Norri prøver på første

CD 26 - RD 12 - 15 DPO: Ååå nei, jeg tok en ny babyplan test nå i morrest , og det virker ikke som at den er blitt noe sterkere :sad010

Test fra 15 DPO
Vis vedlegget 443580
Test fra 13 DPO
Vis vedlegget 443581
Uff, det er så stressende med de testene der altså! Krysser fingrene for at det egentlig er stigning, og sier som vi alle vet - testene er egentlig ikke ment å vise stigning på den måten, så det trenger ikke bety noe! :Heartpink

Jeg stressa likt med mitt forrige forsøk, og nå vet jeg ikke om det gir deg noe bedre svar, men jeg la inn testene mine i appen premom «som eggløsningstester», slik mange bruker den for å være sikker på når de faktisk har eggløsningstest (legger ved bilde så du ser hva jeg mener).
Men særlig i begynnelsen syntes jeg det var innmari vanskelig å se om det var stigning eller ikke, og da var det en trøst at premom sa den hadde steget litt. Håper den viser det er stigning hvis du prøver det, selv om det er vanskelig å se! :Heartpink

IMG_1698.png
 
Jeg gir ikke opp helt enda, men skjønner godt at du stresser ❤️ jeg vet ikke hvordan det er hos deg, men jeg ser alltid den største økningen fra morgen til ettermiddag, så ville definitivt tatt digital på ettermiddagen.

Krysser fingre og tær for at du får 2-3 på digital ❤️
Ja nei jeg skal heller ikke gi opp, spurte en god kollega som vet om at vi har vært i Tromsø og har hatt innsett hva hun syntes om testene mine, og hun mente at den fra i dag var helt klart sterkere. Så har levd litt på det :laughing002 Eller skrev dette før jeg kom hjem fra jobb og oppdaget rosa/rød/brune utrogestan rester.. så nå har jeg ikke helt troa

Jeg får personlig aldri konsentrert nok urin til å få en skikkelig test bortsett fra på morgenen. Så for min del har ettermiddagstesting vært helt bortkasta. Det har riktignok aldri stoppa meg fra å teste natt og dag :shy:

Jeg skulle så gjerne ønske jeg kunne gi deg gode svar, å være i limbo er helt grusomt. :Heartred

Du skulle ikke bestilt time hos lege og få tatt hcg der? Jeg har testdag fra sykehuset på tirsdag i nesteuka, Tromsø venter jo veldig lenge med hcg...
Er helt forferdelig :nailbiting:Tror jeg venter til mandag, er da jeg er satt opp til å ta!

Men det spørs om jeg kommer meg så langt at jeg får tatt, hadde mer farget utflod/rester av utrogestan etter jobb, og det var både brunt og litt rosa/rødt.. så lurer på om dette er en kjemisk jeg har :sad010

Uff, det er så stressende med de testene der altså! Krysser fingrene for at det egentlig er stigning, og sier som vi alle vet - testene er egentlig ikke ment å vise stigning på den måten, så det trenger ikke bety noe! :Heartpink

Jeg stressa likt med mitt forrige forsøk, og nå vet jeg ikke om det gir deg noe bedre svar, men jeg la inn testene mine i appen premom «som eggløsningstester», slik mange bruker den for å være sikker på når de faktisk har eggløsningstest (legger ved bilde så du ser hva jeg mener).
Men særlig i begynnelsen syntes jeg det var innmari vanskelig å se om det var stigning eller ikke, og da var det en trøst at premom sa den hadde steget litt. Håper den viser det er stigning hvis du prøver det, selv om det er vanskelig å se! :Heartpink

Vis vedlegget 443628
Så fancy det var da, kom dessverre opp at den jeg tok på lørdag var sterkere enn den jeg tok i dag, så det var kjipt :nailbiting: tror ikke dette går veien altså
 
Back
Topp