen vil være negativ, og det er selvfølgelig kjipt, men jeg må heller bare se fremover. Sånn som det ser ut nå så vil det kanskje bli uttak i februar, eller mars? Og det er jo ikke så lenge til :woot: Men litt usikker på hva som eventuelt må gjøres før nytt uttak, er det flere papirer som må fylles ut tro? Nye blodprøver? Det skal jeg finne ut av.

CD 25 - RD 6 - 11 DPO: Føler meg litt bedre i dag, noe som gjør at jeg er litt lettere til sinns også :laughing002Har bestemt meg for å teste på onsdag, altså 13 DPO. Er veldig sikker på at testen vil være negativ, og det er selvfølgelig kjipt, men jeg må heller bare se fremover. Sånn som det ser ut nå så vil det kanskje bli uttak i februar, eller mars? Og det er jo ikke så lenge til :woot: Men litt usikker på hva som eventuelt må gjøres før nytt uttak, er det flere papirer som må fylles ut tro? Nye blodprøver? Det skal jeg finne ut av.
Godt og se fremover og ha kontroll på det en kan ha kontroll på :Heartbigred Heier på deg :happy::love7

Godt å ha kontroll på neste steg hvis det ikke skulle gå veien denne runden! Håper de får skvisa deg inn til uttak så fort som mulig hvis det blir nødvendig. Tror kanskje du har rett i at man trenger nye blodprøver, det hørtes kjent ut.
Jeg håper denne spiren kan overraske deg, men skjønner at du tenker fremover :Heartred

Godt å ha kontroll på neste steg hvis det ikke skulle gå veien denne runden! Håper de får skvisa deg inn til uttak så fort som mulig hvis det blir nødvendig. Tror kanskje du har rett i at man trenger nye blodprøver, det hørtes kjent ut.
Jeg håper denne spiren kan overraske deg, men skjønner at du tenker fremover :Heartred
Ja, tenker det er lurest for min egen del å være realistisk, heller det enn å bli skuffa når jeg tester i morgen og grave meg ned! Fremover må man jo :Heartred

CD 26 - RD 7 - 12 DPO: liten oppdatering på tampen av dagen må til. Nå er snart ventetiden over, i morgen skal det testes. Må bare huske på det :hilarious: sånn med tanke på symptomer/bivirkninger denne gangen, sånn at jeg har det nedskrevet, så har jeg merket meg: tørr munn, mange oppvåkninger på natt (men ikke den typiske lysvåken oppvåkningen :hilarious:) oppblåst mage, et par dager med hodepine, murringer (spesielt i går), hetetokter og kvalme (i dag faktisk). Tenker kanskje noen av hetetoktene jeg har hatt kan skyldes feber selvfølgelig, men både i går og i dag når jeg har vært feberfri så har det absolutt vært tilstede. Kvalmen føler jeg kom ut av det blå, men kvalm har jeg vært mange ganger i dpo land uten at det har betydd noe. Så for å runde av dette tankespinneriet: jeg er så sikker på at jeg ikke er gravid, men det blir uansett spennende å teste i morgen - så får jeg se om jeg kjenner kroppen min så godt som jeg tror jeg gjør! God natt :Heartred

Last edited:
CD 27 - RD 8 - 13 DPO: jeg kjenner kroppen min godt og testen var helt klart negativ! Så da blir det uttak på nyåret en eller annen gang :Heartred
Uff, masse gode tanker herfra! Håper du får på plass en god plan så det blir lettere å tenke fremover :Heartred

CD 28: Fikk ring Tromsø og kan slutte på medisinene :) Neste på planen er nye blodprøver + barne og omsorgsattest. Hørtes ut på sykepleieren at det blir kort protokoll også denne gang, så det er jo veldig greit :Heartred nå skal juletiden nytes med den lille familien min. God jul til dere som titter innom dagboka :Heartred

Back
Topp