Norri prøver på første

Ååå, føler sånn med deg ❤️ limboland er grusomt! Babyplan er jo markant sterkere, men skjønner godt at du ville hatt 2-3 på digital. Krysser uansett fingrene for at dette går veien ❤️❤️
:Heartred:Heartred Ja syns jo kanskje at det hadde vært på sin plass med 2-3 :laughing002
 
Ja det er jo lov å håpe at det bare var for tidlig, og jeg kunne selvfølgelig tatt blodprøve, men akkurat nå føles det nesten litt bedre og ikke vite tallene :bag: bildet av testen fra 15 dpo var tatt ganske rett etter at jeg tok den, men kanskje den ser tørket ut? Tok en ny babyplan test etter jobb, som kanskje så pittelitt sterkere ut, skal legge ut bilde etterpå. Hvordan går det med deg da? :Heartred
Godt å høre at du synes du ser stigning :Heartredmandag blir nok en lettelse! Får du tatt blodprøven tidlig sånn at du får tilbakemelding samme dag? Jeg mener jeg fikk det sist.

Jeg trodde den 15dpo var tørr ja, men da misforstod jeg! Jeg synes jo, for ordens skyld, at jeg ser stigning da. Bare sånn for å ha det på det rene :love017

Det går fint med meg, tror bare jg må aksepter at det kan være litt rosa utflod her pga pillene. Jeg fikk panikk igjen imorrest da det var rosa, men det gav seg. Tar en digital i morgen og håper det står 2-3 da :Heartpink
 
CD 28 - RD 14 - 17 DPO: tja hva skal man si, fortsatt kjipt at jeg fikk 1-2 på den digitale. Men klarte faktisk å riste det av meg… Hadde egentlig bestemt meg for å stikke innom apoteket etter jobb å kjøpe med meg clearblue digital, for jeg hadde faktisk holdt meg hele dagen :hilarious: men pga omstendigheter som jeg ikke rår over så måtte jeg faktisk bare dra rett hjem, så da ble det det nest beste, den aller siste babyplan testen min :laughing002 så nå er testinga over, tror jeg :hilarious: vi får se, lønning i morgen, og da kan jo alt skje :laughing002 men tilbake til testen. Den er kanskje pittelitt sterkere? Men i mine øyne kunne den jo selvfølgelig vært enda sterkere.

17 DPO ettermiddag
IMG_7343.jpeg

17 DPO morgen
IMG_7333.jpeg

15 DPO morgen
IMG_7302.jpeg

13 DPO morgen
IMG_7190.jpeg

Og her er hele rekka med testene tørket
IMG_7348.jpeg
 
Godt å høre at du synes du ser stigning :Heartredmandag blir nok en lettelse! Får du tatt blodprøven tidlig sånn at du får tilbakemelding samme dag? Jeg mener jeg fikk det sist.

Jeg trodde den 15dpo var tørr ja, men da misforstod jeg! Jeg synes jo, for ordens skyld, at jeg ser stigning da. Bare sånn for å ha det på det rene :love017

Det går fint med meg, tror bare jg må aksepter at det kan være litt rosa utflod her pga pillene. Jeg fikk panikk igjen imorrest da det var rosa, men det gav seg. Tar en digital i morgen og håper det står 2-3 da :Heartpink
Jepp, tenkte å møte opp i det de åpner på prøvetakningsklinikken på sykehuset, så da regner jeg med at jeg får beskjed samme dag, fikk det sist jeg også :D gleder meg til å slippe å leve i uvissheten, men så må jeg sikkert ta enda en blodprøve hvis det er lavt tall; så jeg må bare smøre meg med tålmodighet! Men mot slutten av neste uke så tenker jeg at jeg forhåpentligvis har svsr på hvordan vei dette går:nailbiting:

Ja jeg har innsett sånn som deg at det vil være litt grums, og så lenge det ikke øker på, og det ikke drypper i do så skal jeg beholde roen rundt akkurat det :Heartred håper sånn at du får 2-3 :smiley-angelic001
 
CD 28 - RD 14 - 17 DPO: tja hva skal man si, fortsatt kjipt at jeg fikk 1-2 på den digitale. Men klarte faktisk å riste det av meg… Hadde egentlig bestemt meg for å stikke innom apoteket etter jobb å kjøpe med meg clearblue digital, for jeg hadde faktisk holdt meg hele dagen :hilarious: men pga omstendigheter som jeg ikke rår over så måtte jeg faktisk bare dra rett hjem, så da ble det det nest beste, den aller siste babyplan testen min :laughing002 så nå er testinga over, tror jeg :hilarious: vi får se, lønning i morgen, og da kan jo alt skje :laughing002 men tilbake til testen. Den er kanskje pittelitt sterkere? Men i mine øyne kunne den jo selvfølgelig vært enda sterkere.

