Norri prøver på første

CD 19: jeg ruger, men er så skuffa, Egget hadde ikke utviklet seg helt optimalt etter opptiningen, så føler litt at dette er bortkastet :sorry:
Jeg skal håpe for deg :Heartred skjønner at det er en nedtur nå, men nå gir dere i alle fall spiren en sjanse. Krysser alt jeg har!

CD 15: i dag startet jeg opp med utrogestan! så nå er det bare å holde tunga rett i munnen mtp plasterbytte annenhver dag, utrogestan tre ganger om dagen og prednisolon/albyl-e som er hver dag. Begynner å bli klar for tromsøtur :woot:
Be om resept på Utrogestan 300mg, så kan du ta bare to ganger daglig? Jeg gjorde det, syns det er lettere å huske enn 3x200mg :)

CD 19: jeg ruger, men er så skuffa, Egget hadde ikke utviklet seg helt optimalt etter opptiningen, så føler litt at dette er bortkastet :sorry:
Det kan kanskje likevel gå bra? Ellers ville de vel ikke satt inn egget?

Ååååå Batuuli :Heartred Så fint å høre fra deg!

Stakk innom dagboka de, og likte ett innlegg; men innså at det muligens var fra 2023 :hilarious: hvordan går det hos deg?
Har tenkt såå masse på deg og lurt sånn hvordan det har gått med dere :Heartred Heh, ja jeg var vell optimistisk i fjor fram til jeg fikk ett skikkelig slag i tryne av helsa mi. Så nå er egentlig det meste stille på babyfronten, og det blir nok ikke med det første heller trur jeg dessverre. Så nå koser jeg meg bare med to frøknene våres som snart er 5 år! (:nailbiting:), samt med de søte små som jeg er så heldig å hjelpe inn i verden:Heartred Så akkurat nå er det nok :love7
Ååå, jeg håper og krysser alt jeg har for dere :Heartred Stor klem :Heartred

Åh, så nedtur :( skjønner utrolig godt du er skuffa og at det føles bortkasta. krysser fingrene for at det går bra likevel, klinikken hadde vel ikke satt inn om det ikke var håp!
Så leit å høre. Håper det likevel er håp om at det kan gå bra❤️ Det setter vel kanskje ikke inn om det ikke er mulighet for at det kan gå?
Jeg skal håpe for deg :Heartred skjønner at det er en nedtur nå, men nå gir dere i alle fall spiren en sjanse. Krysser alt jeg har!
Det kan kanskje likevel gå bra? Ellers ville de vel ikke satt inn egget?
:Heartred :Heartred Jeg ble så satt ut av det hele så fikk liksom ikke spurt så mye, men fikk inntrykk av at den kan kanskje komme seg, men kanskje ikke, så er jo et lite håp. mener de sa at de skulle ønsket at den skulle ha «strukket» seg?, og i journalen min står det at det som ble tilbakeført var i «liten blastocyst-cellestadiet». Lurer på om det betyr at den er tidlig blastocyst stadiet liksom?! Hvem vet. Jeg må Google litt. Dere er gode da :Heartred får håpe i det lengste. Hvis ikke blir det nytt uttak på nyåret en gang!

Har tenkt såå masse på deg og lurt sånn hvordan det har gått med dere :Heartred Heh, ja jeg var vell optimistisk i fjor fram til jeg fikk ett skikkelig slag i tryne av helsa mi. Så nå er egentlig det meste stille på babyfronten, og det blir nok ikke med det første heller trur jeg dessverre. Så nå koser jeg meg bare med to frøknene våres som snart er 5 år! (:nailbiting:), samt med de søte små som jeg er så heldig å hjelpe inn i verden:Heartred Så akkurat nå er det nok :love7

Ååå, jeg håper og krysser alt jeg har for dere :Heartred Stor klem :Heartred
Åå jeg skjønner, sårt når det er noe man ønsker, men det høres ut som du har en fin tankegang rundt det da :Heartred jeg prøver også å tenke at hvis lillebror/lillesøster lar vente på seg så er jeg jo verdens heldigste som har lillemann, og må bare nyte han!

