Her går det i 100 om dagen Begynte å studere i høst og Jentene blir 2 år nå til jul, så det er litt å henge fingrene i om dagengode batuuli Ja tenk det, helt rart å tenke på! Hvordan går det med deg? Hvor gamle er jentene dine blitt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her går det i 100 om dagen Begynte å studere i høst og Jentene blir 2 år nå til jul, så det er litt å henge fingrene i om dagengode batuuli Ja tenk det, helt rart å tenke på! Hvordan går det med deg? Hvor gamle er jentene dine blitt?
21 dager etter at jeg skrev her i dagboka sist, var det en som ikke kunne vente lengre - så på årets siste dag ble jeg mamma til en frisk liten gutt
Gratulerer så utrolig masse Norri og kos deg i mammapermisjonen21 dager etter at jeg skrev her i dagboka sist, var det en som ikke kunne vente lengre - så på årets siste dag ble jeg mamma til en frisk liten gutt
Tusen takk ja tenk det! Håper alt er bra med degÅå, gratulere så mye, kjære deg! Tenk at du er blitt mamma!
Spennende med søskenforsøk! Førstemann her er også 2,5 år og jeg er 19 uker på vei imorgen. Søskenforsøket satt på første innsett, håper det gjør det samme for deg Lykke tilNå kjente jeg at det virkelig var på tide å oppdatere dagboka! Lillemann er blitt 2,5 år, og tiden er inne for søskenforsøk. Vi har prøvd selv i over ett halvt år, og det går bare ikke vår vei Alt av papirer er signert, og jeg har fått beskjed om å ringe inn mensen når den kommer. Regner med den kommer på torsdag/fredag. Så det blir en spennende høst, vi har 2 egg på frys og jeg håper vi kan kjøre samme «oppskrift» som sist
Spennende med søskenforsøk! Førstemann her er også 2,5 år og jeg er 19 uker på vei imorgen. Søskenforsøket satt på første innsett, håper det gjør det samme for deg Lykke til
Jeg hadde fryseforsøk med letrozol+menopur stimulering og ovitrelle for å sikre eggløsning. Innsett av 5 dagersSå herlig å høre at lillebror eller lillesøster satt på første innsett Håper det går vår vei også
Kan jeg spørre om du hadde fryseforsøk i naturlig eller styrt syklus?
Jeg hadde fryseforsøk med letrozol+menopur stimulering og ovitrelle for å sikre eggløsning. Innsett av 5 dagers
Gikk også på 5mg prednisolon og 75mg albyl-e fra syklusdag 1. Det har jeg gjort begge gangene graviditeten har vart lenger enn uke 11. Har troa på at det er en løsning for mangeOkei takk for svar
Gikk også på 5mg prednisolon og 75mg albyl-e fra syklusdag 1. Det har jeg gjort begge gangene graviditeten har vart lenger enn uke 11. Har troa på at det er en løsning for mange
Ååå, da har jeg troa!!! Masse lykke tilJa det var en del av oppskriften på lillemann her også har startet opp med det nå, så er veldig spent!
Krysser fingrene for deg! Får du svar på opptining først når du har time? Har aldri satt inn frossen før så jeg har ikke helt kontrollCD 13: hei hvor det går! i går startet jeg på utrogestan, og i morgen er det dags for innsett, hvis alt går etter planen såååå spent