17 DPO ettermiddag
Vis vedlegget 443800
17 DPO morgen
Vis vedlegget 443801
15 DPO morgen
Vis vedlegget 443802
13 DPO morgen
Vis vedlegget 443803
Og her er hele rekka med testene tørket
Vis vedlegget 443805
Norri daaa, her er det jo stigning i massevis! :Heartred :love017

Blir spennende å høre hva klinikken sier på mandag!! Du er flink hvis du klarer å legge testinga på hylla, jeg klarer nok ikke det helt enda :hilarious: jeg har flere tester og kjøpte digitale idag :angelic::angelic:
 
Last edited:
ja :nailbiting::smiley-angelic001:Heartred og det ble litt mer tydelig for meg når de ble lagt sånn på rekke og rad. Kanskje jeg egentlig burde holde meg til å teste på ettermiddagene. Men nå er jeg jo fri :hilarious:
Jeg ser også stigning mellom 15 og 17 på morgentesten, så du får ikke lov å være negativ her :love017 krysser fingrene for at grumset stopper og at svarene på mandag er helt innafor normalen :Heartred
 
CD 28 - RD 14 - 17 DPO: tja hva skal man si, fortsatt kjipt at jeg fikk 1-2 på den digitale. Men klarte faktisk å riste det av meg… Hadde egentlig bestemt meg for å stikke innom apoteket etter jobb å kjøpe med meg clearblue digital, for jeg hadde faktisk holdt meg hele dagen :hilarious: men pga omstendigheter som jeg ikke rår over så måtte jeg faktisk bare dra rett hjem, så da ble det det nest beste, den aller siste babyplan testen min :laughing002 så nå er testinga over, tror jeg :hilarious: vi får se, lønning i morgen, og da kan jo alt skje :laughing002 men tilbake til testen. Den er kanskje pittelitt sterkere? Men i mine øyne kunne den jo selvfølgelig vært enda sterkere.

17 DPO ettermiddag
Vis vedlegget 443800
17 DPO morgen
Vis vedlegget 443801
15 DPO morgen
Vis vedlegget 443802
13 DPO morgen
Vis vedlegget 443803
Og her er hele rekka med testene tørket
Vis vedlegget 443805
Men hallo, her er det jo kjempestigning bare fra i morges! :excited001 Heia heia lille spire!
 
CD 28 - RD 14 - 17 DPO: tja hva skal man si, fortsatt kjipt at jeg fikk 1-2 på den digitale. Men klarte faktisk å riste det av meg… Hadde egentlig bestemt meg for å stikke innom apoteket etter jobb å kjøpe med meg clearblue digital, for jeg hadde faktisk holdt meg hele dagen :hilarious: men pga omstendigheter som jeg ikke rår over så måtte jeg faktisk bare dra rett hjem, så da ble det det nest beste, den aller siste babyplan testen min :laughing002 så nå er testinga over, tror jeg :hilarious: vi får se, lønning i morgen, og da kan jo alt skje :laughing002 men tilbake til testen. Den er kanskje pittelitt sterkere? Men i mine øyne kunne den jo selvfølgelig vært enda sterkere.

17 DPO ettermiddag
Vis vedlegget 443800
17 DPO morgen
Vis vedlegget 443801
15 DPO morgen
Vis vedlegget 443802
13 DPO morgen
Vis vedlegget 443803
Og her er hele rekka med testene tørket
Vis vedlegget 443805
Kjempefin test den siste her! Det her ser jo veldig lovende ut! :love017
 
Jeg ser også stigning mellom 15 og 17 på morgentesten, så du får ikke lov å være negativ her :love017 krysser fingrene for at grumset stopper og at svarene på mandag er helt innafor normalen :Heartred

:Heartred Jeg skal prøve å være positiv, kan til og med si at jeg legger meg som en forsiktig optimist i kveld :laughing002:Heartred spent på testen din i morgen, jeg sender masse hcg din vei sånn at du får 2-3 i morgen :happy093.
 
Back
Topp