Herlighet, tenk at jentene snart er fem år, hvor ble tiden av!? Her e lillemann snart tre år og jeg kan ikke fatte og begripe hvor fort det har gått!
Du må virkelig ha verdens beste jobb :love7

Tusen takk for det :Heartred stor klem

CD 20 - RD 1 - 6 DPO: litt stolt av meg selv, jeg klarte å mote meg opp til å ta gonapeptyl sprøyten nå i morrest helt alene, og det gikk kjempefint! Er jo mange år siden vi hadde uttak og sprøyter var en del av «hverdagen», så måtte se den instruksjonsvideoen ett par ganger :laughing002 Kjenner fortsatt at jeg er litt blæh etter i går; men må jo gi dette egget en sjanse :smiley-angelic001 Enten så går det, eller så går det ikke - og sånn er det jo for alle som går gjennom IVF. Skal ikke ta blodprøve før 27.12, så vi får se hva hva jeg ender opp med å gjøre mtp. eventuell testing før den tid. Har ingen tester i hus for øyeblikket, så må enten bestille eller ut å kjøpe og det er litt tiltak :hilarious:

CD 20 - RD 1 - 6 DPO: veldig dårlig start på rugingen med vondt i hele kroppen og feber :oops: Håper det går fort over og at ikke det kan ødelegge for at egget fester seg :oops:

CD 20 - RD 1 - 6 DPO: veldig dårlig start på rugingen med vondt i hele kroppen og feber :oops: Håper det går fort over og at ikke det kan ødelegge for at egget fester seg :oops:
Ta Paracet og hold feberen nede så godt det lar seg gjøre. God bedring! :Heartred

CD 21 - RD 2 - 7 DPO: føler meg som et vrak, men heldigvis ingen feber så langt i dag :smiley-angelic001 kom til å tenke på at jeg følte meg litt dårlig etter innsett forrige gang, ikke så dårlig som nå med feber osv, men typ sykdomsfølelse. Ikke sikkert det har noe sammenheng, med lillemann i barnehage og jobb i skolen så kan det jo være så mangt! Men man får jo mye tid til å tenke når man bare ligger her :hilarious:

med tanke på egget som forhåpentligvis skal feste seg så fant jeg denne oversikten… og siden det var litt treigt og ikke helt der det skulle være ved innsett, så kanskje jeg er på dag 1 ifølge oversikten:hilarious: hvis det ikke bare har gått til grunne vel og merke…
IMG_0085.jpeg

Når det kommer til testing så tror jeg at jeg vil vente lengst mulig, sånn at jeg får ett 100% riktig svar - så det må bli før julaften i hvert fall :santa

CD 22 - RD 3 - 8 DPO: fikk feber igjen i går kveld, men føler meg hakket bedre nå i dag :woot:

Er jo som alltid på symptomjakt, og i natt våknet jeg i 4-5 tiden og var lysvåken. Jeg samsover jo fortsatt med lillemann så om det var han som vekte meg, eller om det er fordi jeg har hcg i omløp er ikke godt å si :hilarious: men håper på det siste :smiley-angelic001 litt tidlig i forhold til den oversikten jeg la ut i går, så er kanskje bare jeg som ønsker det så sterkt at kroppen lurer meg. Men det har vært et symptom alle gangene jeg har vært gravid, så litt spennende er det :nailbiting::smiley-angelic001

CD 22 - RD 3 - 8 DPO: fikk feber igjen i går kveld, men føler meg hakket bedre nå i dag :woot:

Er jo som alltid på symptomjakt, og i natt våknet jeg i 4-5 tiden og var lysvåken. Jeg samsover jo fortsatt med lillemann så om det var han som vekte meg, eller om det er fordi jeg har hcg i omløp er ikke godt å si :hilarious: men håper på det siste :smiley-angelic001 litt tidlig i forhold til den oversikten jeg la ut i går, så er kanskje bare jeg som ønsker det så sterkt at kroppen lurer meg. Men det har vært et symptom alle gangene jeg har vært gravid, så litt spennende er det :nailbiting::smiley-angelic001
Iiihh spennende!! :joyful: Krysser alt av fingre og tær :Heartred

Jeg begynte å våkne tidlig 9-10 dpo som mitt første tegn :nailbiting: tenk hvis det er hcg :Heartred jeg krysser alt jeg har!

