Norri prøver på første

CD 21 - RD 7 - 10 DPO: måtte spørre mannen om han så noe på den siste testen, og det gjorde han selvfølgelig ikke :hilarious: må nok en sterkere strek til for å overbevise han, og egentlig meg også. Skal se om jeg klarer å mote meg selv opp til en ny test i morgen tidlig :nailbiting: her er i hvert fall rekka med tester i tørket tilstand :bag: føler meg gal som tar vare på de, men er vel ikke den eneste :laughing002
IMG_7126.jpeg
 
er veldig spent selv :nailbiting: når tenker du å begynne å teste?
Skal prøve å holde meg til søndag, da er jeg 10 dpo. Men tviler på at jeg klarer det :rolleyes:
 
CD 21 - RD 7 - 10 DPO: måtte spørre mannen om han så noe på den siste testen, og det gjorde han selvfølgelig ikke :hilarious: må nok en sterkere strek til for å overbevise han, og egentlig meg også. Skal se om jeg klarer å mote meg selv opp til en ny test i morgen tidlig :nailbiting: her er i hvert fall rekka med tester i tørket tilstand :bag: føler meg gal som tar vare på de, men er vel ikke den eneste :laughing002
Vis vedlegget 443298
Hahaha, høres ut som min mann det der :hilarious:
Nå som du legger de sånn etter hverandre, ser jeg den siste ser tydelig sterkest ut! Blir spennende med test imorgen :)
 
CD 21 - RD 7 - 10 DPO: måtte spørre mannen om han så noe på den siste testen, og det gjorde han selvfølgelig ikke :hilarious: må nok en sterkere strek til for å overbevise han, og egentlig meg også. Skal se om jeg klarer å mote meg selv opp til en ny test i morgen tidlig :nailbiting: her er i hvert fall rekka med tester i tørket tilstand :bag: føler meg gal som tar vare på de, men er vel ikke den eneste :laughing002
Vis vedlegget 443298
Her er det strek jo :love7 Så spennende å følge utviklingen de neste dagene! Jeg har forresten en haug av gamle positive tester liggende enda, klarer ikke kaste de :hilarious:
 
er nok bra for oss at de har føttene plantet på jorda :hilarious: hvor er du i løypa?
Hehehe ja, er irriterende noen ganger at de skal være så trege med å se, men desto mer blir det virkelig når de faktisk ser! :laughing002
Satt inn 3 blastoer fra første uttak, men har mistet 2 ganger. Venter på at syklusen skal komme tilbake etter siste MA. Blir nok nytt fryseforsøk i november. Har 3 igjen på frys :)
 
Hehehe ja, er irriterende noen ganger at de skal være så trege med å se, men desto mer blir det virkelig når de faktisk ser! :laughing002
Satt inn 3 blastoer fra første uttak, men har mistet 2 ganger. Venter på at syklusen skal komme tilbake etter siste MA. Blir nok nytt fryseforsøk i november. Har 3 igjen på frys :)
Jaa håper å kunne overbevise han snart :hilarious: trist å høre at du har mistet og hatt MA :sorry: er så urettferdig :confused: spennende med fryseforsøk, krysser fingre og tær for at det er gullegget som blir satt inn :Heartred
 
Dette er jo kjempefin stigning! Jeg har trua på det her altså ❤️ Jeg fikk også alltid sterkere tester på ettermiddagsurin!
 
Er helt tydelig økning fra i går dette :love017 :Heartred
Ser mannen strekene nå eller? :hilarious:
Har du prøvd å teste på ettermiddags/kveldsurin? Jeg får alltid svakest på morgenurin, og vet at flere har det sånn :)
Dette er jo kjempefin stigning! Jeg har trua på det her altså ❤️ Jeg fikk også alltid sterkere tester på ettermiddagsurin!
Så gøy at dere ser!! Jeg skal legge ut bilde av «etter jobb testene», nå er det ingen tvil :nailbiting: :smiley-angelic001:woot: Mannen så streken, men syns den var for svak :hilarious: men har overbevist han nå :laughing002
 
Back
Topp