Norri prøver på første

CD 17 - RD 3 - 6 DPO: kvalmebølger av og på i hele dag :depressed: Kjenner det kan bli veldig interessant når jeg skal på jobb på mandag, hvis dette er den nye nye normalen! Men tenker også at på jobb skjer det jo veldig mye, og der har jeg egentlig ikke tid til å sette meg ned.. så kanskje det bare er psykisk, at jeg tenker veldig mye på det, og kjenner mye etter nå når jeg har helg og fri haha :smiley-ashamed005 er også veldig oppblåst :sick009

CD 18 - RD 4 - 7 DPO: i dag har vært en dag med full fart fra morgen til kveld, så har egentlig ikke merket noe på kroppen annet enn at jeg er så til de grader oppblåst :depressed: det sitter i hvert fall ikke bare i hode, det er et faktum :hilarious: ifølge denne oversikten jeg fant på nettet, så skal egget, hvis det har klart å utvikle seg videre til en blasto :smiley-angelic001 begynne å feste seg :smiley-angelic001
IMG_6731.jpeg

Jeg klarte ikke dy meg lengre, her ble det en Ovitrelle-test allerede idag :wacky: men den var blank og fin, så da vet jeg til seinere i uka! Har du tenkt noe mer på testing?

Jeg klarte ikke dy meg lengre, her ble det en Ovitrelle-test allerede idag :wacky: men den var blank og fin, så da vet jeg til seinere i uka! Har du tenkt noe mer på testing?

Så bra at det er ute av systemet, nå må det bare komme babystrek neste gang :smiley-angelic001

Ja jeg tok faktisk en test i dag, så nå har jeg også brytt den barrieren:laughing002 Så får se om jeg tester hver dag fremover, eller om jeg bare venter til helga :nailbiting:

CD 19 - RD 5 - 8 DPO: fortsatt veldig oppblåst og har vært litt småuggen ila dagen… jeg som vanligvis venter lenge med å ta test, tok en etter jobb :laughing002 selvfølgelig ingen ekstra strek, men nå er jeg i hvert fall i gang med testingen da… så får vi se om jeg gjør det samme i morgen; eller venter et par dager :nailbiting: forventet jo at den skulle være negativ så da var det jo ikke så skummelt :hilarious:
IMG_7030.jpeg

CD 20 - RD 6 - 9 DPO: i dag har jeg en dårlig følelse, men ser jo ut fra oversikten over her at egentlig har jo ikke kroppen, om egget har festet seg, begynt å produsere hcg enda. Måtte også dobbeltsjekke testen fra i går, og ta en ny i dag. Kan ikke se noe på testen i går, men ser noe på den fra i dag, men tror det er en skygge - har stirret så mye på den at øynene mine går i kryss :hilarious: Blir nok testing i morgen også, men skal prøve å ta på mer konsentrert urin, var veldig utvannet urin både i dag og i går.

IMG_7054.jpeg

Jeg ser helt klart noe på denne, trenger ikke zoome engang! Krysser fingrene for babystrek :smiley-angelic001❤️

CD 20 - RD 6 - 9 DPO: i dag har jeg en dårlig følelse, men ser jo ut fra oversikten over her at egentlig har jo ikke kroppen, om egget har festet seg, begynt å produsere hcg enda. Måtte også dobbeltsjekke testen fra i går, og ta en ny i dag. Kan ikke se noe på testen i går, men ser noe på den fra i dag, men tror det er en skygge - har stirret så mye på den at øynene mine går i kryss :hilarious: Blir nok testing i morgen også, men skal prøve å ta på mer konsentrert urin, var veldig utvannet urin både i dag og i går.

Vis vedlegget 443211
Ser tydelig strek på den!! :nailbiting: :joyful:

CD 21 - RD 7 - 10 DPO: dagens, vet ikke helt hva jeg skal tro, syns kanskje jeg ser noe, men det kan like godt være en skygge.
IMG_7103.jpeg

Jeg ser også noe, og den ser jo rosa ut??

Jaa syns også kanskje det :nailbiting:
Spennende altså, gleder meg til beste test :joyful: Gøy å ha noen å testere å følge med på, når det er for tidlig å teste selv!

Back
Topp