Jeg begynte å våkne tidlig 9-10 dpo som mitt første tegn :nailbiting: tenk hvis det er hcg :Heartred jeg krysser alt jeg har!
Googlet litt og fant selvfølgelig utrolig mange som har hatt det som første symptom, så ja teenk om :smiley-angelic001:nailbiting: har faktisk også vært litt småuggen nå i ettermiddag/kveld så symptomjegeren i meg er jo veldig fornøyd - men realisten inni meg skriker at jeg må skjerpe meg :hilarious: hvordan går det med deg? :Heartred

Googlet litt og fant selvfølgelig utrolig mange som har hatt det som første symptom, så ja teenk om :smiley-angelic001:nailbiting: har faktisk også vært litt småuggen nå i ettermiddag/kveld så symptomjegeren i meg er jo veldig fornøyd - men realisten inni meg skriker at jeg må skjerpe meg :hilarious: hvordan går det med deg? :Heartred
Haha det er en hårfin balanse mellom realistisk og urovekkende positiv! Jeg leita forgjeves etter symptomer, jeg har enda veldig få :hilarious: her går det fint, endelig time til ordinær ultralyd i nesteuka :Heartred gleder meg til å se baby igjen!

Når har du tenkt til å teste? :nailbiting:

Haha det er en hårfin balanse mellom realistisk og urovekkende positiv! Jeg leita forgjeves etter symptomer, jeg har enda veldig få :hilarious: her går det fint, endelig time til ordinær ultralyd i nesteuka :Heartred gleder meg til å se baby igjen!

Når har du tenkt til å teste? :nailbiting:
Ååå det er en skikkelig milepæl :Heartred vil dere vite kjønnet?

Jeg er så redd for svaret denne gangen så vil vente lengst mulig - men føler jeg må teste før julaften sånn at skuffelsen får lagt seg hvis den er negativ. Så senest søndag neste helg da kanskje :nailbiting::nailbiting:

Ååå det er en skikkelig milepæl :Heartred vil dere vite kjønnet?

Jeg er så redd for svaret denne gangen så vil vente lengst mulig - men føler jeg må teste før julaften sånn at skuffelsen får lagt seg hvis den er negativ. Så senest søndag neste helg da kanskje :nailbiting::nailbiting:
Nei, vi skal ikke vite kjønn! Kommer garantert til å angre underveis, men står for valget enn så lenge :love017 håper jeg kjenner bevegelse snart så jeg klarer tro på at det er virkelighet

Åh, skjønner det! Du er sterk hvis du klarer å holde deg helt til neste helg!:nailbiting::Heartred

Nei, vi skal ikke vite kjønn! Kommer garantert til å angre underveis, men står for valget enn så lenge :love017 håper jeg kjenner bevegelse snart så jeg klarer tro på at det er virkelighet

Åh, skjønner det! Du er sterk hvis du klarer å holde deg helt til neste helg!:nailbiting::Heartred
Så gøy, vi ville heller ikke vite med lillemann, og jeg angret litt etter ordinær ultralyd husker jeg :hilarious: men syns det var veldig fint, også ble det jo litt ekstra spennende ved fødsel :Heartred åå ja gled deg til spark og bevegelser, det er helt magisk :Heartred

Ja jeg skal i hvert fall prøve å være sterk :hilarious: har jo enda ikke kjøpt tester, så må mote meg opp til det først :laughing002

Så gøy, vi ville heller ikke vite med lillemann, og jeg angret litt etter ordinær ultralyd husker jeg :hilarious: men syns det var veldig fint, også ble det jo litt ekstra spennende ved fødsel :Heartred åå ja gled deg til spark og bevegelser, det er helt magisk :Heartred

Ja jeg skal i hvert fall prøve å være sterk :hilarious: har jo enda ikke kjøpt tester, så må mote meg opp til det først :laughing002
Min beste taktikk for å utsette testing var å springe rett på toalettet på morgenen :hilarious: jeg tester kronisk dårlig på alt annet enn morgenurin, så hvis jeg sprang på do tidlig var det ingen testing den dagen!

Blir spennende når du skal teste! :Heartred

Back
Topp